Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2589
Hallo alle, vet ikke om dette er riktig seksjon, men uansett.

Jeg er i Vancouver BC nå, å skal møte en "doktor" i morgen får å få medisinsk licens. Det var sykt lettvint haha. Men, vil legen min i Norge få vite dette? Skal også i Forsvaret i april, kan cannabis lisensen min hindre meg i det?

Takk for svar!
Tror nok ikke du kommer inn vis du røyker ofte før du skal inn,vet ikke om de kan se licensen din, så tror nok bikkja kommer til å markere deg. Har en kompis som var i ''grå-sonen'' og de ville så vidt ta inn han pga det :P

Hvordan fikk du til det her? =)
Mener du at bikkja vil markere at han har røyket i statene, to måneder før han skal dit?
Snøras's Avatar
Trådstarter
Tenkte mer på lege-journalen min, kommer dette på den? Pissings og lukt vet jeg er 0 stress haha
I California må man ha resident card for å få utskrevet medical cannabis.

Sitat av Snøras Vis innlegg
Tenkte mer på lege-journalen min, kommer dette på den?
Vis hele sitatet...
Aldri i verden om det kommer opp i et annet land.

Med mindre et forsikringsselskap sladrer.
Sist endret av nudo; 30. januar 2016 kl. 09:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av bjørnegrenda Vis innlegg
Hvordan fikk du til det her? =)
Vis hele sitatet...
Endel steder, så kan man få Medisinsk Cannabis for det meste, så enkle ting som søvnvansker eller stress.
Sitat av Teg Vis innlegg
Mener du at bikkja vil markere at han har røyket i statene, to måneder før han skal dit?
Vis hele sitatet...
Vis jeg hadde hadd licens så hadde jeg nok røyka så mye at jeg ikke hadde kommet inn for å si det sånn da
Og tenkte kanskje du skulle ta den med hjem? Eller funker det ikke slikt?
Sist endret av bjørnegrenda; 30. januar 2016 kl. 12:56.
Hvis du får det utskrevet av lege så er det jo ikke noe stress overhodet?
Er jo bare å si at du utviklet lettere søvnproblemer/whatever når du var der og oppsøkte en lege som skrev det ut hvis noen skulle begynne å grave.
Sist endret av Bombasa; 30. januar 2016 kl. 13:25.
Sitat av bjørnegrenda Vis innlegg
Og tenkte kanskje du skulle ta den med hjem? Eller funker det ikke slikt?
Vis hele sitatet...
For å kunne ta med hjem til Norge må resepten og varene være tatt ut i et EU-land.
Snøras's Avatar
Trådstarter
Takk for svar. Skal ikke ta det med hjem, skal bare røyke det her. Det var veldig lettvint, skal møte legen om 1 time
Har hørt at man kan få medisinsk lisens av de tåpeligste grunner her i Vancouver.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, Vet at man må ha en "Schengen-resept" for å ta med medisinsk cannabis til Norge. Men er det på noen som helst måte mulig ta med fra California, Vancouver etc?
Misforstår jeg helt eller er det i følge legemiddelverket lovlig å ta med en ukes forbruk utenfor Schengen området?

"Ufenfor schengen omerådet"
"Regler som gjelder ved innreise/retur til Norge

Dersom du har folkeregister-adresse i Norge:

Dersom legemidlet er anskaffet i utlandet, kan du ta med en mengde som tilsvarer én ukes forbruk."

http://www.legemiddelverket.no/Bruk_...r/default.aspx

Dette er interessant for meg, for vis jeg bare har lovlige dokumenter og en ukes forbruk liggende, så unngår jeg at dette kan ødelegge sikkerhetsklareringen. ( Tror amster blir for vanskelig, ettersom jeg ikke har AIDS eller lignende)
Sist endret av DannyDanny; 25. februar 2016 kl. 14:19.