Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 891
Hei

Har vært på såkalt cruise og blast i 5 år nå (kun cruise i 4 år) på høye TRT-doser. Har vært av i noen uker på PoWeR PCT nå og gjør et ærlig forsøk på å få opp egenproduksjonen igjen. Responderer på HCG, men mistenker allikevel at løpet kan være kjørt når det gjelder å få egenproduksjonen tilbake (er 31).

Det jeg muligens trenger er en fagperson som kan noe om Nebido. Altså ikke en person som setter meg opp på Nebido hver 14. uke etter to års krangling. Det som ville vært foretrukket er hver 8. uke og blå resept. Finnes det en slik person i Rogaland?

Dersom jeg forteller fagpersonen om forsøket på å gå av (som muligens mislykkes), vil jeg da bli møtt med forståelse om jeg er "on" når jeg møter opp? Vet mange metadonbrukere og tidligere bolere blir møtt med en langfinger i helsevesenet.

Ideelt sett ville det vært å kunne sette halv dose Nebido hver 4. uke selv, for å unngå østrogen o.l.
Sist endret av Stilgar; 31. mars 2020 kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.