Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 7601
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
BFBC2
Ingenting slår pc versjonen!


Kødder du? De er ps exclusives!
Vis hele sitatet...
Poenget ditt er? Har det noe å si om spillet bare er tilgjengelig på PS?
Sitat av Nightrox11 Vis innlegg
Poenget ditt er? Har det noe å si om spillet bare er tilgjengelig på PS?
Vis hele sitatet...
Da kan de ikke spilles på Xbox360
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Da kan de ikke spilles på Xbox360
Vis hele sitatet...
... Win? *titegn*
Sitat av Nightrox11 Vis innlegg
... Win? *titegn*
Vis hele sitatet...
For who?
De hadde tjent mer penger hvis de ga det ut til xbox, som igjen kunne ført til et større budsjett til neste spill, og bedre spill til... deg!
Eller er suksessen til gigantfirmaet Sony viktigere enn kvaliteten på spilla du spiller?

Spørs sikkert litt på hvor mye penger de får for å holde det eksklusivt, men jeg tviler på at det er like mye som de potensielle kronene de kunne tjent hvis de ga det ut til begge.
Sist endret av Bothrops; 12. november 2010 kl. 10:24.
Vil si Starcraft 2 og Heroes of Newerth.
Begge ekstremt bra spill synes jeg, må vel inkludere Diablo 2 også.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
For who?
De hadde tjent mer penger hvis de ga det ut til xbox, som igjen kunne ført til et større budsjett til neste spill, og bedre spill til... deg!
Eller er suksessen til gigantfirmaet Sony viktigere enn kvaliteten på spilla du spiller?

Spørs sikkert litt på hvor mye penger de får for å holde det eksklusivt, men jeg tviler på at det er like mye som de potensielle kronene de kunne tjent hvis de ga det ut til begge.
Vis hele sitatet...
Det var det siste spillet i trilogien, og siden spillene er kanskje et av de mest kjente til PS, vil jeg tro budsjettet er på plass. Det har ingenting å si om man har mye penger, kontra kvaliteten. Noe Santa Monica klarer brilliant.
Sitat av Nightrox11 Vis innlegg
Poenget ditt er? Har det noe å si om spillet bare er tilgjengelig på PS?
Vis hele sitatet...
Han spør helt åpenbart etter PC spill, ikke PS, for alt du veit har han ingen konsoller heller.
CoD 4 og CS:S er om ikke de beste, de spillene jeg alltid ender opp med å spille når jeg er lei av alt annet.
FO3 og FO:NV samt BC2 og ME serien er de klart største spillopplevelsene tough.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
For who?
De hadde tjent mer penger hvis de ga det ut til xbox, som igjen kunne ført til et større budsjett til neste spill, og bedre spill til... deg!
Eller er suksessen til gigantfirmaet Sony viktigere enn kvaliteten på spilla du spiller?

Spørs sikkert litt på hvor mye penger de får for å holde det eksklusivt, men jeg tviler på at det er like mye som de potensielle kronene de kunne tjent hvis de ga det ut til begge.
Vis hele sitatet...
Ikke sant, vurderte selv å kjøpe ps3 kun for å spille Killzone 2.
Hvorfor skal de gi ut et spill til 2 konsoller når de heller kan få folk til å kjøpe en bestemt konsoll og tjene på det?
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
CoD 4 og CS:S er om ikke de beste, de spillene jeg alltid ender opp med å spille når jeg er lei av alt annet.
FO3 og FO:NV samt BC2 og ME serien er de klart største spillopplevelsene tough.

Ikke sant, vurderte selv å kjøpe ps3 kun for å spille Killzone 2.
Hvorfor skal de gi ut et spill til 2 konsoller når de heller kan få folk til å kjøpe en bestemt konsoll og tjene på det?
Vis hele sitatet...
Ja jeg ser den, det er jo Sony som gir det ut, og de vil helst mele sin egen kake.
I likhet med Microsofts Halo og Forza.

Det jeg ikke forstår er hvorfor folk som bare spiller spill, og ikke jobber eller har aksjer i Sony\Microsoft syntes eksklusive spill er en triumf. For oss spillere finner jeg ikke noe positivt med det i det hele tatt.

Sorry for mad OT
Sist endret av Bothrops; 12. november 2010 kl. 11:24.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av Ozma Vis innlegg
Borderlands var en flopp.

Bra, men måler seg ikke med Fallout.
Vis hele sitatet...
Er sånn halvveis uenig der. Borderlands er kjempegøy hvis du har et par kompiser som du kan spille co-op med, og jeg hadde det ihvertfall kjempemorro når jeg runnet det med et par gode venner. Men det ville ikke vært like gøy uten.
Farming simulator 2010, høres kanskje harry ut, men ingenting er som
Å leike trønder- bonde dagen derpå :-)
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Mange som er over CS... Det er så jævlig urealistisk.
Vis hele sitatet...
Folk spiller ikke CS fordi det er realistisk, men fordi det er nostalgisk, kjekt eller kompetitivt. Det er tross alt det mest spilte FPS gjennom tidene, og det konkurreres fortsatt.

Men trådstarter spør vell om spill fra nyere tid. Jeg er jo personlig fan av BF:BC2 da fordi jeg liker å fly helikopter. Starcraft 2 er vell nevnt 100 ganger her. Halo: Reach skal jo være bra om trådstarter har Xbox 360.

Forresten så holder WoW fortsatt koken. :P
Sist endret av bronze; 13. november 2010 kl. 02:52.
Dersom det er noen eldre spill er jeg selvfølgelig interessert i det også, men poenget var at jeg endelig får PC som klarer å dra alt det jeg har gått glipp av de siste årene.

