Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 7878
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har faren min funnet ut at jeg snuser, og jeg får derfor ikke lappen når jeg blir 18. Om han finner ut at jeg snuser en gang til, tar han fra meg mobilen i et halvt år. Hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje? Eller hvordan han ikke kan finne det ut?
Hvordan fant han det ut? Ble du tatt med snusen i kjeften? Ble du tatt med en boks på rommet?
Altså, en får jo ett utbygg i det en putter snusen inn, noe som er helt klart. Det er jo litt vanskelig å skjule. Løs snus har jo en tendens til å renne nedover og med pose snus så er det vanskeligere å spre den utover slik at den blir flat. Hva med å kjøpe løs snus å sy egen pose til den? Tynn smal pose som går fra ene bakre jekselen oppe og helt til den andre siden?

Det er generelt vanskelig å skjule snusbruk over lenger tid.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har faren min funnet ut at jeg snuser, og jeg får derfor ikke lappen når jeg blir 18. Om han finner ut at jeg snuser en gang til, tar han fra meg mobilen i et halvt år. Hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje? Eller hvordan han ikke kan finne det ut?
Vis hele sitatet...
Er ikke svaret fullstendig åpenbart? Slutt å snuse hvis du vil beholde mobilen? Skjønner ikke hva som er meningen med denne tråden, du har jo svaret selv. Han kommer sikkert å sjekke leppa di regelmessig, så eneste løsningen da blir å svelge snusen. Å skjule snusen langs jekslene kan jo kanskje funke.

Når jeg var liten pleide vi gutta å snuse med kølla, smertefult men det var sånn vi slapp unna.
ArbeidsledigProletar
Er ingen menneskerett å snuse. Ei heller noe du kritisk trenger før du er voksen.

Så det koker ned til din egen prioritering, snuse, et netto negativt prosjekt økonomisk både i det korte og lange løp.

Eller ha respekt til foreldre og slippe å miste ting som mobilen i et halvt år.

Hvis du er så sjuuukt desp på å være avhengig av nikotin og brune tenner, samt dårlig tannkjøtt kan du igangsette dette prosjektet ved fylte atten. BONUS, kjøpe snusen sjæl, lovlig OG dine foreldre slipper å føle seg som failures fordi poden tar teite valg.

Good luck.
Ikke gi dette trikset til noen, alle kan ikke bruke det samme trikset:

Det du først må gjøre, er å innse at du ikke trenger snus, og slutte.
Det andre er å ikke starte å snue igjen.
Det tredje er å ikke fortelle noen om dette magiske trikset.
Kjøp General superslim, den er halvparten så stor som en valing slim snus. Den er umulig å spotte når du har den under leppa.
Ellers er å slutte et godt råd, har selv snust i 6 år og nylig slutta da jeg lenger ikke får noe positivt ut av det, kjenner ikke prellen lenger engang, må bare ha den for å roe "abstinensene".
Sitat av Bozare Vis innlegg
Hvordan fant han det ut? Ble du tatt med snusen i kjeften? Ble du tatt med en boks på rommet?
Vis hele sitatet...
Ble tatt med snusen i kjeften, brun saft nedover tennene. Pleier å tørke vekk saften, men glemte det nå.

Forresten så snuser jeg portion, tror dere det kan hjelpe å bare snuse når jeg er ute av huset, og ha snusen i en annen forpakning? En liten metallboks, bare f.eks.
Eller slutte med snus mann! Hvis du setter pengene til side får du fint råd til å betale for lappen
Sitat av smetti Vis innlegg
Eller slutte med snus mann! Hvis du setter pengene til side får du fint råd til å betale for lappen
Vis hele sitatet...
Det å få lappen er ikke en stor greie for meg, byr meg egt ikke om det
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men det å snuse er veldig viktig ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det å snuse er veldig viktig ?
Vis hele sitatet...
Ikke veldig nei, men jeg har pengene til det, og jeg liker det, så hvorfor ikke? Har snuset i 2 år nå, så er ikke så lett å bare slutte med en gang han sier jeg skal det
Begynn med mocca snus. Dette er ihvertfall snusporsjoner som ikke synes under leppen. Jeg bruker det for øyeblikket selv. Det er også relativt enkelt å slutte med snus når du har vendt deg til denne snustypen, siden nikotinmengden du får i deg vil være mye lavere. Med det sagt, så er det å holde snusbruk hemmelig for foreldre nesten umulig. Du må gjøre alt rett, hver gang. Han må kun gjøre noe rett, en gang.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Begynn med mocca snus. Dette er ihvertfall snusporsjoner som ikke synes under leppen. Jeg bruker det for øyeblikket selv. Det er også relativt enkelt å slutte med snus når du har vendt deg til denne snustypen, siden nikotinmengden du får i deg vil være mye lavere. Med det sagt, så er det å holde snusbruk hemmelig for foreldre nesten umulig. Du må gjøre alt rett, hver gang. Han må kun gjøre noe rett, en gang.
Vis hele sitatet...
Liker ikke mocca snusen, eneste snusen jeg liker er general Blue mint
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Liker ikke mocca snusen, eneste snusen jeg liker er general Blue mint
Vis hele sitatet...
Du har dessverre ikke råd til å være kravstor om du vil ha mobiltelefonen. Snuse, det skal du. Du skal heller ikke snuse mindre porsjoner. Hvis du avfeier alle tipsene du får, for egen komfort så vil det ikke fungere.

