Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1806
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bare lurer. Er det mange tilfeller der folk har røykt på seg heroin overdoser? Jeg vil anta at det eventuelt da har skjedd med blanding ab benzo og alkohol. Skjer det ofte med kun heroin?
Det skal godt gjøres. Det er sikkert ikke umulig om man virkelig går inn for det.
Hva legger du i overdose?

Å overdosere pr definisjon - som i å innta over evne, spy, ligge å klø hele natten etc; det gjøres like lett med røyking som med injeksjon (for en med liten/ingen toleranse og ok kvalitet).

Å overdose som i å mer eller mindre umiddelbart sovne inn, slik man allment ofte bruker begrepet, er ikke mulig med røyking. Du blir ute av stand til å få deg skikkelig trekk lenge før du dør av respirasjonssvikt
Anonym bruker
"Skrikende Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hva legger du i overdose?

Å overdosere pr definisjon - som i å innta over evne, spy, ligge å klø hele natten etc; det gjøres like lett med røyking som med injeksjon (for en med liten/ingen toleranse og ok kvalitet).

Å overdose som i å mer eller mindre umiddelbart sovne inn, slik man allment ofte bruker begrepet, er ikke mulig med røyking. Du blir ute av stand til å få deg skikkelig trekk lenge før du dør av respirasjonssvikt
Vis hele sitatet...
unntak er vel om du har inntatt noe andre downers på forhånd eks Rivotril?
Hehe skulle til å skrive jeg tror det er veldig godt mulig til jeg fikk med meg svaret til TøffeTom, hør på han!
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hva legger du i overdose?

Å overdosere pr definisjon - som i å innta over evne, spy, ligge å klø hele natten etc; det gjøres like lett med røyking som med injeksjon (for en med liten/ingen toleranse og ok kvalitet).

Å overdose som i å mer eller mindre umiddelbart sovne inn, slik man allment ofte bruker begrepet, er ikke mulig med røyking. Du blir ute av stand til å få deg skikkelig trekk lenge før du dør av respirasjonssvikt
Vis hele sitatet...

Jeg tenkte potensiell dødelig overdose. Jeg har hørt som nevnt av en over ar en del benzo i kombo med å bare å røyke heroin har ført til død. Men det er sikkert mye propaganda.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenkte potensiell dødelig overdose. Jeg har hørt som nevnt av en over ar en del benzo i kombo med å bare å røyke heroin har ført til død. Men det er sikkert mye propaganda.
Vis hele sitatet...
Nei det at man kan OD på benzo og heroin er alt annet enn propaganda. Generelt sett blanding av sentraldempende stoffer sammen med heroin er å gamble. For de har ofte krysspotensering, dvs du blir ikke bare mer benzoglemsk og rørete og trøtt, men respirasjons-svikten til heroinen kommer også fortere når du blander med mer "ned".

Det er ikke et lekestoff og det går fader meg fortere gærent enn du ander, spes med lav eller ingen toleranse. Men faren er MINST ved røykingen fordi som nevnt over så skal man jo ta flere trekk for å få i seg en stor dose, og når man røyker det så hitter det temmlig med en gang. Mens derimot om du tok lisser isteden, som man først kjenner etter noen minutter. For når det tar noen minutter før du kjenner det er det ingen vei å snu og du vet ikke nøyaktig hvor rusa du blir av den lissa, men du kjenner gradvis trekk for trekk at du blir mer påvirket.