Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4503
Jeg kjøpte 1 gram hasj på Grønland for en stund siden, og merket at hasjen var sinnssykt sterk. Har aldri vært bort i hasj så sterk som den, og med tanke på at jeg kun betalte en hundrelapp ville det vært naturlig å tenke at den har blitt pensla med noe? Er det noen som har erfaring med hasjen fra området?
Hvorfor pensle hasjen med noe? Det er bortkastet og gjør hasjen dyrere. Du har bare hatt flaks med den hasjen der
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har nok bare fått god kvalitets hasj (Y)
Hvor godt kjent er du med hasj? Vært borti mye forskjelligt og godt innrøyket eller bare røyka noe random litt nå og da?

Sikkert bare god hasj, men du vet aldri. Mange syntetiske cannabinoler er både lukt og smak løst og kan lett blannes inn i alt fra hasj som er så dårlig i utgangspunktet ingen vil kjøpe den til ting som ligner på hasj

https://www.fakehash.com/
mye "hash" med synth cannabinoids ute og går nå ja. hvertfall her i Køben. så sikkert i Oslo også.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du fikk en grammer for 100 spenn så var du heldig. Standard pris ble økt til 150,- pr. gram for noen år siden.

Hvis du har smakt hasj tidligere og vet hvordan det føles og synes denne var sterk, så var det ikke kanskje "penslet" med noe? Kanskje du fikk noe som var god kvalitet.
Har faktisk og fått sinnsykt god hasj den seneste tida på Grønland, senest idag.
100 for en gubbe. Trudde jeg skulle få en knatsch bare, maks 0,5 men vekta sier 1,1.

Noen som har steppa opp sitt game derborte.

Jeg har røyka mye hasj, og synth. cannabionider, detta var ikke pensla med noe. Det var bare god hasj.
Sist endret av travaxa; 30. november 2017 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er så dumt at folk gjentar samme feilen om og om igjen her på forumet. "Jeg har røyka masse synth, så det her var ikke synth". Det viser, som jeg har sagt tidligere, at folk er lett å lure med produkter fra f.eks fakehash.com

Regner med at du ikke har prøvd alle typer synth?

https://spiceaddictionsupport.org/li...-cannabinoids/

Hvordan kan du da si det med sikkerhet?
Hadde synth vært så vanskelig å kammuflere hadde ikke dustehuer tjent fett på det.

Å få noe så jævlig bra (spesielt) på gata for en hundrelapp betyr bare at du bør dra frem testkitet. Folk har rett og slett for høye tanker om seg selv og stoner-skillsa sine.
Nei, sant, sant.
Jeg burde ha sagt att jeg ikke trur dette er synth, grunnet smak og lengde på rusen, men visstnok kan jeg ha feil så in i helvete! :P

Beklager, det er dumt att komme med absoluta pastander når man ikke har belegg for dem.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kryr av god brun på gata, har du fått riktig mann står det ikke tilbake for noe på darknet, det er også alltid billigere. Får du i deg syntetisk brun fra Grønland skal du være rimelig uheldig.

Og til de andre, betaler du et øre mer enn 100kr per g (Oslo) må du steppe opp og finne deg ny mann, det er bare naive folk som begynner å dra på åra som er villige til å tro at man skal legge ut så mye for grammern. Spør noen deg om 150kr bør du ta det som er fornærmelse, ikke sitt igjen som karen som spenna alt for mye. Det er virkelig verdt å sette seg litt inn i gamet, og skaffe seg gode kontakter når det kommer til brunt.
Du kan få mye bra for 100 kr grammet der nede^^ Bli kjent med skikkelige folk du kan stole på, sånn at du vet hva du får. Tviler på at de pensler hasj, tror det er mer en myte.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Du kan få mye bra for 100 kr grammet der nede^^ Bli kjent med skikkelige folk du kan stole på, sånn at du vet hva du får. Tviler på at de pensler hasj, tror det er mer en myte.
Vis hele sitatet...
Nå snakka ikke jeg om pensla hasj, du høres ut som en synth cannaboid - dealer som prøver å villede folk. Så du ikke på linkene jeg posta? Det er snakk om å buffe ut noe som ligner på hasj, med syntetiske canaboider som gir det virkning. Kombinasjonen av å kjøpe inn dette er laaaaaaaaaaang billigere enn å kjøpe hasjplater. Hvordan veit han hva som er skikkelige folk, hvis han ikke veit hvordan han gjenkjenner luringer? tviler på at det kryr av disse skikkelige folka der du lett finner noen som selger plater til ukjente på gata, og i hvert fall ikke blandt de som gjør en "ærlig dags arbeid" og selger grammere på gata.
Sist endret av knert1; 7. desember 2017 kl. 16:35.