Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3100
Har brukt kanskje ett halvt gram de siste 3 dagene sammen med en del riv for ett par dager siden. Men har ikke tatt rivo siden overigår.
Tok et par øl i overigår og i går kveld.

Men føler fortsatt ingen effekt bortsett fra litt høyere puls og mulig bedre humør, litt mer våken kanskje, vanskelig å si om det er placebo.


Kan rivotril bruken tidligere i uken virkelig blokkere effekten av amfetamin??

Bump!
Ingen som vet/har erfaring?
Sist endret av Pillefreak; 17. november 2017 kl. 12:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er nok mer rusa enn du tror. Rivotril har lang halveringstid og man kan føle seg helt clean, men andre ser tydelig at du er rusa..
Føler absolutt ingen stimulerende effekt, kanskje litt raskere hjerteslag, kan sammenlignes kanskje med følelsen av en liten boks med red bull

Kjøpt på darknet men begynner å tro d er buffa ut en god del
Litt samme greia her, med komboen rivo og speed! Men fikk en fin opplevelse allikevel. Ble mer pratsom, snakket høyere, ble også fortere irritert og kranglete, men fikk ikke noe rush, kick eller særlig med energi/adrenalin slik som jeg vanligvis får. Følte meg liksom ikke "speeda" og gira, bare tilstede og våken. Men deilig rus. Dette var rivotril, subutex og amfetamin kombinert da, som jeg inntok jevnlig gjennom ca 3 døgn. Sikkert årsaken til manglende energi, vet egentlig ikke om det er hensiktsmessig å kombinere rivo og speed engang.
Gjorde mye syke greier da, de siste 3 dagene har bare vært helt sykt lættis :-D Har fortsatt ikke landa helt, har det bare helt supert og klarte til og med å takle den uheldige beskjeden jeg fikk idag om at jeg blir kastet ut av hjemmet mitt. Hjemløs, hurra! Og positivitet, hurra!! Helt til nedturen kommer...

Nå følte jeg plutselig at jeg stjal tråden din, beklager (*host, speed*), og det ble litt off topic. Meeen, i min mening er 0.5g speed fordelt på 3 dager er ikke særlig mye. Det er selvsagt avhengig av toleranse, og du må jo ta en grei nok dose for å oppnå mer effekt enn bare "bedre humør og våkenhet". Ser i de eldre trådene dine at du har vært borti litt av hvert av rusmidler, så regner med du har litt peiling på dette med dosering o.l da.

For meg gir det jo forsåvidt mening at rivoene kan "blokkere" effekten av amfetamin, ihvertfall ved inntak samtidig/underveis?. Akkurat slik som at amfetamin kan "blokkere" effekten av alkohol.(?)
Har ingen kilder på om dette stemmer tho.

Men siden du tok rivo 2 dager i forkant så tviler jeg sterkt på at det kan være årsaken til fraværende effekt av amfetamin. Kun mine egne teorier, vel og merke!

Kan jeg spørre hvilken vendor du bestilte fra?
Da har du fått god amf. Ikke mye tilsetningsmøkk.
En kompis tok en liten linje og ble utrolig speeda.

Kan ikke komme fram til et annet svar enn at jeg rett og slett er immun mot amfetamin på en slags måte.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Fattig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme problem, føler ingen dopamin rush av speed aldri gjort det, kommer nok aldri til å føle det
Jeg er så takknemlig for at her er speeden billig som f og sterk som f, jeg hopper i stolen etter et halvgram i armen, et gram koker hjernen i begynnelsen, på en god måte, men jeg har lagt meg på 0,5g omgangen nå, for å spare meg selv for å risikere bedre speed en vanlig gjør meg overdosert. Et halvgram er digg det, tok to halve, en natt til i går, og en i går ettermiddag, eller i dag om du fremdeles er våken og tenker ny dg først etter du ahr sovet, men for meg er det ny dag etter tlv, sov likevel godt tre timer max nå, og tok 100mg quetiapin og imovane nettopp, så jeg får nok sove mer. Og jeg har fem imovane til, og seks rivoer, så jeg skal nok klare meg altså.

