Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 5482
Som de fleste Counter-strike spillere allerede er klar over, har det blitt sluppet en ny oppdatering til CS:S.

Denne oppdateringen skulle visstnok fikse en hærskare gamle bugs, glitches osv. Det har også kommet mange nye funksjoner, deriblant: Deathcam, nytt scoreboard og achievements.


For meg har det ikke bydd på noe annet enn frustrasjon, sinne og raseri. Jeg har ikke full oversikt over nøyaktig hva de har gjort, men uansett hva det var så er ikke CS:S lenger spillbart for min del.

Hit-registration (Altså, at serveren registrerer at du treffer noen) er helt ute på jordet, man blir skutt rundt hjørner, våpener oppfører seg svært merkelig og det er stort sett Spray'n'Pray og ville vesten som gjelder.

Grafikken har også blitt endret en del, til den grad at en PC som før kjørte CS:S feilfritt nå sliter med å kjøre det half-assed. Man kan heller ikke skifte navn in-game lenger, CS:S bruker ganske enkelt Steam-navnet ditt.


Du kan tømme et helt magasin á 30 skudd tilsynelatende rett i fjeset på en fiende, og kanskje treffe lilletåa. Hvis du er heldig.


Er det flere som erfarer dette?


In before; Jeg har omtrent 300 timer played i CS:S, og har spilt alle (ja, alle) tidligere versjoner av CS, så kom faen ikke her og si at JEG er problemet.

Jeg skal ikke påberope meg å være profesjonell, men jeg vet hva jeg driver med, og jeg vet når noe som ikke skal skje skjer.
Jeg merker og irriterer meg over akkuratt det samme som deg, spilte CS:S for seinest 15 min siden.

Alle spill blir fucked med "nye funksjoner". Hvorfor kan ikke alt bare forbli slik det var?
Sist endret av penol; 20. august 2010 kl. 03:05. Grunn: skrivefeil
hvorfor klage når du kan spille Cs 1.6 som ikke har forandret seg på mange år å aldri kommer til og gjøre det ?
æ har altid vorre en CS:S hater, men elsket ZM mod på CS:S men etter oppdateringen har æ mista løsta på både ZM og hele tat se iconet til CS:S -_-
liker ikke den nye oppdaterigen jeg eller. eks deff match er ikke like morro nå lenger. spiller bare zm for tiden men må inndrømme at zm var mye morroere før
Skjønner ikke hva som er problemet. Fant det litt ubehagelig etter oppdateringen, men ikke noe mer enn det. Syns faktisk at det er blitt mye bedre nå.

Hva er problemet? Skifte nick in-game? Før trykte du esc, nå trykker du shift-tab. Er det så vanskelig?
Hit-boxen var litt trøblete i starten, men merker ingen ting nå.

Btw, du bør vel investere i ny datamaskin, hvis du ikke kan drive spillet skikkelig.
Etter å ha blitt vant til oppdateringen er det ikke noe problem lenger, faktisk synes jeg den funker veldig bra.

Om du tømmer et helt magasin i trynet på noen, og bare treffer beinet, da er det noe galt med deg.
Var ikke så ille for meg. Gameplayet var ikke så smooth og simpelt som det pleide, men mange av de nye funksjonene var digg, og det plaget meg ikke så mye.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Som de fleste Counter-strike spillere allerede er klar over, har det blitt sluppet en ny oppdatering til CS:S.

Denne oppdateringen skulle visstnok fikse en hærskare gamle bugs, glitches osv. Det har også kommet mange nye funksjoner, deriblant: Deathcam, nytt scoreboard og achievements.


For meg har det ikke bydd på noe annet enn frustrasjon, sinne og raseri. Jeg har ikke full oversikt over nøyaktig hva de har gjort, men uansett hva det var så er ikke CS:S lenger spillbart for min del.

Hit-registration (Altså, at serveren registrerer at du treffer noen) er helt ute på jordet, man blir skutt rundt hjørner, våpener oppfører seg svært merkelig og det er stort sett Spray'n'Pray og ville vesten som gjelder.

Grafikken har også blitt endret en del, til den grad at en PC som før kjørte CS:S feilfritt nå sliter med å kjøre det half-assed. Man kan heller ikke skifte navn in-game lenger, CS:S bruker ganske enkelt Steam-navnet ditt.