Dersom du snuser mocca, og snuser kun når du er alene, innelåst på rommet ditt, og sørger for å ikke kaste snus i søppelbøtta på rommet ditt eller på kjøkkenet (faren din vil nok se etter), og ikke går med snusboksen på deg, og heller ikke gjemmer den på et åpenbart sted, sørger for at ingen av vennene dine nevner det i forbifarten når de er på besøk, akkurat høyt nok til at faren din hører det igjennom veggen, så vil du kanskje ha en bitte liten sjanse for at det går uoppdaget.

Man må vise ekstrem stealth om det skal gå bra. Og selv da går det som regel ikke bra når det varer over flere år i samme hjem. Det er umulig å tenke på alle situasjonene som kan røpe deg iløpet av et år eller to. Og disse upåtenkte situasjonene vil skje. Med god flaks så kan du komme deg forbi. Men sjansene minker drastisk om en ikke legger ordentlig innsats til. Og det er da det ofte bare er enklere å slutte å snuse. Fordi selv om du legger inn mye jobb og arbeid så risikerer du å miste mobiltelefonen. Det er jo kjipt. Pluss at det tapper deg for penger og angriper helsa di, og ikke minst forholdet du har til foreldrene dine.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du har dessverre ikke råd til å være kravstor om du vil ha mobiltelefonen. Snuse, det skal du. Du skal heller ikke snuse mindre porsjoner. Hvis du avfeier alle tipsene du får, for egen komfort så vil det ikke fungere.

Dersom du snuser mocca, og snuser kun når du er alene, innelåst på rommet ditt, og sørger for å ikke kaste snus i søppelbøtta på rommet ditt eller på kjøkkenet (faren din vil nok se etter), og ikke går med snusboksen på deg, og heller ikke gjemmer den på et åpenbart sted, sørger for at ingen av vennene dine nevner det i forbifarten når de er på besøk, akkurat høyt nok til at faren din hører det igjennom veggen, så vil du kanskje ha en bitte liten sjanse for at det går uoppdaget.

Man må vise ekstrem stealth om det skal gå bra. Og selv da går det som regel ikke bra når det varer over flere år i samme hjem. Det er umulig å tenke på alle situasjonene som kan røpe deg iløpet av et år eller to. Og disse upåtenkte situasjonene vil skje. Med god flaks så kan du komme deg forbi. Men sjansene minker drastisk om en ikke legger ordentlig innsats til. Og det er da det ofte bare er enklere å slutte å snuse. Fordi selv om du legger inn mye jobb og arbeid så risikerer du å miste mobiltelefonen. Det er jo kjipt. Pluss at det tapper deg for penger og angriper helsa di, og ikke minst forholdet du har til foreldrene dine.
Vis hele sitatet...
Ser at det ikke er veldig lurt akkurat, ja.men du skal ha kred for at du ikke bare sa jeg skulle slutte! Takk for gode tips, jeg får vel bare venne meg til smaken på mocca da
Du kan si; "javel pappa, her er telefonen, jeg er en ung og dum tenåring som har lyst til å snuse en periode menst jeg ennå er, vel, ung og dum. Stikker ut en tur jeg, bare ring vist du vil ha tak i meg ok? oh wait..
Du kan begynne å røyke isteden. Hvis han ikke har sagt noe om det. Hehe..
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Du kan si; "javel pappa, her er telefonen, jeg er en ung og dum tenåring som har lyst til å snuse en periode menst jeg ennå er, vel, ung og dum. Stikker ut en tur jeg, bare ring vist du vil ha tak i meg ok? oh wait..
Vis hele sitatet...
Prøvde å stikke ut av huset en gang når han var sur på meg, og han dro meg tilbake fra døren, og jeg fikk meg ikke ut..Godt forslag egt da haha

Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
Du kan begynne å røyke isteden. Hvis han ikke har sagt noe om det. Hehe..
Vis hele sitatet...
Han har det :/ generelt tobakk
Sist endret av Arbehn; 28. september 2017 kl. 17:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Ser at det ikke er veldig lurt akkurat, ja.men du skal ha kred for at du ikke bare sa jeg skulle slutte! Takk for gode tips, jeg får vel bare venne meg til smaken på mocca da
Vis hele sitatet...
Du kan eventuelt gå for noe nærmere smaken du liker, bare med mindre porsjoner.