Ser frem til hasj er mye av igjen, så ejg kan kutte speed og ekstra piller utenom min sobril resept, og ekstra metadon også av og til når jeg blir desperat nok etter flere våkenetter UTEN speed. På speed er jeg våkne natten jeg tar det, og sover som et barn om neste natt. Mye for pengene det.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg er så takknemlig for at her er speeden billig som f og sterk som f, jeg hopper i stolen etter et halvgram i armen, et gram koker hjernen i begynnelsen, på en god måte, men jeg har lagt meg på 0,5g omgangen nå, for å spare meg selv for å risikere bedre speed en vanlig gjør meg overdosert. Et halvgram er digg det, tok to halve, en natt til i går, og en i går ettermiddag, eller i dag om du fremdeles er våken og tenker ny dg først etter du ahr sovet, men for meg er det ny dag etter tlv, sov likevel godt tre timer max nå, og tok 100mg quetiapin og imovane nettopp, så jeg får nok sove mer. Og jeg har fem imovane til, og seks rivoer, så jeg skal nok klare meg altså.

Ser frem til hasj er mye av igjen, så ejg kan kutte speed og ekstra piller utenom min sobril resept, og ekstra metadon også av og til når jeg blir desperat nok etter flere våkenetter UTEN speed. På speed er jeg våkne natten jeg tar det, og sover som et barn om neste natt. Mye for pengene det.

s
Vis hele sitatet...
Et halvgram med speed i en smell? Om du er ute etter hjerneblødning, slag eller den slags så bare kjør på! Har sett at du har nevnt at i og med at du går på høy dose metadon så kjenner du ikke speeden like godt og ender opp med å ta mer, men ærlig talt, ta heller små redoseringer istedenfor!
La nå folk gjøre som de vil, mange her som gjør enda værre ting, jeg kommer fra et miljø der vi lett hiver et gram i koppen for å hoppe ut av stolen når vi setter skuddet, pluss at et stort skudd er mye bedre for blodårene en fire små, så jeg må ha minst et halvt gram så jeg slipper redsoere hele dagen. La meg nå ha den gleden, jeg bruker det ikke hver dag, hadde meg en god pause og gjemte meg hos mormor og morfar en stund, for å komme vekk fra rusen. Og jeg har et problem ja, så jeg har allerede søkt på avrusning for jeg vil gjøre en stor forandring. Sov seks timer i natt, tross speeden, takk gud for sånne netter.

Må ha meg en rivo jeg nå og kaffe, for jeg ble litt irritert, hehe, halvtime til metadon nå, og så dårlig som jeg er om natten før metadonen så sparker 130mg metadon jævlig godt fra, for forandringen fra skamsjuk til helt topp er så mye større en fra ok til litt mer ok liksom, og jeg får neppe øke metadonen mer nå selv om det ikke går døgnet rundt for meg hvertfall. Derfor jeg tok speed i går natt for jeg klarte ikke vente våken hele natten(pga søvnmangel og vondt kne) på metadontid, og jeg sparer alltid metadonen til kl fem nul nul. Får alle medisiner en dag i forkant, levert på døren kl ni hver morgen. Snakk om ha flaks, bor ti meter fra hentestedet.

Ha en god dag mister, og jeg er sikkert på du har gjort noe desperat selv som du ikke vil nevne en gang, jeg er nå alltid ærlig hvertfall,for jeg er en høyttfungerende autist og klarer ikke lyge for noen om meg selv, men jeg klarer holde andre sine hemmeligheter, takk gud for det. Skjønner mer viktigheten av andres hemmelige hendelser og ting en mine egne, men jeg er ute av skapet som narkoman hvertfall.

saviour