Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3015
Hei, Akdri gjort dette noe særlig, hvertfall ikke gjort selve mekkinga selv. Men hvordan er det best å mekke dotter, både fra Heroin og amfetamin, det blir jo litt som speedballing med dotter, hehe..
Pleier ikke gjøre dette ofte, men jeg har ikke speed og har veldig behov for og våkne litt kjapt i morgen tidlig, altså om ikke mqange timer.
De er som sagt blandet, men det er maaange fler fra speed smeller.

Så hva er best måte for å få mest mulig ut av disse?
På forhånd takk!

Beklager om det er surrete skrevet men øyelokka klarer nesten ikke holde seg oppe.
Legg de i vann, hva med å legge en å en etter hverandre i en liten mengde vann.
Mm, minst mulig vann og press væsken ut av de med rene hender, og filtrer resultatet i en ny dott. I verste fall så kan du få "bomullsfeber", det er jo svært ubehagelig og hjelper deg ikke særlig i å våkne tidlig. Men det er jo du som bestemmer hva du vil prøve.
Valgte og ikke gjøre det da jeg fisa noen metamina etter innlegget.
Men har sett at enkelte som mekker heroin,koker dottene sammen med vann om filtrer arlt sammen gjennom alle filtrene de får samlet i mekket og filtrer med helt nytt filter på toppen, men da er dette ofte folk som har dotter så svarte at det hadde holdt for en nybegynner.
Men lagt merke til at noen makkabrukere, inkl meg selv nå, legger alle dottene i en pumpe, fyller den full med vann så det blir passe vann og kjører det fra en pumpe over i ny pumpe, så var ikke hvordan man skulle gjøre det, men hvordan det eventuelt skal gjøres når jeg har blanding av begge typer.

Ja abberatus, har fått det før, Kalles frostan her jeg er, jævlig som faen uansett navn!
Så derfor filtrer jg tilogmed dottmekket selvom jeg mister litt på det.

BRUK FILTER!
Selvfølgelig mye bedre metode å putte dottene i en pumpe å klemme, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? (heroin kan være noe av svaret). Skal i hvert fall gjøre det neste gangen nøden er stor :P