Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 896
Hei, jeg trenger ett nytt spill.
JEg er VELDIG sær når det kommer til spill, og føler wow har ødekalgt meg.

Liker MMO-sjangren, men har enda ikke funnet noe wow-erstatter.

liker også generelt rpg spill, om det er bra.

Multiplayer er must.

Har prøvd;

AoC
SWTOR
Marvel hereos
DC universe
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Lord of the Rings: Online

Er F2P modellen med mikrotransaksjoner, dog ikke pay to win. (men hvis man vil spille seriøst er det _nesten_ et must å hive i noen kroner)
Neat freak
Trådstarter
Sitat av 8bit Vis innlegg
Lord of the Rings: Online

Er F2P modellen med mikrotransaksjoner, dog ikke pay to win. (men hvis man vil spille seriøst er det _nesten_ et must å hive i noen kroner)
Vis hele sitatet...
er lite keen på p2w, eller og betale for og kjøpe ting i spillet, men ja, kan sjekke det ut.

Gw2 / Neverwinter, er det noe bra da?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
RIFT eller Tera kanskje, i banen wow-erstatter.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Guild Wars 2
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
LotR:O er ikke p2w... GW2 er ganske bra det og, har ikke spillt det på en stund så er ikke sikker på de nyeste oppdateringene der men ser bra ut de.
Pirate Galaxy

Awesome spill litt som wow bare i sci fi spill. Fritt vilt. Gjør ka du vil skyt fiender å samle spill valuta og nye installasjoner eller gjøre oppdrag for å fortsette i selveste spillet!

Anbefaler på det høyeste!
Gratis å spille, alt går etter multitransaksjoner for å kjøpe sånne booster greie for at ting går litt fortere men er ikke nødvendig.

Om du begynner ta serveren: Askone - English, der finner du meste norske.
Sist endret av Ghostskull_96; 3. august 2013 kl. 00:00.