Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1494
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD+benzo bortkastet?

Eller vil man være ute på benzo med fete halliser?
Sist jeg tok den comboen, xanax 1-2mg så ble det nok av tracers. Så helt sinnsyke ting som fikk meg til å hysje på en pratsom kompis mer enn en gang.

En joint oppå der igjen og jeg fløøøy. Men hadde hodet helt med meg, i hvertfall roen.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Sist jeg tok den comboen, xanax 1-2mg så ble det nok av tracers. Så helt sinnsyke ting som fikk meg til å hysje på en pratsom kompis mer enn en gang.

En joint oppå der igjen og jeg fløøøy. Men hadde hodet helt med meg, i hvertfall roen.
Vis hele sitatet...
Aiit fett! Skal testes!
For å svare på spørsmålet ditt så får du funk ja, men ikke den funken du vanligvis ville fått uten benzodiazepiner i blodet.

Om du må hive i deg benzo for å tørre å ta LSD og kun ha det formålet med å få "fete halliser" så er du LANGT unna fra klar til å dra på noe syretur spør du meg.
Sist endret av TrippyPippi; 29. november 2021 kl. 21:12.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
For å svare på spørsmålet ditt så får du funk ja, men ikke den funken du vanligvis ville fått uten benzodiazepiner i blodet.

Om du må hive i deg benzo for å tørre å ta LSD og kun ha det formålet med å få "fete halliser" så er du LANGT unna fra klar til å dra på noe syretur spør du meg.
Vis hele sitatet...
Jeg er først å fremst ute etter imovane/lyrica-halliser bare sterkere. Som "ohhh shit! Det var fett". Har testet 2CB en gang, ble mye frykt.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
For å svare på spørsmålet ditt så får du funk ja, men ikke den funken du vanligvis ville fått uten benzodiazepiner i blodet.

Om du må hive i deg benzo for å tørre å ta LSD og kun ha det formålet med å få "fete halliser" så er du LANGT unna fra klar til å dra på noe syretur spør du meg.
Vis hele sitatet...
Uenig. Veldig mange, slik som meg, får angst av de introspektive tankene. Med benzo i blodet er jeg roet nok ned til å ta til meg disse bisarre og merkelige spørsmålene hjernen stiller på en kontrollert måte. Jeg har faktisk aldri tatt benzo og syre sammen, men jeg har gjort det med 2cb og flein og det var en veldig behagelig opplevelse
Har av forskjellige grunner tatt den kombinasjonen et par ganger, liker egentlig ikke blande stims/benzo/opiater med psykedeliske.

Man merker mindre men kan allikevel få en fullblåst psykedelisk trip sånn mentalt men kansje faktisk mindre halliser enn på en av delene alene, husker fort mindre også av det hele.

LSD funker dårlig om man er ute etter dobbeltsyn og "imovane-halliser"
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har av forskjellige grunner tatt den kombinasjonen et par ganger, liker egentlig ikke blande stims/benzo/opiater med psykedeliske.

Man merker mindre men kan allikevel få en fullblåst psykedelisk trip sånn mentalt men kansje faktisk mindre halliser enn på en av delene alene, husker fort mindre også av det hele.

LSD funker dårlig om man er ute etter dobbeltsyn og "imovane-halliser"
Vis hele sitatet...
Dobbeltsyn nei? Tar jeg imovane eller lyrica får jeg fete halliser! Som bilder på veggen, farger, typ sånne ting, helst ved lyrica+imovane+annen benzo blandet sammen.
det du beskriver der får du ikke av lsd... DERIMOT vær våken en 3 til 5 dager på en amfetamin binge så får du akkurat det du er ute etter... amfetamin psykose har gitt meg MYE mer "hallusinasjoner" en jeg noen gang har oppnåd på psykadelika.. anbefales IKKE for de svake... varige skader og ptsd følger med.
Sist endret av Sæd; 30. november 2021 kl. 09:31.