G3 super slim blue mint er jo samme, bare med halvparten så stor poser. Som gjør at de ikke synes godt om du tilfeldigvis skulle møte han en gang du har den under leppa.

Epok er helt hvite poser, med hvitt innhold. Disse er vell vanlig slim. Men disse renner heller ikke, så du slipper tenke på brune tenner.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Du kan eventuelt gå for noe nærmere smaken du liker, bare med mindre porsjoner.

G3 super slim blue mint er jo samme, bare med halvparten så stor poser. Som gjør at de ikke synes godt om du tilfeldigvis skulle møte han en gang du har den under leppa.

Epok er helt hvite poser, med hvitt innhold. Disse er vell vanlig slim. Men disse renner heller ikke, så du slipper tenke på brune tenner.
Vis hele sitatet...
Vil epok sine gjøre tenna gule over tid?
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Vil epok sine gjøre tenna gule over tid?
Vis hele sitatet...
Ingen anelse, men vil tro den gjør det i mindre grad enn vanlig snus.



Med andre ord så mener produsenten at denne snusen er et mindre helseskadelig produkt i tillegg til å gi mindre misfarging av tennene.
Vis hele sitatet...
Kilde
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Faren din er ganske koko hvis han tar fra deg telefonen i et halvt år pga snus? Hvor gammel er du egt? Å slutte med snus høres kanskje kjipt ut, men er absolutt den beste løsningen. Det er lettere å slutte nå, en når du blir eldre. Kjipt å ha lite spenn på kortet men må prioritere snus.
Snuste selv fra ungdomsskolen. Klarte å slutte et helt år, før jeg sprakk og begynte igjen. Dummeste jeg har gjort.

BTW - synes det er gøy når folk starter tråd som anonym, og svarer med egen profil :P
Sist endret av Clayton; 28. september 2017 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Clayton Vis innlegg
Faren din er ganske koko hvis han tar fra deg telefonen i et halvt år pga snus? Hvor gammel er du egt? Å slutte med snus høres kanskje kjipt ut, men er absolutt den beste løsningen. Det er lettere å slutte nå, en når du blir eldre. Kjipt å ha lite spenn på kortet men må prioritere snus.
Snuste selv fra ungdomsskolen. Klarte å slutte et helt år, før jeg sprakk og begynte igjen. Dummeste jeg har gjort.

BTW - synes det er gøy når folk starter tråd som anonym, og svarer med egen profil :P
Vis hele sitatet...
Han tar fra meg mobilen i et halvt år om jeg skulker eller ikke spiser skolematen min også! Ganske surt. Jeg er 15

Og ja, jeg vet haha, var ikke meningen å svare med egen bruker, men jeg glemte det og nå gidder jeg ikke å bry meg
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
1. Ikke snus foran foreldrene dine?
2. Gjem boksen din?
3. Profit????

Simple as that? Hvis du er redd for å bli tatt snuser du jo ikke foran far. Det er jo 101 på å bli catcha
Mitt tips, slutt og snus. Det er penger ut av vinduet du heller kan bruke på kule ting.
Snus lukter også veldig sterkt for en som ikke snuser, så vask kjeften før du gir en klem til far for å si det sånn.
Han tar fra deg telefonen din om du ikke spiser opp skolematen din? What?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Han tar fra deg telefonen din om du ikke spiser opp skolematen din? What?
Vis hele sitatet...
Han er redd for at jeg begynner å få anoreksi, fordi jeg spiser så lite. Går og klager dagen lang

Sitat av Hydra Vis innlegg
1. Ikke snus foran foreldrene dine?
2. Gjem boksen din?
3. Profit????

