Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 593
Hei!

I dag har jeg satt opp min nye iPhone 13 og prøver å oppdatere den. Men får etter en stund meldingen «Kan ikke se etter oppdateringer, det oppsto en feil under søk etter programvareoppgraderinger». [Avbtyt] [Prøv igjen]. Har prøvd både via wifi og 4g. Samme problem. Mobilen er restartet. Mer enn nok lagringsplass.

Tenkte jeg skulle se om jeg fikk oppdatert min gamle iphone 11 og ipad men får nøyaktig samme problem der! Why? Har Apple problemer eller er det noe rart med ALLE mine enheter?

Har ikke pc/mac tilgjengelig her så får ikke oppdatert med kabel.
Jeg fikk samme melding i dag på iPhone 13 og trykte på knappen "Prøv igjen" og alt gikk greit etter det.
Sitat av oggen Vis innlegg
Jeg fikk samme melding i dag på iPhone 13 og trykte på knappen "Prøv igjen" og alt gikk greit etter det.
Vis hele sitatet...
Gikk her også til slutt etter mange gangers prøving. Ikke helt stabilt virker det til.
Avventer alltid oppdateringer, alltid noe som er tull :P