Du kan tømme et helt magasin á 30 skudd tilsynelatende rett i fjeset på en fiende, og kanskje treffe lilletåa. Hvis du er heldig.


Er det flere som erfarer dette?


In before; Jeg har omtrent 300 timer played i CS:S, og har spilt alle (ja, alle) tidligere versjoner av CS, så kom faen ikke her og si at JEG er problemet.

Jeg skal ikke påberope meg å være profesjonell, men jeg vet hva jeg driver med, og jeg vet når noe som ikke skal skje skjer.
Vis hele sitatet...
DeathCam kan du fjerne i Options.
cl_nowinpanel 1 for å ta vekk "TERRORISTS WIN"
Last ned ''Name Enabler'' Så kan du bytte navn ingame uten og bytte på steam.
Graffiken er ikkje forandra, pga dem bruker ikkje ny sourcmotor, dem har flytta på ting. Men ikkje bedre.
De har også tatt vek en del bugs, samt gjort hitboxen bedre.
Og eg kan konkludera me at spillet e generelt blitt bedre ettersom de har forbedra det de har endra på, og det vil kommer flere fiks.

En video for og vise at det forsatt er det samme : http://www.youtube.com/watch?v=eMFF1...layer_embedded
Jeg er enig, updaten var kjei og ødela den enkelheten cs:s har.
men bryr meg ikke stort lenger, du skjønner, man venner seg til det.
Get to it.
Jeg var forbanna som faen de første ukene men jeg greide å venne meg til den FØRSTE oppdateringen.

Men for 2 dager siden sprakk det. Nå har de ødelagt xdre4m surf TOTALT via å gjøre det umulig å gli på vannet! -.-

Det er over 40k spillere som klager. 40k Av hundre tusener er jo ganske mye når du tenker på hvor mange tusen feite unger som vil ha Achievements og realistisk spillopplevelser. Det hadde faen meg vært MYE enklere å lage en ny CS med Achievements og hele jævla pakka istedet for å oppdatere det gamle fordi det kom til å bli VELDIG mange klagende spillere. Du tenker, for 2 måneder siden var det fun. Men nå er alt ødelagt og fælt. Mange AIM/PCW/BRUSH/DEFAULT MAP nørdsa på dette forumet sier at vi skal drite i det og ta det som det kommer. Vi må da få låv til å si vår mening uten at dere skal kommentere til det :L

Jeg er ikke sur på at de laget Achievements, men Ratesa og alt det andre er fail.
Sist endret av WriteXRiot; 20. august 2010 kl. 19:33.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Nå har de ødelagt xdre4m surf TOTALT via å gjøre det umulig å gli på vannet! -.-

Det er over 40k spillere som klager. 40k Av hundre tusener er jo ganske mye når du tenker på hvor mange tusen feite unger som vil ha Achievements og realistisk spillopplevelser.
Vis hele sitatet...
haha! x)
Du sitter å klager over at du ikke kan gli på vannet.
Deretter winer du om at du vil ha realistiske spillopllevelser? xD
Tror ikke det er det han mener.. Han ier at det er feite unger som vil ha det.

Etter som det jeg har erfart, skal ikke det by på noen problemer. Det er bare snakk om at server eierne får fingeren ut og fikser på dette. Du må huske at det var ikke valve som fikset slik at du kunne det i utgangspunktet.
Slikt som surf brettene er ikke valve som står bak.
Surfing og Pub er to ting
Å "gli" på vannet er fortsatt mulig, de fjernet ikke konsollen i samme slengen.
Sitat av bragilicious Vis innlegg
haha! x)
Du sitter å klager over at du ikke kan gli på vannet.
Deretter winer du om at du vil ha realistiske spillopllevelser? xD
Vis hele sitatet...
Hadde du vist hva xdre4m surf er, og hvis du hadde vært god og glad i det, hadde du faen ikke vært så dum i knollen at du kommenterte. Å gli på vannet gir deg bedre fart når du kommer til vannet mellom T og CT spawn i surf_greatriver_xdre4m.

