Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8895
Hei, tenkte meg ut neste helg på lørdag, men er jo umulig å finne 18-års utesteder... Har noen noen tips? Evt andre steder å dra enn en nattklubb?
Det er kun møllers du "kan" dra på, som er en elendig plass. Bruker å være en del stuentsamlinger på Blindern, med billig øl og slikt, men ellers er det veldig lite plasser for 18åringer i Oslo.
Trompeten finnes vel enda?
Er vell ikke bare Møllers. Er vell en vedsiden av Scotsman(ish) i Karl Johan. Usikker på navn, men er bare å spørre noen av dørvaktene i området.

Har aldri vært på noen av stedene, men virker iallefall som de blir solgt/lagt ned med gjevne mellomrom. Trompeten og de andre som har vært i området er jo borte.

Utenom dette er det jo endel barer som har 18 års på "dagen"/kvelden. Men da må du nok bort fra Karl Johan.

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Trompeten finnes vel enda?
Vis hele sitatet...
Tror jeg fikk med meg at det ble solgt/lagt ned
Det var det ja...
Trompeten har byttet navn til Stage, men jeg har ikke sett den vært åpen når jeg har gått forbi.
Trompeten har vært stengt siden mars/april
KJ10 i Karl Johanns gate. Helt nytt utested for 18-åringer på torsdager og fredager.
Dette er gamle gudruns, og det er svært!
Moderer