Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6279
Som flere andre skal jeg på TG i år, men jeg har ikke planer om å oppholde meg der under hele arrangementet.

Lurer derfor på hva slags uteliv Hamar har å by på, for dem som er 18 år gamle.
Stall-Loftet og innimellom Der er det folk både torsdag og lørdag
Labert om man er 20+, og enda verre om man kun er 18. De 18 års-stedene jeg kommer på i farta er chaqua(ser han over nevner innimellom, chaqua og innimellom er samme stedet) og traktørn. Chaqua var iallefall et typisk fjortis-sted, har ikke vært der på ages, så jeg aner ikke hvordan ting er der nå. Traktørn er mye av det samme, fjortiser og rånere. Begge stedene spiller typisk hitliste-house, traktørn har gjerne innslag av hardstyle innimellom. Hydranten(som er studentplassen i byen) er stengt i påsken, ellers er ville jeg anbefalt dere å starta kvelden der. Stall-loftet er også åpent for 18-åringer på torsdager såvidt jeg vet, om dere beveger dere ut på torsdagen er dette definitivt det beste valget.
Man kan vel alltids luske seg inn på dirty nelly(typisk brun pub), siste indre(halvbrunt ålreit sted), svare og berg(standard utested) eller sportsbaren(navnet sier det meste) om man er heldig, er sjelden vakter på vanlige dager. I helgene/utedagene er det viktig å være tidlig ute om man er under 20 og skal på 20+ sted, sjelden dørvakter før 10-11 på kvelden, og sjansen for å bli kasta ut er fryktelig liten.
Sist endret av LaDa; 31. mars 2010 kl. 01:24.
▼ ... flere år senere ... ▼
Vekker tråden her litt jeg! Noen som har vært på byn under TG i hamar før? Erfaringer?
Edit: 18åringer btw
Sist endret av vamvam; 22. mars 2013 kl. 16:59.
Listedance og hardstyle, ja. Bygdenorge er og blir en parodi på seg selv.
Neutral Good
Mith's Avatar
Nåja, det er også ei rimelig ålreit rockebule på Hamar også, Sebs Hotell.
http://sebs.no/
Ellers er det et yrende dart-liv for de som driver med slik.
Sist endret av Mith; 22. mars 2013 kl. 17:14.
Ta en tur til Stange eller Løten du for å få litt liv i den fylla di.. Eller så har du jo gregers der de gamle går, men du har styx i Elverum og Svare og berg i Hamar.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Var ute på Hamar under Rally Norway (Wrc)
ble skikkelig skuffet av utelivet der, kleine utesteder og lite utvalg. Traktøren er det eneste jeg husker, var vel der først Det var ihvertfall en skikkelig "ungdomsklubb"
Sist endret av Lima; 22. mars 2013 kl. 20:16.
Barakk ................
Blir 18 den 28. så eg antar at folk kjem med kake (sitter på freak rekka ein plass...) og at noken blir med ut å feire!