Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 765
Hei, freaks!

Eg bruker komputeren min mye til å skrive på, og eg har utviklet min egen skrive metode som går ut på at eg tar fingrene "random" på tastsaturet, altså der bokstaven(e) er som eg skal trykke er. Det "eneste" problemet med denne metoden er at det går "fort nok".

Det eg kort sagt prøver å si er om det er noen av dere som veit om eit program der eg kan lære meg touch heime?

Det kan godt koste penger.

Ikkje "google det" svar.

Tusen takk for at du leste dette. =D
Sist endret av ChillKill; 30. august 2012 kl. 22:46.
http://www.sense-lang.org/typing/tutor/NO_tutorial.php

Første treff på Google..
Sist endret av Fuzzybossen; 30. august 2012 kl. 22:47.
Jeg har engang i tiden drevet på med slik touch program, vel å merke på den tiden windows 95 var det store, og man gikk på barneskolen. Siden jeg ikkje brukte data på den tiden så flittig, så ga det ingen effekt.

Men har i de senere år (siste 10 årene) brukt data meget flitting, og har latt kroppen selv utvikle en måte som går fort å skrive på, utrolig nok så har kroppen min automatisk lært seg å skrive touch på riktig måte. Dette har jeg ikkje oppdaget eller tenkt på før nå, når jeg begynte å tenke etter hvilken fingere jeg bruker på hvilke taster.

Men nå var ikkje poenget mitt at jeg har lært meg å skrive touch uten å ha trent spesifikk på det, men heller at hvis du sitter mange nok timer om dagen å skriver aktivt på tastaturet så vil kroppen automatisk utvikle en metode som går fort å skrive på. Men dette er ikkje noe du lærer over natta, som sakt så har jeg drevet aktivt på med data i 10 år, der jeg har drevet på med programmering i 7 av årene.