Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1153
Hei folks!
Ganske fersk her, men har vært mye på freak tideligere og tittet på poster.
Idag tenkte jeg meg og lage en konto, fordi det er helt krise.
Jeg tok på natt til Onsdag 19.9 rundt 1 gram kokain og litt subotex.
Jeg skal ta urinprøve på søndag den 24.9. og er superstressa om jeg kommer til å slå ut på subotex da? kokainen er jeg ganske sikker på ikke slår ut, men subotexen er jeg veldig usikker på, har 2 ordentlige testkit, som jeg tenkte og prøve på søndags morgen.
Imellomtiden lurer jeg på hva jeg kan drikke for å hjelpe kroppen med å rense? Mye vann? Mye juice? Tar imot alle gode forslag.
Prøvene jeg skal ta på søndag blir sendt inn på analyse på lab, så må ha noen effektive svar her.
Mange takk for hjelp på forskudd!

Hilsen Aliasisano (freshmeat på forumet)
Spis godt, tren og drikk godt med vann (3l dagen). Ikke tren dagen før urinprøve. Sjekk dagen urinprøvd utføres. Hvis det er positiv? Du forsov seg og kunne derfor ikke komme. Ring og vær virkelig bekymret over dette. Du kan såklart ikke ha NOE stoff i leiligheten hvis dette skal bekreftes, i og med at du må slippe inn folk om de er nysgjerrig for å holde på det 'uskyldige' bildet.
PS: Hvis du virkelig er bekymret og ikke gidder å følge rådene mine, så søker du opp på google.
Sist endret av Socooltho; 22. september 2017 kl. 23:03.
Fikk utsatt det til imorgen..
Tok en test igår og den slo fint ut på BUP..
Så de 2 siste døgnene har jeg drikket sykt mye vann med sitronsaft i.
Tenkte jeg skulle ta en test litt senre idag og se om det har hjulpet noe..
Hvorfor i det hele tatt ruse seg hvis du VET du SKAL ta obligatorisk pissetest bare få dager senere..??
Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Hvorfor i det hele tatt ruse seg hvis du VET du SKAL ta obligatorisk pissetest bare få dager senere..??
Vis hele sitatet...
Nei du sier noe der..
Sitat av Aliasisano Vis innlegg
Fikk utsatt det til imorgen..
Tok en test igår og den slo fint ut på BUP..
Så de 2 siste døgnene har jeg drikket sykt mye vann med sitronsaft i.
Tenkte jeg skulle ta en test litt senre idag og se om det har hjulpet noe..
Vis hele sitatet...
Ikke drikk for mye heller, da renner det igjennom kroppen uten mening.