Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1044
Har sjekka både ware-bb.org og rapidfind.org, men begge de forumene er nede. Noen som vet om rapidshare forum som ikke er nede?
Hva mener du med "Rapidshare forum" ? Et forum hvor man kan finne linker til warez lastet opp til Rapidshare?
Vet ikke om det er dette du ser etter men kanskje rapidbyte?
Sist endret av Dvergen; 1. februar 2009 kl. 13:02.
ingen av de er nede bare og prøve med en proxy, jeg har også dette problemet jeg kommer ikke til wbb, men jeg vet ikke hva det er som er galt, jeg får ikke pinget eller tracet wbb mens når jeg bruker en proxy så funker det fint.

har også prøvd og flushe dns men det fuket heller ikke.
Sitat av super Vis innlegg
ingen av de er nede bare og prøve med en proxy, jeg har også dette problemet jeg kommer ikke til wbb, men jeg vet ikke hva det er som er galt, jeg får ikke pinget eller tracet wbb mens når jeg bruker en proxy så funker det fint.

har også prøvd og flushe dns men det fuket heller ikke.
Vis hele sitatet...
Fra WBB.org:
Dear members,
We have been plagued by a hardware problem that has progressed through the week. Our team and those in the hundreds have offered a hand to fix this issue. And I am in complete awe of the sheer amount of people who have offered and helped out our cause. There're still emails to be read and reply to but we have some of the greatest minds working on this case.

Currently we have a hardware failure which is causing this. We believe it is to do with RAM which will will find out tomorrow when the datacenter guys come in. I will ask them to run tests on the hardware and replace any hardware that we find faulty. In the mean time, I want to apologize for any inconvenience this has caused. We are aware of the mounting pressures of every members desire to access the forum and we have worked with little sleep (3-4 hours a day) to work on this issue.

PS Please make sure you check our blog for updates =)

I hope to see you all back here very soon,
Warez-BB Staff

As requested this message was posted on 10:02am Sunday (GMT) - Time in GMT
Vis hele sitatet...
jeg får den beskjeden når jeg bruker en proxy men hvis jeg ikke bruker en proxy så får jeg "Tilkobling avbrutt

Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprettet. Prøv igjen."

og jeg har hatt det problemet i 2-3 mens den beskjeden kom for ikke så lenge siden trur jeg.

alle andre sider funker helt fint men ikke w-bb

ping:
CWindows\System32>ping warez-bb.org

Pinger warez-bb.org [58.65.233.185] med 32 byte data:
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.
Forespørsel avbrutt.

Ping-statistikker for 58.65.233.185:
Pakker: sendt = 4, mottatt = 0, tapt = 4 (100% tap),
Prøver å finne rapidshare linken til Pusher 3, men ser ut til at warez er det eneste forumet som har den
Hvorfor ikke bare bruke torrent?
Har ikke skjønt Rapidshare helt. Er det torrent filmer som ligger på Rapidshare eller?

Da kommer det jo ut mye treigere en torrent?
Sist endret av SkillThatSkill; 1. februar 2009 kl. 14:06.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av SkillThatSkill Vis innlegg
Hvorfor ikke bare bruke torrent?
Har ikke skjønt Rapidshare helt. Er det torrent filmer som ligger på Rapidshare eller?

Da kommer det jo ut mye treigere en torrent?
Vis hele sitatet...
Rapidshare funker fett vist du har en konto, uten er det ikke så bra for større filer.
på wbb er det nå nesten like tidlig ute som torrent og hvis du ikke er med i en god torrent side så får du drit hastighet på torrent mens på rapidshare så bruker jeg helle linjen hele tiden, og på rapidshare så slipper du og laste opp igjen.