Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4194
Hei, finnes det et sted man kan danse til elektronisk musikk på Grünerløkka? Bør ikke være altfor kommerst sted. Eller må man ned i sentrum?
Det er generelt ikke så mange slike steder igjen i sentrum heller. En klubb jeg syns fortsatt holder noenlunde stand er The Villa i Møllergata. Det er vel kanskje 5-10 min å gå fra Grünerløkka.
Løkka har lite elektro. Det nærmeste du kommer er vel klubbkvelder på Blå, som forøverig er jævlig god stemning.
Hvis ikke er nok The Villa det nærmeste, men det er jo typ 5min å gå bare.
Eventuelt er Jaeger et sted som fyrer opp elektro(ligger i Grensen).
Sist endret av moret; 20. januar 2017 kl. 08:33.
Hender det er noen kule djer på dattera til hagen på løkka. Ellers er det bra liv på gudruns i Karl johan
Gudruns, er ikke det blitt KJ10?
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Hender det er noen kule djer på dattera til hagen på løkka. Ellers er det bra liv på gudruns i Karl johan
Vis hele sitatet...
Datter til hagen er vell på Grønland. Og Gudruns har, som Ivar_oslo nevnte byttet navn
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Gudruns, er ikke det blitt KJ10?
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dere har helt rett, har ikke vært hjemme på noen år.
Undertegnede er fan av Ingensteds.