Simple as that? Hvis du er redd for å bli tatt snuser du jo ikke foran far. Det er jo 101 på å bli catcha
Vis hele sitatet...
Jeg gjemmer boksen allerede, og snuser ikke foran foreldra mine. Det som skjedde var at jeg sovna med snusen inne, og når han vekte meg sa han at tenna mine var helt svarte :/
Sist endret av Arbehn; 28. september 2017 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortsett å snuse, gi fra deg telefonen. Jeg jobber for Swedish Match, vi tar gjerne pengene dine som takk for at vi gjør deg avhengig av produktet vårt.
Slutt å bruk snus før du legger deg så slipper du at han fersker deg på den måten.
Siden du allerede skjuler det på alle andre måter så bør du vel også gjøre dette.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Hvis du er 15 år ville jeg sluttet asasp. Vil ikke tro du har snust nok til å bli avhengig engang. Det er ikke tøft å snuse selv om man tror det. Trodde det selv når jeg gikk på ungdomsskolen.
Sitat av Clayton Vis innlegg
Hvis du er 15 år ville jeg sluttet asasp. Vil ikke tro du har snust nok til å bli avhengig engang. Det er ikke tøft å snuse selv om man tror det. Trodde det selv når jeg gikk på ungdomsskolen.
Vis hele sitatet...
Skrev litt over at jeg har snuset i 2 år, så jeg er vel egt ganske avhengig allerede

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Slutt å bruk snus før du legger deg så slipper du at han fersker deg på den måten.
Siden du allerede skjuler det på alle andre måter så bør du vel også gjøre dette.
Vis hele sitatet...
Ja, skal gjøre det, det var dumt av meg, men hadde ikke hatt snus siden søndagen, så jeg var desp
Sist endret av Arbehn; 29. september 2017 kl. 08:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og om en har brukt noe en stund så er det bare å gi opp å slutte?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk alltid porsjon snus, ettersom at løs snus renner som et helvete og det er lett å få missfargede tenner over lengre tid. Ha boksen utendørs (50m fra huset) slik at din far ikke finner den. Snus kun når du vet at du ikke blir forstyrret, eksempel når dine foreldre sover eller er bortreist. Ikke kast brukt snus i bosset eller andre steder, ta det i topplokket og kast det når du kommer utendørs.

Det beste tipset er vel å slutte med snus. Begynte selv i tidlig alder og angrer som faen. Koster penger og er vanskelig å slutte. Uansett, her har du noen gode råd. Lykke til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og om en har brukt noe en stund så er det bare å gi opp å slutte?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er jo ikke lett å bare slutte en dag, bare fordi han vil det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruk alltid porsjon snus, ettersom at løs snus renner som et helvete og det er lett å få missfargede tenner over lengre tid. Ha boksen utendørs (50m fra huset) slik at din far ikke finner den. Snus kun når du vet at du ikke blir forstyrret, eksempel når dine foreldre sover eller er bortreist. Ikke kast brukt snus i bosset eller andre steder, ta det i topplokket og kast det når du kommer utendørs.

Det beste tipset er vel å slutte med snus. Begynte selv i tidlig alder og angrer som faen. Koster penger og er vanskelig å slutte. Uansett, her har du noen gode råd. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Pleier bare å snuse på vei til skolen, og når jeg er ute etter skolen, så den er jeg allerede vandt med
Sist endret av Arbehn; 29. september 2017 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart hvordan ungdommer/tenåringer gjennomført tar ingen kritikk til hva en ønsker/gjør og heller kun ser etter de få tingene som kan bekrefte handlingene sine i stede for å tenke på konsekvensen eller hvor lur en handling er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart hvordan ungdommer/tenåringer gjennomført tar ingen kritikk til hva en ønsker/gjør og heller kun ser etter de få tingene som kan bekrefte handlingene sine i stede for å tenke på konsekvensen eller hvor lur en handling er.
Vis hele sitatet...
Bryr meg ikke om konsekvenser, bryr meg rett og slett ikke om noe som helst egt
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Bryr meg ikke om konsekvenser, bryr meg rett og slett ikke om noe som helst egt
Vis hele sitatet...
Tøft å ikke bry seg om noe
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Bryr meg ikke om konsekvenser, bryr meg rett og slett ikke om noe som helst egt
Vis hele sitatet...
Kult, ikke spis mat, snus masse, mist mobilen i ett halvt år, + ett halvt år ekstra om han legger det sammen.
Fortsett og ikke bry deg om noe, spesielt autoriteter, ha ett kult liv om du får det på rett kjøl, ha ett kjipt liv om det utvikler seg.
15 år og grisetøff i trynet virker det som.