Mener du at JEG er feit? Siden jeg sier at det er Feite unger som sitter der og vil ha realistisk spillopplevelser og hauger med achievements? Jeg har ikke noe i mot achievementsa, men ragdoll physicsa suger. Jeg likte det gamle, urealistiske CS:S med brae mods.
Alle dere som whiner, så bør dere ta i betraktning at de hitboxene som var, var ikke tilnærmet korrekt en gang. Gode spillere som FRGR uttalte seg følgende:- Spillet har blitt oppdatert, blitt bedre, smootere. Det er ingenting å klage på etter han sitt ståsted. Jeg sier ikke at dette er en fellesnevner for alle som spiller dette spillet, men det bør være en tankevekker at spillere i toppen faktisk tilnærmer seg ny læring av spillet og fortsetter. Selv er jeg fan av updaten.
Treffer du ikke på 30 skudd så er det i hovedsak noe du/server/data har problemer med, overhode ikke spillet
Sist endret av Vegardino; 21. august 2010 kl. 00:10.
For min del har jeg ikke spilt så alt for mye etter oppdateringen enda, men har ikke merket noe dårlig med den, tvert imot.
Jeg synest det var noe spillet trengte. Jeg har elsket css i mange år, men i lengden blir det litt tamt med kun kill og die. Synes spillet fikk et lite kick igjen med achivements og scoreboard og andre diverse
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Hadde du vist hva xdre4m surf er, og hvis du hadde vært god og glad i det, hadde du faen ikke vært så dum i knollen at du kommenterte. Å gli på vannet gir deg bedre fart når du kommer til vannet mellom T og CT spawn i surf_greatriver_xdre4m.

Mener du at JEG er feit? Siden jeg sier at det er Feite unger som sitter der og vil ha realistisk spillopplevelser og hauger med achievements? Jeg har ikke noe i mot achievementsa, men ragdoll physicsa suger. Jeg likte det gamle, urealistiske CS:S med brae mods.
Vis hele sitatet...
Og hvilken del av CS:S skal være realistisk? Nå må heller du være realistisk å skjønne at vil man ha den spillopplevelse som i det hele tatt kan nærme seg realistisk så må man spille en simulator ala. ArmA/ArmAII. Selv Call of Duty spillene er mer realistisk enn CS:S.
Dine argumenter er ugyldige, du liker bare ikke forandring. Ser du på det fra et nøytralt hold har det faktisk blitt bedre. Og nå er faktisk hitboksene så sinnsykt mye bedre enn de fra 1.6, før var de jo bare litt bedre. Og før noen av dere 1.6 folk sier noe, hva skjer dersom en f.eks skyter over en skulder i 1.6? Skjer det samme i CSS?

Men ja, det er noen nye og uvante bugs her og der, som egentlig ikke er mer irriterende enn 5 år gamle bugs som endelig har blitt fikset. Vi tenkte bare aldri over dem lenge fordi de alltid har vært der.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Enig, har over 500 timer spilletid i CSS. Kjørte 100% SMOOTH før updaten, nå kjører det med litt små lagg av og til... Liker ikke dette i det hele tatt... CSS var et spill som ikke trengte skjermkort til 7K før. CSS var BRA av denne grunnen. Håper Steam tar til fornuft med å fjerne updaten. Bra tråd.
Hitboxen har da alltid vært så som så, og ofte dårlig.
Console og skifte rates osv hjelper som regel en del, problemet nå er at jeg må skrive inn alt hver gang pga det ikke blir savet...
Likte og bedre gamle versjonen, da jeg ikke opplevde problemer..
Sitat av sneipen Vis innlegg
Hitboxen har da alltid vært så som så, og ofte dårlig.
Console og skifte rates osv hjelper som regel en del, problemet nå er at jeg må skrive inn alt hver gang pga det ikke blir savet...
Likte og bedre gamle versjonen, da jeg ikke opplevde problemer..
Vis hele sitatet...
Autoexe.cfg?
CS:S er ikke gøy lengre.
hitboxen er ikke dårligere.
Det virker som at folk tror at valve er ute etter å ødelegge for folket og at de ikke har kompetanse.
Sitter selv som admin på server som som har mange faste spillere. Opplever ting som bedre faktisk.
Det eneste jeg skulle ønske, var at valve kunne gi bedre informasjon om når de slipper updates og hva den gjør. Vil ha litt lenger forvarsel.
Sitat av kribw Vis innlegg
Enig, har over 500 timer spilletid i CSS. Kjørte 100% SMOOTH før updaten, nå kjører det med litt små lagg av og til... Liker ikke dette i det hele tatt... CSS var et spill som ikke trengte skjermkort til 7K før. CSS var BRA av denne grunnen. Håper Steam tar til fornuft med å fjerne updaten. Bra tråd.
Vis hele sitatet...
VALVe kommer ikke til å fjerne updaten. Jeg har snart 1k timer spilletid i CSS og jeg spilte også helt smooth før updaten jeg også. Har en en del små lagg nå, har nVidia 9800GT og det burde jo funke greit men siden de har oppdatert det så.. Meh.

