Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1355
Hallo,

Altså når det gjelder en "city-joint" (en sigarett fylt opp med hasjmekk) kan man fint bare bruke originalfilteren? Jeg har brukt å dra ut filteret og putte inn en håndlaget filter/munnstykke eller ikke bruker filter i det hele tatt, fordi jeg hørte et rykte for mange år siden at vanlige sigarett filter filtrerer mindre eller mer vekk virkestoffene. Jeg kan ikke forstå helt hvorfor, så derfor spør jeg.

En city-joint er ikke en city-joint før den er så si identisk med en ekte sigarett mener nå jeg.

Jeg spør ikke om du får mer drag eller noe sånt, men om filteret kan filtrere vekk THC og/eller andre cannabioider.
Har alltid sett for meg at det tar vekk mer av avfallstoffene, tjære/olje etc. Men at det tar bort thc ser jeg på som lite sannsynelig, hvis det gjør det så fjerner det omtrent så mye som når du spyr på for eks mdma, veldig små mengder. Selv har jeg alltid tatt ut filteret men for bedre trekk.
IKke bruk originalt filter! Du må trekke ned hardt, og får ikke noe særlig ut av det.
Det tar litt av effekten ja, klipp i to eller rull pappfilter og erstatt bomullsfilteret Kjøpte noen tynne bomullsfilter i Amsterdam, de funka fjell til jointer men til en city må du klippe litt av eller bytte. Syntes det er veldig greit med et filter som tar litt av tjæren etc og så slipper man 'bøss' i munnen som kan være ganske horribelt halveis i et trekk hehe