Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2406
Halla freaks, dette ser sikkert ut som en ekstremt dum post. Men trenger virkelig svar, lurer på om dere vet hvor det blir solgt lucky stike nites, tenker da på snus. En blå lucky strike boks. Bor i krsand, men hvis noen har sett denne på noen spesielle kjeder/butikker så si ifra.

Takker for svar, trenger virkelig hjelp til og finne ut hvor denne vindundersnusen selges!
Visst du har en tobakks butikk i nær området har de det antagligvis der.
Ellers har jeg faktisk aldri sett den snusen i før, sikker på den er komt til Norge?
Men dog får tobakks butikker ofte inn nye varer før butikk/kiosker.
Har kunn sett den i Sverige jeg, desverre. Er den jeg liker best av snus, å ingen av stedene jeg har spørt har hatt den til salgs her i Norge, kjipt! Men om noen kan fortelle hvor man får den (om den er i norge) så hadde det vært knall!
Statoil har den ganske ofte
*insert tittel her*
Er det bare her i Porsgrunn alle butikker har "normal" snus?
Sjekk Narvesen rett over Kiwi i markensgata, de har en del snus du ellers ikke finner i dagligvaren. Vil tro de har lucky striken du er ute etter.
jeg har også bare sett den i sverige, her ennå ikke sett den i kristiansand. Da uten å ha letet etter den, møkkasnus
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
jeg har også bare sett den i sverige, her ennå ikke sett den i kristiansand. Da uten å ha letet etter den, møkkasnus
Vis hele sitatet...
Møkkasnus? Syntes denne slår ALLE posesnus, løs er best men er et jævla søl. Og det passer ikke på en skole der vi ikke får lov til og snuse
Er det en spesiell smak på den eller? Lyst å prøve den. Den orginale Lucky Strike portion er veldig god.
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Er det en spesiell smak på den eller? Lyst å prøve den. Den orginale Lucky Strike portion er veldig god.
Vis hele sitatet...
Ganske lik smak som den orginale, men det er sorte poser og den gir en kald følelse under leppa. Er ikke noe mint dritt, men bare en "forbedret" lukcy strike mpt smak og følelse
solgte den på rema før ihvertfall, men de har sluttet å selge den. Daglig leder på nermeste rema for meg sa at han trodde de var tatt ut av produksjon
Trådstarter
Sitat av bewaah Vis innlegg
solgte den på rema før ihvertfall, men de har sluttet å selge den. Daglig leder på nermeste rema for meg sa at han trodde de var tatt ut av produksjon
Vis hele sitatet...
Har kjøpt den på kristiansand-hirtsalts båten, og det for ca 1 uke siden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Zux
Vicious :]
12 0
Vi har iallefall Lucky Strikes Nites ved meg, men ikke på en dagligvare butikk. Jeg må inn til byen(4km) for å kjøpe den på en kiosk.
Sjekk forskjellige kiosker osvosv
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Zux Vis innlegg
Vi har iallefall Lucky Strikes Nites ved meg, men ikke på en dagligvare butikk. Jeg må inn til byen(4km) for å kjøpe den på en kiosk.
Sjekk forskjellige kiosker osvosv
Vis hele sitatet...
Hvor bor du?
Kjøpte 5 bokser på båten Larvik-Danmark i fjor sommer. Ikke helt happy med det, så jeg solgte 3 av dem for 50kr stk :P

On-Topic: Har sett den på diverse narvesen rundt om i landet AFAIK. Vet om 1 sted i Trondheim de selger den.. Er i Oslo nå, har ikke sett den her, ikke at det bryr meg. Narvesen er stort sett en god plass å begynne å lete.