Hitboxene var "dårlige" før, VALVe rettet opp på dette i den første updaten (23 July.. eller?) så de ble mere korrekte. Dette er bare noe man må venne seg til, jeg var veldig dårlig de første dagene men du venner deg til at du må sikte og skyte mere korrekt en å bare spraye som du egentlig kunne før.

Det jeg ikke er fornøyd med er den lille updaten som ble lansert for noen dager siden.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Det jeg ikke er fornøyd med er den lille updaten som ble lansert for noen dager siden.
Vis hele sitatet...
Vet du hva den inneholdt?
De har ikke skrevet det på steamP forumet.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Vet du hva den inneholdt?
De har ikke skrevet det på steamP forumet.
Vis hele sitatet...
''Updates to Sol Survivor have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Sol Survivor 1.7 fixes:

Fixed Survival Co-op resource modes having no effect.
Fixed clients being unable to return the the menu while a game is in progress.
Fixed a rare crash when starting games.
Fixed a crash when using the Bypass Campaign option.
Increased the lobby connection timeout.
Added resource modes to Versus.
Added sudden death to Wars games that reach maximum escalation.''

''Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Team Fortress 2
Fixed bug with holiday date computation that turned on Birthday Mode a few days too soon''

''Left 4 Dead 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Left 4 Dead 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Mutation
Developer Choice - Last Man On Earth

UI
Added vote option to enable All Talk in Versus.
Added vote option to Restart Chapter in Versus.
Added the ability in the lobby for all players to vote on starting the game.

Gameplay
Removed Defibs and First Aid Kits in Realism Versus. Survivors start with a First Aid Kit, but all world spawns are disabled.

Addons
To avoid conflicts between Community Campaigns, only content vpks get loaded when starting a campaign.
Added console command "show_addon_load_order" that prints out the order of loaded vpk files.

Authoring Tools
VPK files now support their own sound.cache file.
Use the command "snd_buildsoundcachefordirectory " to create the sound.cache file that you should include when you create your vpk file.''
Helt ærlig så syntes jeg også at enkelheten i Cs:S er borte etter oppdateringen.
er ikke alle som gidder og laste ned masse programmer for enkelhetens skyld.
Men man blir vant til det også.
Btw, Cs 1.6: Hmm.... er det et tre eller en spiller??
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Det jeg ikke er fornøyd med er den lille updaten som ble lansert for noen dager siden.
Vis hele sitatet...
Denne du mener?

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2)
The mat_hdr_level, r_rootlod, and r_waterforceexpensive settings are now saved in the user’s config file.
Fixed clients being able to connect to servers with spoofed SteamIDs.
Fixed a bug where some video configurations could get reset by restarting the engine.
Fixed materials compiled into a map not being loaded correctly if they're in the root materials folder.
Fixed a case of uneven performance on multicore machines.
Fixed point contents not respecting detail brushes. This fixes a bullet penetration bug in some community maps.
Fixed clients being able to spam servers using the ai_set_move_height_epsilon, mission_show, and sv_querycache_stats commands.
Audio fixes:
Reduced overlap in the sound timing code.
Fixed a case where audio could skip.
Fixed voice communication getting corrupted while playing on a Mac.
sv_pure 2 now protects the game_sounds files in the scripts directory.


Counter-Strike Source
Fixed prediction errors that were causing greater weapon inaccuracy (bullet spread) on client than server.
Made the bomb the primary target of a +USE command. This fixes a problem with objects placed around the bombsite interrupting defuse attempts.
Fixed the ‘skating’ behavior that could occur when a bomb planting attempt was aborted. Also fixes the resulting out of sync hit boxes.
Fixed bug in which a player who crouched rapidly and repeatedly was seen as stationery by other players.
Fixed problem in which the sound of a reload that was occurring when a player was killed persisted into spectator mode, making it sound like a reload was taking place near the spectated player.
Gave chat interface priority over scoreboard to reduce conflict between the two.
Increased size of HUD icons.
Fixed bug with env_hudhint that caused problems when its value was greater than 255 characters.
Made the message of the day screen dismissible by hitting ENTER.
Fixed servers not being able to set sv_hudhint_sound.
Gun sounds now match up with the framerate dependent sound timing, and fixed the framerate dependent jittering bugs.

