Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4924
Hei! Jeg røykte hasj fast fra midten av mars, til slutten av juni/starten av juli. Jeg har ikke røyket eller inntatt noe annet siden starten av juli SENEST! Er ikke helt sikker på når jeg sluttet.. Jeg skal på urinprøve tirsdag 22.08, er det noen måte jeg kan tisse rent på innen den tid? Var på urinprøve forrige uke, og den slo ut. Om jeg tisser rent nå, kan jeg slippe prøver fremover.. Altså, slår den ut så sender de den til laboratorium og ser jo at det synker, men vil helst unngå flere urinprøver da det sliter meg ut psykisk med angst å tisse mens folk stirrer på meg gjennom et vindu og masse speil rundt do... Jeg slet veldig psykisk etter sist, og jeg blir så dårlig av tanken på flere prøver at jeg holder jo på å gå i bakken...
er det noe som kan gjøre at jeg tisser rent på tirsdag?...
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint.
Det er ingenting som vil påvirke det betraktelig, nei. Noe som kan hjelpe er å tømme blæra di 30 min før urinprøven, så drikker du en liter vann slik at du må tisse igjen til urinprøven. Dette vil gjøre at urinen din blir utvannet og det vil bli vanskeligere å oppdage ulovlige stoffer i urinen din.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går helt fint.
Vis hele sitatet...
Dette kan man rett og slett ikke vite.
Sist endret av Relevant; 20. august 2017 kl. 15:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis lite sånn at kroppen henter energi fra fettet ditt (hvor THC er lagret), tren mye for å forbrenne mer fett (helst tidlig om morgenen uten inntak av mat), og drikk jævlig mye vann for å "rense" kroppen din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spis lite sånn at kroppen henter energi fra fettet ditt (hvor THC er lagret), tren mye for å forbrenne mer fett (helst tidlig om morgenen uten inntak av mat), og drikk jævlig mye vann for å "rense" kroppen din.
Vis hele sitatet...
Å trene vil resultere i at fettcellene med cannabinoider blir skilt ut i urinen fremfor å holde seg i fettcellene. Dette er en god ting dersom du har tid til disposisjon før prøven, men det må i så fall avsluttes i god tid før prøven. Å starte med dette en uke før urinprøven er dermed ikke en god ide. Mengden fett en kan forbrenne på denne tiden er også minimal, så noen nevneverdig effekt har det nok ikke.

Det å drikke mye vann vil heller ikke få metabolittene raskere ut av kroppen din, det vil bare gjøre deg stinn. Det er dessuten en kraftig påkjenning for nyrene og kroppen din å konsumere større mengder vann over tid. Derimot kan en passe stor mengde vann, samt tømming av blæren rett før urinprøven resultere i en utvannet prøve, hvilket vil resultere i en lavere mengde THC-syre pr. ml urin som igjen fører til en lavere sannsynlighet for positiv prøve. Men her er det heller ikke vits i å bøtte nedpå med alt for store mengder vann. Dette kan være livsfarlig, og dessuten vil de kunne se om prøven er alt for utvannet og be om en ny.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funker det på amfetamin også?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, høyt vanninntak vanner ut prøven. Men amfetamin er veldig raskt ute av kroppen. Etter 5-7 dager vil det være tilnermet umulig å påvise amfetamin i kroppen uansett.