Meeeeen litt mindre krast:
Det jeg tenker er jo.... Du snuser såpass lite at du klarer å stoppe, 2 år er jo bare en målestokk på hvor mange dager siden du startet, ikke på hyppighet og mengde. Når du er myndig og flytter ut vil du snuse mer, da er det vanskeligere å slutte.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Kult, ikke spis mat, snus masse, mist mobilen i ett halvt år, + ett halvt år ekstra om han legger det sammen.
Fortsett og ikke bry deg om noe, spesielt autoriteter, ha ett kult liv om du får det på rett kjøl, ha ett kjipt liv om det utvikler seg.
15 år og grisetøff i trynet virker det som.

Meeeeen litt mindre krast:
Det jeg tenker er jo.... Du snuser såpass lite at du klarer å stoppe, 2 år er jo bare en målestokk på hvor mange dager siden du startet, ikke på hyppighet og mengde. Når du er myndig og flytter ut vil du snuse mer, da er det vanskeligere å slutte.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet, virker litt teit nå. Sliter en del psykisk, og de siste årene har jeg gitt langt faen.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rus gjør ikke psykiske plager bedre..
Kanskje du burde ta deg en god prat med din far om dette du sier om at du sliter psykisk? Det løser kanskje ikke hans avstraffing, men virker som det kunne vært bra for å bedre forholdet deres. Kanskje han kan forstå din oppførsel bedre hvis du er litt ærlig med han?
Sitat av dazezone Vis innlegg
Kanskje du burde ta deg en god prat med din far om dette du sier om at du sliter psykisk? Det løser kanskje ikke hans avstraffing, men virker som det kunne vært bra for å bedre forholdet deres. Kanskje han kan forstå din oppførsel bedre hvis du er litt ærlig med han?
Vis hele sitatet...
Han vet det allerede, etter at jeg prøvde å ta livet av meg for litt mindre enn ett år siden. Hjelper lite på saken
Sitat av Arbehn Vis innlegg
Han vet det allerede, etter at jeg prøvde å ta livet av meg for litt mindre enn ett år siden. Hjelper lite på saken
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal oppsøke profesjonell hjelp da?
Om det er så alvorlig som du skal ha det til så vil det være en bedre løsning en at du bare skal drite i alt og alle.
Det vil også være lettere for din far å tro på at du faktsik sliter psykisk om du har papirer på at du gjør det.
Altså om han ikke tror på det du forteller han.

Av erfaring vet jeg at fedre gjerne ikke er de beste å snakke med slike ting om, som oftest vet de ikke, har ikke noe svar på det eller sier at alt løser seg til slutt og at det vil gå over.

Det er desverre ikke alltid tilfelle og da kan det være greit å ha noen andre du kan snakke med som forstår litt mer av dine tanker.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Kanskje du skal oppsøke profesjonell hjelp da?
Om det er så alvorlig som du skal ha det til så vil det være en bedre løsning en at du bare skal drite i alt og alle.
Det vil også være lettere for din far å tro på at du faktsik sliter psykisk om du har papirer på at du gjør det.
Altså om han ikke tror på det du forteller han.

Av erfaring vet jeg at fedre gjerne ikke er de beste å snakke med slike ting om, som oftest vet de ikke, har ikke noe svar på det eller sier at alt løser seg til slutt og at det vil gå over.

Det er desverre ikke alltid tilfelle og da kan det være greit å ha noen andre du kan snakke med som forstår litt mer av dine tanker.
Vis hele sitatet...
Gjør allerede dette, men det hjelper ikke. Har ingen spesifikke sykdommer, iallefall ikke som er funnet ut av. Jeg lyver ganske mye, og sier som oftest at jeg har det bra.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du lyver og sier at alt er bra så gjør du vel det bare vanskeligere for de å hjelpe deg til å få det bedre ?
General white extra slim er super bra for å skjule det, du kan bruke extra slim hjemme og en annen snus når du er ute.
Ta lappen er viktig for deg, hvorfor? Fordi 20 000 er viktig og det koster minst det å ta den.
Sitat av Socooltho Vis innlegg
General white extra slim er super bra for å skjule det, du kan bruke extra slim hjemme og en annen snus når du er ute.
Ta lappen er viktig for deg, hvorfor? Fordi 20 000 er viktig og det koster minst det å ta den.
Vis hele sitatet...
Kan se om jeg får tak i den
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du lyver og sier at alt er bra så gjør du vel det bare vanskeligere for de å hjelpe deg til å få det bedre ?
Vis hele sitatet...
Som over 90% av hele befolkningen gjør. Får de spørsmålet: Hvordan går det? Så sier de bra, selv om det ikke går så bra. Får de spørsmålet: Hvordan går det med deg, sånn egentlig? så kan svaret være ett helt annet..