Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2263
Når du setter på tv'n i helger så er det for det meste en ting av sport på de fleste kanaler!, og det er langrenn.

Så er det noen bonus på disse tv kanalene så lenge de sender langrenn. ?

Ser idag at til og med tv2 har startet og sende dette! her sender de fra et langrenn renn fra et sted jeg i tyskland som jeg faen ikke har hørt om.

WHY!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Ikke noe bedre enn å stå opp tidlig på søndag med en kopp kaffe og se på våre landsmenn som kjemper om gull.
Om du ikke har interesse for langrenn, finn en annen kanal, det er vel ikke så vanskelig?
Fordi det er en av de mest populære sportene her til lands på denne tiden av året?
Og hva har dine kunnskaper om tysk geografi egentlig med saken å gjøre?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Husk att det ikke er alle som liker det du liker....
Selv liker jeg ikke "normal" sport, spesielt fotball, men att det sendes fotballkamper på tv ser jeg ikke nor problemer med!

Hiss deg ned, og skift kanal.
Eventuelt ta deg en tur ut og se på sola, det har du godt av!
Nå går som regel Spansk, engelsk og italiensk fotball kanaler du må betale ekstra for.
"bonusen" du snakker om er jo at folk vil sjå på langrenn, og dermed får dei fleire seertal, og meir penger.
Langrenn på tven er jo ganske hyggelig, fotball derimot er noe forbanna dritt som tar alt for mye plass i programmet.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Langrenn på tven er jo ganske hyggelig, fotball derimot er noe forbanna dritt som tar alt for mye plass i programmet.
Vis hele sitatet...
Spar meg. Bare du som ikke har interesse for det. En fantastisk sport!
hvorfor kan ikke all sport bli sendt på egne kanaler, langrenn, skihopp, fotball jeg spyyyr!

Takk for netflix og hbo
Man kan jo bare kjope noen helge aviser og skru pa p2 eller alltidnyheter (da ser du hvor mye tid du bruke pa darlig tv ogsa)p1/p3p4/kanal norge sender jo mye av de samme programmene uansett alltidnyhetr /2p har jo litt mer oppsumering av uka eller rett og slett ga i bokhylla a lese ei bok man ikke har fatt tid til ellers
Minner meg litt om de som klaga pa bigbrother men likevel ikke skrudde av tv n .....
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Spar meg. Bare du som ikke har interesse for det. En fantastisk sport!
Vis hele sitatet...
fotball fucker opp tv kveldane uansett kva årstid det er snakk om, ski derimot, er som regel berre når det er snø ute.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
fotball fucker opp tv kveldane uansett kva årstid det er snakk om, ski derimot, er som regel berre når det er snø ute.
Vis hele sitatet...
Og ski fucker sjelden opp tv-kvelden ettersom det som regel er renn mellom 10 og 18!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
fotball fucker opp tv kveldane uansett kva årstid det er snakk om
Vis hele sitatet...
Seer-antallet er uenig med deg.
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Seer-antallet er uenig med deg.
Vis hele sitatet...
jeg er enig med han og sikkert mange andre..
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Seer-antallet er uenig med deg.
Vis hele sitatet...
korleis det? fordi flesteparten ser på fotball?
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Langrenn på tven er jo ganske hyggelig, fotball derimot er noe forbanna dritt som tar alt for mye plass i programmet.
Vis hele sitatet...
For mye fotball på TV? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (fritt sitert etter Arne Scheie).
Sitat av olekaos Vis innlegg
For mye fotball på TV? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (fritt sitert etter Arne Scheie).
Vis hele sitatet...
kan ikkje akuratt samanlikne dette med bøker... du kan fint velge ka bok du skal lese til kvar tid, men du kan ikkje velge kva tv show du skal sjå til kvar tid ved mindre du har dei på dvd eller streamingtjenester.