Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3351
Hei!

Jeg ønsker å jobbe stasjonært som vekter på museum (helst natt) men lurer på om det er vanlig med nattvakt på museum. Noen her som har jobbet som det før? Erfaringer å dele? Er ikke så veldig fornøyd med plassen jeg jobber på nå, så vil veldig gjerne skifte jobb asap. Kan ikke finne mange stillinger som vakt på museum nattestid. Burde jeg stikke innom noen og spørre om de har vakt på natta? Noen sider jeg kan gå inn på for å søke etc..?

Alle innspill mottas med takk!
Jeg så en dokumentar en gang og det kan bli ganske vilt på museum nattestid.

Men om du allikevel ønsker en slik jobb ville det vært naturlig å kontakte forskjellige vaktselskap eller kommuner som driver museum.
Hvorfor må det være på museum(bare nyskjerrig)? Det er veldig mange stasjonære vekter jobber som er på natten, andre steder.
Sist endret av downlow; 1. mars 2017 kl. 02:42.
Trådstarter
99 9
Sitat av downlow Vis innlegg
Hvorfor må det være på museum(bare nyskjerrig)? Det er veldig mange stasjonære vekter jobber som er på natten, andre steder.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg tror det er relativt rolige omgivelser. Har hørt at det er kjedelig å jobbe på museum, men det er ikke problem for meg. Er det jeg vil, skjer litt for mye action der jeg er nå. Vil ha en roligere jobb rett og slett. Om du vet om andre alternativer som vekter annet enn museum, så tar jeg imot alt med takk
Sitat av RandomGuy Vis innlegg
Fordi jeg tror det er relativt rolige omgivelser. Har hørt at det er kjedelig å jobbe på museum, men det er ikke problem for meg. Er det jeg vil, skjer litt for mye action der jeg er nå. Vil ha en roligere jobb rett og slett. Om du vet om andre alternativer som vekter annet enn museum, så tar jeg imot alt med takk
Vis hele sitatet...
Hvor jobber du nå da? Det er alltid behov for våkne nattevakter i helse-sektoren. Greit betalt er det også, hvis du har ansiennitet. Hvis du ønsker noe av den rolige slagen, kan bofellesskap være noe for deg.
Sist endret av Antidote; 1. mars 2017 kl. 13:25.
Trådstarter
99 9
Sitat av Antidote Vis innlegg
Hvor jobber du nå da? Det er alltid behov for våkne nattevakter i helse-sektoren. Greit betalt er det også, hvis du har ansiennitet. Hvis du ønsker noe av den rolige slagen, kan bofellesskap være noe for deg.
Vis hele sitatet...

Jobber som mobil vekter idag. Vil bare være på et område og ha mine faste rutiner. Lønn er det som interesserer meg minst, vil bare ha en arbeidsplass jeg trives på, med arbeidsoppgaver som jeg føler jeg mestrer.

Hvor kan man egentlig jobbe på bofelleskap? Har du noe erfaring med dette? Vil gjerne vite mer hvis du sier det er rolig
Sitat av RandomGuy Vis innlegg
Hvor kan man egentlig jobbe på bofelleskap? Har du noe erfaring med dette? Vil gjerne vite mer hvis du sier det er rolig
Vis hele sitatet...
Hva mener du med hvor? Bofellesskap finnes i alle byer. Du kan jobbe med rus, psykisk helse eller utviklingshemming. Det er selvfølgelig svært varierende hvor rolig det er. Du bør spør om dette i søknadsprosessen. Et bofelleskap for psykisk utviklingshemmede pleier dog å være relativt rolig.