Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2744
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det er en stund (~700 dager) siden siste fotoredigeringskonkurranse. Der ble dette bildet av NTNUs hovedbygg på Gløshaugen bearbeidet, og Cryptography stakk av med seieren. Vinnerbidraget er dessverre ikke synlig lengre, men det var simplistisk og fint: Høyre "tårn" forpuppet seg til rakett med nFF-logo, som bestemte seg for å forlate Trondheim.

Regler:
1: Bidraget er laget av deg som poster det. Ikke lillesøstra di elns.
2: Du kan poste flere bilder, men bruk skjønn (ikke 10 litt forskjellige varianter). Gjør det tydelig hvilket bilde som er det endelige bidraget ditt, ellers kommer ingen av dem med i kåringen.
3: Bruk skjønn i forhold til andres rettigheter om du limer inn saker og ting.
4: Lenk til bildet selv. Slik jeg har gjort med originalbildet nederst i denne posten. Ting rundt, som man får ved Photobucket, Imageshack, imma.gr osv forstyrrer. Høyreklikk -> Copy Image Location -> Lim inn i tråden her.
5: Man skal kunne kjenne igjen bildet som er utgangspunktet.

Praktisk info:
1: Frist: ~4 døgn. Altså Søndag 18.07.10 20:00 GMT +2 (norsk sommertid).
2: Da oppretter jeg ny tråd til avstemning, akkurat som ved forrige konkurranse. Etter at fristen for denne har gått ut kåres vinneren.
3: Premier er heder og ære. Folk deler sikkert ut KP også, om de synes det er bra nok. Vil du stille deg til disposisjon for date, tungekyss, sodomi elns, som ekstrapremie, så gi beskjed.

Bildet:
Lisensiert under Creative Commons: cc by-nc-sa. Forklaringer: simpel, medium, avansert. (Røflig: Attribuér, Ikke-kommersielt, derivatet ditt (ditt redigeringsforslag) blir lisensiert under den samme lisensen).
Link til bildet.

Lots of lulz
Jonta
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Tenkte jeg skulle slenge meg på denne konkurransen siden "fotofikling" er ganske gøy.

Her er mitt bidrag:
http://img35.imageshack.us/img35/7803/98591271.th.jpg
Bildet heter... uhh... "PacMan jakter".
Jeg har dessverre ikke tid til å lage noe bidrag innenfor fristen, men jeg stiller mer enn gjerne som premie!
[COLOR="Gray"]
(må hentes i kristiansand)[/COLOR]
http://img295.imageshack.us/i/lawlgollum.png/
http://img295.imageshack.us/i/lawlgollum.png/
Sist endret av random40348; 14. juli 2010 kl. 18:11.
Synes det ser ut som et noe problematisk bilde å jobbe med. Ingen dybdeskarphet, alt ting speiler seg i bakken og vannet, og en stein tar opp 40% av bildet, men morsomme resultater dukker vel opp uansett.
Dårlig bilde du har valgt til utgangspunkt, kunne fått til mye mer ut av et bilde i samme sjanger som "NTNUs hovedbygg på Gløshaugen"
Freak Trooper
Joey's Avatar
Hadde kanskje gjort seg med eit bilete som hadde litt meir dybdeskarpheit enn det der. Vanskelig å få til noko bra slik det er no.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Mm, ser det er litt vanskelig. Men dét er ingen grunn til å fortvile. Kall det heller en utfordring (ah, teite unnskyldninger). Men ja; dette plukket jeg bare ut fra en tilfeldig mappe. NTNU-bildet var tatt med dette målet for øye.

Heldigvis trenger ikke neste fotoredigeringskonkurranse å la vente på seg i 700 dager. Kan skrive tutorial på hvordan man lager dem om noen vil.. (:

But still: Det bør ikke være umulig å komme opp med noe. Waver sitt synes jeg er en bra start.
Siden jeg har lite å gjøre, bestemte jeg meg for å mekke et bilde.
Med mine syke skills ble det jo... tvilsomt? Oo

http://i304.photobucket.com/albums/n...g?t=1279150306
Sitat av McVik Vis innlegg
Siden jeg har lite å gjøre, bestemte jeg meg for å mekke et bilde.
Med mine syke skills ble det jo... tvilsomt? Oo

http://i304.photobucket.com/albums/n...g?t=1279150306
Vis hele sitatet...
Er det en.. deku stick?
danchr: Ja, og Pedobear som har lagt en felle
Pedobear og Zelda-items er en flott blanding..

Uff, begynner å bli overtrøtt, lo av reaksjonen din. Så for meg ansiktsuttrykket ditt. >_<
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Uhh, jeg regner med konkurransen er ferdig? Når skal vi kåre en vinner?
Her er mitt innlegg. Litt i siste liten, men det får gå :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Waver: Jeh, tenkte faktisk på det idag.

På grunn av så liten deltakelse tenker jeg vi lar KP avgjøre saken, og der ser det ut til at McVik stikker av med seieren.

1: McVik
2: helk
3: Waver
4: ffanta

Skal se om jeg får slengt opp samme konkurranse med bedre bilde iløpet av kvelden.

Gratulerer med seieren McVik
Sitat av Jonta Vis innlegg
Skal se om jeg får slengt opp samme konkurranse med bedre bilde iløpet av kvelden.
Vis hele sitatet...
Ja, gjør det a Fikk lyst til å prøve meg jeg óg.
JUHU! I WIN!

Thaaank yooouuu ^^