Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3616
Mårn! Jeg har fundert litt på å prøve ket. Da jeg syns dette virker interessant og spennende, men en smule shady. Har lest meg opp på stoffet, og klarer ikke å få en formening om det er innafor å prøve eller ikke.. er veldig glad i de mer tradisjonelle psychedelica der ute.. så trenger litt hjelp for å vite positive og negative sidene med ketamine..
Ketamin kan kke forklares, det må oppleves
Har bare prøvd ketamin en kveld, men nådde ikke K-hole den gang. Jeg jobbet med anestesi og var nysgjerrig når den eldre anestesilegen fikk stjerner i øynene når han snakket om ketamin. Var også nysgjerrig på den antidepressive effekten.

Var en moro kveld uten særlig psykedelisk innsikt (imotsetning til tradisjonelle psykedelika). Man blir i godt humør og får litt rare visuelle effekter (for min del mest med avstand å gjøre (rommet ble større og mindre, og jeg følte meg høyere enn vanlig etc), også var det noe rart å bevege kroppen.

Null hangover - og en tydelig antidepressiv effekt i dagene etterpå.

De negative effektene kommer med hyppig bruk. Samt at det kan være vanedannende. Det blir vel kanskje mer aktuelt om du har fri tilgang, henger rundt i rave-miljø hvor det er vanlig å bytte ut helgefylla med ketaminbruk.
Jeg digger hvertfall ketamin, og det er fantastisk å danse på om man ikke tar for mye Musikk blir magisk, og man bare blir i alt kind of. Hørte shpongle live på ketamin og det var den beste opplevelsen jeg har hatt
Sist endret av mollypolly; 3. desember 2016 kl. 15:55.
Synes også det virker ganske shady i forhold til andre ting. Høres ikke ut som man får noe særlig ut av det, med unntak av økt musikk-intrykk.
ArbeidsledigProletar
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Synes også det virker ganske shady i forhold til andre ting. Høres ikke ut som man får noe særlig ut av det, med unntak av økt musikk-intrykk.
Vis hele sitatet...
Enig, diss-assosiativt (chromes ordbok). Lite å hente av visdom der og deter lett å bli hekta. Mest virkelighetsflukt.
Da kan dere bare ha testa små party doser eller fått jævlig dårlig K!
Langt fra bare "bedre musikk opplevelse og surrete i hue"

Men det med hekta tror jeg veldig på ja!

Og ja, passer ekstremt bra for virkelighetsflukt, brukte dette hardt over 4-5 mnd i strekk, at jeg fikk så bra tilgang på en så dårlig periode var ikke bra i det hele tatt. Var enkelte dager jeg ikke vare ute av døra en gang, bare hjemme og snorta og skøyt ketamin, der og da virka det ikke dumt i det hele tatt, fikk det tilogmed for meg at dette faktisk var bra for psyken min. Men kanskje ikke så rart når man er inne i egen leilighet helt aleine et par dager og tror du har reist jorda rundt...

Men det merka jeg fort da dealeren ikke hadde tilgang på mer, da var det kraftige depresjoner, selvmordstanker i starten, masse angst og hadde null virkelighetsfølelse en periode etter dette og taklet nesten ikke snakke med folk.

Nesten 2 år siden jeg tok sist, lyst å prøve igjen, men da skal jeg være forsiktig.
Sist endret av KjellFresh; 3. desember 2016 kl. 22:47. Grunn: feilskriv
Trådstarter
34 5
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Enig, diss-assosiativt (chromes ordbok). Lite å hente av visdom der og deter lett å bli hekta. Mest virkelighetsflukt.
Vis hele sitatet...
ja ikkesant! tror nok jeg holder meg til de mer tradisjonelle psychedelica!


takk for svar folkens! gull hele gjengen!
Ketamin er ett veldig rart stoff i større doser. Jeg mener det er absolutt verdt å prøve det hvis du er glad i psykedelika.
Sitat av Brix Vis innlegg
ja ikkesant! tror nok jeg holder meg til de mer tradisjonelle psychedelica!


takk for svar folkens! gull hele gjengen!
Vis hele sitatet...
Viktig med musikk som bygger seg opp, gjerne et set eller noe lignende. Du bør ikke spise 1-2t før inntak. Ikke drikk alkohol,da er det en større sjanse for at du blir kvalm. Sitt eller ligg i en komfortabel stilling, enjoy the ride