Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4951
Hei freaks!

Jeg skal endelig investere i et godt headset, og lurer på om noen har noen tips og erfaringer. Det skal være trådløst, og må ha muligheten for play/pause og bytte sang uten å ta opp telefonen. Det skal brukes i alle hverdagslige situasjoner, snekring, trening og turgåing. Jeg skal også på backpacking om noen måneder, så komfort er et must. Prisklassen jeg har sett for meg er 1500-2500 kr, men jeg kan overbevises til å bruke mer

Setter pris på all hjelp!
Fikk selv overbevist meg selv om å kjøpe Bose QuietComfort 35 ved lansering.. Det er det beste kjøpet jeg noen ganger har gjort!
De sitter så sykt godt og spiller rett og slett veldig bra!
Det eneste er at hvis du bruker de i mange timer om gangen så kan du bli litt varm i ørene
Batteriet varer ca 20 timer, og det med mye volum!

Det er litt dyrere enn du har sett for deg, men definitivt verdt det.

edit: Vet de selges for ca 2600 på taxfree!!
Sist endret av jonol; 8. mai 2017 kl. 19:09.
Jamann
Irie's Avatar
Trådstarter
Sitat av jonol Vis innlegg
Fikk selv overbevist meg selv om å kjøpe Bose QuietComfort 35 ved lansering.. Det er det beste kjøpet jeg noen ganger har gjort!
De sitter så sykt godt og spiller rett og slett veldig bra!
Det eneste er at hvis du bruker de i mange timer om gangen så kan du bli litt varm i ørene
Batteriet varer ca 20 timer, og det med mye volum!

Det er litt dyrere enn du har sett for deg, men definitivt verdt det.

edit: Vet de selges for ca 2600 på taxfree!!
Vis hele sitatet...
Takk for svar, det virker som et populært valg i den trådløse kategorien! Hvor lenge har du hatt dem nå?

Er det noen her som har sammenlignet bose qc 25 og 35? Det frister veldig å kjøpe 35 nå, men hvis 25 er godt nok for de fleste, så sparer jeg heller tusenlappen ☺
QC25 er vel ikke trådløs i hvert fall.
Jamann
Irie's Avatar
Trådstarter
Sitat av steili Vis innlegg
QC25 er vel ikke trådløs i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Da er den uaktuell, takk for at du sa ifra
Hatt QC35 siden september
Jeg kjøpte en adapter til mine QC25 som gjør at jeg bruker dem trådløst. Fungerer utmerket og plugges inn headsettet og vips så kobler jeg dem til via blåtann, de sendte ikke til Norge der jeg fant dem men heldigvis er jeg i utlandet og fikk dem levert i postkassa.
https://www.amazon.com/Wireless-Blue.../dp/B01MTQGY69
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Backbeat pro 2 - Jeg valgte de selv grunnet mikrofonen. Meget godt kjøp (Y)
Jabra Move skal være bra til prisen.
Har nylig kjøpt meg JBL T55BT
Veldig deilig headset å ha på. med mulighet for kå justere
Bra med lyd selvom det blir brukt trådløst.
I mitt tilfelle så brukes det til trening. Sitter godt på hodet,detter ikke av ved løping etc

Kostet 1300,- på expert
Jeg har veldig gode erfaringer med Bose, har selv et bose qc 25 headset jeg er eksepsjonelt fornøyd med. Har også et beats by dre trådløst jeg er mindre fornøyd med.
Jeg fikk for noen måneder siden ett Sennheiser MB 660 og er ekstremt fornøyd. Veldig enkel måte å styre play/pause/volum/svar på selve klokken, enkle profiler og BT som gjør det enkelt å koble mot flere enheter. Jeg bruker det sømløst både på jobb pc, mobil og hjemme pc.

Ligger litt over oppgitt prissjikt men er klart verdt pengene.

Veldig god batteritid og bonuspoeng for å gi normale varsler ved "lavt batteri" (du blir ikke spammet ned med meldinger om lavt batteri hvert 30 sekund).

http://no-no.sennheiser.com/wireless...e-mb-660-uc-ms
Heisann, dette er min første post, og lagde bruker på Freak så jeg kunne svare deg fordi jeg mååå anbefale Bang & Olufsen Beoplay H7. Dette er det enkleste og beste headsettet jeg har eid, og er blitt helt avhengig av dem, spesielt når jeg sykler. De kobler seg kjemperaskt til iPhone, og har nesten aldri problem med blåtann. Lydkvaliteten er eksemplarisk, mye bedre enn Bose QC35, jeg har sammenlignet. H7 har dog ikke støyredusering, om det er viktig for deg (Da må du opp i prisklasse til H9). Jeg har også Audio Technica ATH-M50, og sammenlignet med dem er bassen litt mindre påtrengende og mids og highs kommer litt mer frem. Batteritiden er det beste jeg har vært borti (og man kan bruke ledning om de går tom for strøm), komfort likedann, det er saueskinnsputer!! I tillegg er B&O det mest seriøse selskapet jeg vet om, så om du får noen problemer tror jeg ikke det skulle være noe pes. Dette er alt i alt det perfekte headsett for deg, og jeg følte at jeg måtte anbefale det. I tillegg tror jeg ikke det finnes et mer lekkert headset der ute. Uansett hva du velger, anbefaler jeg å sjekke Finn for rimelige tilbud på H7, ettersom de er litt overpriset. Jeg fikk mine for 1900 på Finn.no (laveste reg. på prisjakt er 2495kr).