Stats:
Fixed an issue that could cause loss of player stats if network connectivity was lost briefly, just after launching the game.
Fixed an issue that caused the favorite weapon to display incorrectly on the stats summary page when a player achieves the most kills with a knife or grenade.
Made newly-earned achievements and stats immediately update in the achievements and stats panels instead of showing stale data.
Improved the font on the achievement toast.

Community Requests:
Added cvar sv_enablebunnyhopping, defaulted to 0. ( A value of 1 autotags the server with "bunnyhop" )
De_dust and De_dust2 updated.
Fixed several exploits.
Fixed collisions on crenellation and domes.
Fixed minor visual glitches.
Adjusted HDR settings.
Removed dust clouds.
Added console variable cl_hudhint_sound.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Zarbon; 22. august 2010 kl. 18:06.
Det må være den zarbon.
Det eneste i updaten som vi har trengt på (som vi har merket) serveren er dette med lydene.
Du kan plutselig høre reload på siden av deg. Det er mange ganger jeg har snudd for å se om det står en motstander rundt hjørnet.

Helt ærlig så syntes jeg også at enkelheten i Cs:S er borte etter oppdateringen.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva du mener. Er det at det er blitt addet achivements som gjør det avansert?
Sist endret av clarionify; 22. august 2010 kl. 18:22.
Lagg.....
Sitat av Inpact Vis innlegg
Lagg.....
Vis hele sitatet...
Men dette er jo på ingen måter spillets sin skyld (eller valve)
Uansett så må der ligge andre ting til grunn i lagg.
Så argumenter om lagg kan ikke rettes mot spillet.
Mye fetere å spille css nå da.. Skjønner ikke hva du prater om ass! Achievements er fett og nytt, hitbox er fin hvis du har aim og nickbytte er mye mer praktisk.
Get urself a new computer, bro.
lagger her også >_>

Har en pc som burde klare CS:S fin-fint.
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Men dette er jo på ingen måter spillets sin skyld (eller valve)
Uansett så må der ligge andre ting til grunn i lagg.
Så argumenter om lagg kan ikke rettes mot spillet.
Vis hele sitatet...
Jeg har en god nok pc til å spille CS:S. Kjører Crysis på high...
Da burde den takle Counter-Strike : Source.
Sitat av Inpact Vis innlegg
Jeg har en god nok pc til å spille CS:S. Kjører Crysis på high...
Da burde den takle Counter-Strike : Source.
Vis hele sitatet...
Da er det du som gjør noe feil, ellers så har du en mongolid CPU.
Sitat av kengro Vis innlegg
Da er det du som gjør noe feil, ellers så har du en mongolid CPU.
Vis hele sitatet...
I suspect pebcak.
Sitat av kengro Vis innlegg
Da er det du som gjør noe feil, ellers så har du en mongolid CPU.
Vis hele sitatet...
Kaaaaaanskje updaten bør ta skyld her?
Mange som opplever lag etter updaten. Og da selv om pcene deres burde klare spillet uten problemer.
Sist endret av Bombasa; 27. august 2010 kl. 22:48.
Updaten hadde barne feil.
Men ikke nå lenger. Og lagg er ikke et problem.
Hitboxen var ikke synkronisert og når den hentet seg inn ble det lagg. Dette er blitt rettet på for lenge siden.
Så jeg står ved det jeg sier. Det må være andre årsaker til at en person opplever lagg. det ikke orangebox eller spillet i seg selv som foresaker dette.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Som de fleste Counter-strike spillere allerede er klar over, har det blitt sluppet en ny oppdatering til CS:S.

Denne oppdateringen skulle visstnok fikse en hærskare gamle bugs, glitches osv. Det har også kommet mange nye funksjoner, deriblant: Deathcam, nytt scoreboard og achievements.


For meg har det ikke bydd på noe annet enn frustrasjon, sinne og raseri. Jeg har ikke full oversikt over nøyaktig hva de har gjort, men uansett hva det var så er ikke CS:S lenger spillbart for min del.

