Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3866
Jeg vet Komplett er den vanligste siden å handle på, men når jeg selv har sammenlignet priser har jeg funnet ut at Dustinhome og Amentio er en del billigere, men om jeg ikke tar feil ble jo amentio kjøpt opp av komplett her for en stund siden. I tilegg har jo amentio det samarbeidet med datakjeden, om dette drar prisen opp i forhold til fordeler du får (om du bor nært datakjeden).

All in all, hvilken butikk får du mest for pengene hos i forhold til service/fordeler/garanti osv. osv. osv.
Amentio ble ikke kjøpt opp av Komplett. Amentio kjøpte opp Datakjeden som tidligere var eid av Komplett.
Forøvrig har jeg bare god erfaring med Amentio, både med tanke på pris, leveringstid og kundeservice.
jeg handler hos komplett når jeg handler fra norge, dem er muligens ikke det aller billigste alternativet men du har en tryghet i at dem har bra kundeservice og ordner opp hvis det er noe
pris er ikke altid en avgjørende faktor med så mange dårlige aktører på markede som ikke bryr seg. komplett ligger sånn midt på tre når det kommer till priser
Sist endret av Beezie; 23. november 2010 kl. 10:01.
Komplett helt klart!
De har utrolig bra kundeservice. Bra åpninstider på pickupPoint. Skulle dog kanskje hadde oppe på lørdag.. De har kvalititets produkter og gode priser!
+Veldig rask levering!

Komplett

Edit; Har ikke prøvd noen særlig andre pc-komponent sider uten om Amazon så skal ikke utale meg om de
Sist endret av Ruudi; 23. november 2010 kl. 10:06.
Jeg bare topp erfaring med Amentio. Billig og utmerket jobbing der i gården. Anbefales.
dustinhome.no er også ganske billig på en del komponenter.
amentio har jeg også bare gode erfaringer med.

men det er jo rett og slett slik at de forskjellige har forskjellge ting som er billigst og dyrest, så vinning går opp i spinning om man kjøper en del på samme plass ofte. og deler man det opp i forskjellige bestillinger spises gevinsten opp i porto og ekspidisjons gebyrer ;-P
netshop er ganske billige, de kan dog være litt sloppy.
Jeg handler bare fra Komplett på nett.

Jeg har dog prøvd Amentio, (ikke på nett) og jeg vil ikke si at kundeservicen var topp der, det var heller ikke veldig stor kunnskap om harddisken jeg kjøpte. Men kanskje jeg var uheldig.