Litt OT egentlig, men er "alltid gøy" med CS-diskusjoner. Jeg var ganske aktiv (og god) helt i starten. Da var det litt underground, og folk var jævlig hyggelige på serverne. Har inntrykk at det etterhvert har blitt masse kids med for mye fritid. Det resulterer i at spillerne er jævlig barnslige, sutrete, og alt for gode for casual-spillere som meg selv. Samme gjelder nok de andre enkle spillene som MW osv. Setter pris på spill som krever litt før du behersker det, for da får du luka ut de verste drittungene.
Vet ikke om dette er nevnt, men om du liker strategi-spill er Total War-serien ekstremt god. Vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på Rome og Medieval II, men vi snakker om noen dager tilsammen. Jeg har ikke testet de nyere spillene i serien, da PCen min ikke takler dem.
Company of Heros ( Opposing Fronts og Tales of Valor expansion pack )
fifa 9/10/11, mw2, wow
left 4 dead 2, ikke realistisk da men verdt å prøve

Sitat av simen57 Vis innlegg
World Of Warcraft! Må jo være tidenes spill. Er alltid noe og gjøre der, blir liksom ikke ferdig
Vis hele sitatet...
er ikke særlig realistisk da:/
World of Warcraft: Cataclysm (kommer 7. Desember) og Call of Duty: Black Ops. ModernWarfare 2 i Call of Duty-serien er helt fantastisk. Er nok det spillet jeg har blitt mest imponert over etter WoW.
Darkfall online!
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
left 4 dead 2, ikke realistisk da men verdt å prøve



er ikke særlig realistisk da:/
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om det mest realistiske spillet, men det beste.
Et spill kan være utrolig morsomt, uten at det har noen som helst rot i virkeligheten.

Min største spillopplevelse er garantert Oblivion.

Andre spill som forandert livet mitt var Tomb Raider 1 og Gran Turismo 1. (gammle spill, I know)
Call of Duty 4 : Modern Warfare uten tvil!
Med Promod vil jeg si at det er det beste FPS spillet som noen gang er laget for PC.
Cod 4 og cod 7, cod 6 er kjekt i starten men blir sykt lei av det til slutt for det er så mye bullshit der.
Trådstarter liker realistiske spill? Se på denne .
Sitat av Bothrops Vis innlegg
For oss spillere finner jeg ikke noe positivt med det i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Vel, ikke for å starte noe krig men PS3 exclusive spillene ser heftig bedre ut spør du meg. God of War, Uncharted, Heavenly sword, Demon's souls. VanQUISH, Enslaved.

Tilbake til Topic.


>>>>>>Oblivion!<<<<<<<<<
Bioshock
Minecraft
Populous (gammelt)
Samtlige Blizzard spill
Assassin's Creed
Half Life
Super Mario Galaxy
Dante's Inferno
Condamned
Final fantasy VII, IIX
Pandemonium (gammelt, bruk emluator)
Ocerina of time (gammelt, bruk emulator)
Football Manager 2011 vil jeg påstå begynner å bli svært realistisk. Nå man må forhandle med agenter og stash, og det er ikke bare å trøkke på spill kamp og tro man vinner ligaen.
Trening, personligheter, taktikk, moral, motivasjon og alt som har med fotball å gjøre spiller en mye større rolle nå en tidligere utgaver. Har kost meg med dette spillet i noen dager nå, og jeg kommer til å spille i 1 år fremover til 2012 versjonen kommer

http://www.spillmagasinet.no/article3019117.ece

En god anbefaling for de som liker fotball i hvert fall
Battlefield 2
Sitat av Freaken Vis innlegg
Og det er cod?
Vis hele sitatet...
Cod er faktisk ikke så ille. Eneste store greia er kniven som er altfor effektiv. Ellers kan det kanskje argumenteres at man skyter litt vel bra på full-auto tom på maskingeværa (249SAW)

Sitat av Kalars Vis innlegg
Call of Duty 4 : Modern Warfare uten tvil!
Med Promod vil jeg si at det er det beste FPS spillet som noen gang er laget for PC.
Vis hele sitatet...
hva er promod?
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
hva er promod?
Vis hele sitatet...

En mod hvor alt er mye mer balansert, ingen killstreaks, begrensede perks osv...

"Skiller noobs fra pro's" leste jeg et sted.

Det er det som brukes når man spiller matcher på PC hvertfall.
Warcraft 3!


Easy as pie
Splinter Cell conviction, det er badass, kul grafikk, fet historie (det er flere tidligere spill oO), nice gameplay.
The Elder Scrolls: Oblivion. Det er masse frihet, episk gameplay og utrolig mange muligheter!
Dragon Age! Det feteste fantasyspillet på lenge, og toeren kommer ganske snart <:
Modern Warfare, Bad Company2 og Black ops obviously.
Bioshock 1 og 2.
Fallout3.
Mafia II
Og, selv om det er litt gammelt nå; Medal of Honor Airborne.
- GTA IV
-Modern Warfare 2
-Black ops
Oblivion
Gothic II
Far Cry 2

Var også veldig bra spill
▼ ... noen uker senere ... ▼
Asassins creed triliogien. Det er sykt bra snikmording spill. Og HoN ( Heroes Of Newerth )

Selvom disse spilla untatt ACBH ikke er nye
Sist endret av stinkdyr; 9. desember 2010 kl. 20:03.
Black Ops.
Runescape sine oppgraderinger
Super Meat Bot og Castle Crashers!

Castle Crashers er ett utrolig underholdene spill, som man kan spille med opptil tre venner. Billig er det også!

Liker du platform spill, så er Super Meat Boy noe for deg, men om du blir lett frustrert anbefaler jeg det ikke. Du kommer til å dø. Mye.