Hit-registration (Altså, at serveren registrerer at du treffer noen) er helt ute på jordet, man blir skutt rundt hjørner, våpener oppfører seg svært merkelig og det er stort sett Spray'n'Pray og ville vesten som gjelder.

Grafikken har også blitt endret en del, til den grad at en PC som før kjørte CS:S feilfritt nå sliter med å kjøre det half-assed. Man kan heller ikke skifte navn in-game lenger, CS:S bruker ganske enkelt Steam-navnet ditt.


Du kan tømme et helt magasin á 30 skudd tilsynelatende rett i fjeset på en fiende, og kanskje treffe lilletåa. Hvis du er heldig.


Er det flere som erfarer dette?


In before; Jeg har omtrent 300 timer played i CS:S, og har spilt alle (ja, alle) tidligere versjoner av CS, så kom faen ikke her og si at JEG er problemet.

Jeg skal ikke påberope meg å være profesjonell, men jeg vet hva jeg driver med, og jeg vet når noe som ikke skal skje skjer.
Vis hele sitatet...

DeathCam kan du fjerne i Options.
cl_nowinpanel 1 for å ta vekk "TERRORISTS WIN"
Last ned ''Name Enabler'' Så kan du bytte navn ingame uten og bytte på steam.
Graffiken er ikkje forandra, pga dem bruker ikkje ny sourcmotor, dem har flytta på ting. Men ikkje bedre.
De har også tatt vek en del bugs, samt gjort hitboxen bedre.
Og eg kan konkludera me at spillet e generelt blitt bedre ettersom de har forbedra det de har endra på, og det vil kommer flere fiks.
Og eg kan og si at CSS går like fint grafikk messigt hos meg som før updaten, ingen type for lagg elns, og har ikkje superuber PC. Så og si noe sånt går ikkje, ingen feil her, er nok deres CPU som er gått bannanas.

En video for og vise at det forsatt er det samme : http://www.youtube.com/watch?v=eMFF1...yer_embed ded


- Igjen Trondvn
Jeg fatter virkelig ikke hvor dere har det i fra at Hitbox er bedre nå.

Jeg skyter ALLTID etter hodet, og jeg har ikke for vane å bomme. (Dette gjelder de aller, aller fleste FPS-spill).
Når det "Nye CS:S" er det eneste stedet jeg plutselig får problemer, typ bommer på OBVIOUS Headshots og lignende, da er noe galt. Enten du liker det eller ei.

Sier seg selv at noe ikke stemmer når man står få meter unna en (Stillestående) kar og plasserer et skudd rett mellom øya på ham og treffer foten. Just my two cents.

Jeg kan derimot sette meg ned som T ved doubledoors (DD2) og spraye VILT og ta 5 strake headshots. Forstå det den som kan.
Kunne tenkt meg å se videoen du linket til trondvn.
Kan du hive inn en link som fungerer?
Hvor mange er det som spiller CSS? Det vell mange. hmmm har ikke folk smak og behag? kanskje folk mener forskjellige ting.... hmmm....

Jeg likte denne videoen som Trondvn postet: http://www.youtube.com/watch?v=eMFF1...yer_embed ded
Håper den youtube filmen kan sette et punktum.
Han bekrefter her alt jeg har sagt. Slutt å klag folkens, finn ut den egentlige grunnen til at ting ikke fungerer hos dere.
Slutt å skyld på valve og spillet.
Det at du tømmer 30 skudd i hodet på en spiller, og er så uheldig å treffe tåa trenger ikke å ha noe med spillet å gjøre?
Kan fort være hitbox på server som er helt på jordet, prøvd på flere servere?
Du vet hva som skjer når du HOLDER inne knappen ja? Da sprayer du, enkelt og greit. Det er jo selvfølgelig recoil på våpnene.

Har selv spilt nye cs:s og synes personlig ikke at det er så forskjellig. (Merket en liten forskjell på recoilen)
Tickrate skiftet, og det fucket opp spillet for min del. Jeg spiller bare mot botter, mapper og lager filmer. That's it, fuck you valve.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spill 1.6! slipper dere dette her :P
Sitat av GT500 Vis innlegg
Spill 1.6! slipper dere dette her :P
Vis hele sitatet...
Ja 1.6 er noe av det beste, men grafikken er som en hest sin 30 år gammel ballesekk hvis du er vant til nyere spill.