Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3136
Heisann!

Jeg har nylig fått tak på 2x200mg Modafinil (Modvigil) og lurte litt på om noen har testet å kombinere dette med phenibut?

Har lest litt på Reddit angående dette, men virket som det var veldig varierende meninger (fra folk som både hadde prøvd, og ikke prøvd selvfølgelig.. )

Har bare gode erfaringer med Phenibut hvertfall, tenkte å prøve å kombinere disse to i morgen ettersom jeg har en veldig lang dag med mye å gjøre.

Hvis noen har prøvd, hva slags doseringer pleier dere å gå for?


Setter pris på svar

Peace.
Har testet Phenibut med Adrafinil(samme som moda) og de har fin synergi.
Min erfaring er at om man tar for store doser adra/moda vil dette overstyre den avslappede kroppsfølelsen Phenibut medbringer.

Jeg bruker da normalt sett 2-2.5g Phenibut. Skal det blandes med Adrafinil tar jeg mellom 100-200mg av dette.
Synes det høres ut som en veldig interessant combo, hva er det du skal jobbe med?

Har ikke prøvd å blande de, men uten/lav toleranse kjører jeg 50-100 mg modafinil (med en redosering om jeg har mye å gjøre) og 500-750 mg phenibut. Modafinil gjør deg ikke nødvendigvis så våken/kvikk, men den fjerner nesten all trøtthet, så om du har tenkt til å sove om kvelden bør du ta doseringen tidlig om morgen.

Spent på å høre hvordan det går!
Ja det har jeg gjort flere ganger. Har ikke så mye erfaring med phenibut alene, liker ikke å bli trøtt, men det funket fint til å fjerne spenningen og angsten jeg fikk på modafinil. Jeg avskyr forøvrig modafinil. Så og si ingen effekt, bare bivirkninger, uansett mengde og fordeling av doser. Kunne kanskje bli litt mer våken, men stort sett merket jeg absolutt ingen forskjell og kunne godt tatt en blund 5-6 timer etter inntak. Men ble fryktelig anspent og kjip i kroppen, i den grad at det kunne være vanskelig å gå i trapper(!). Kunne også bli ukarakteristisk irritabel og aggressiv. Dette skjer ikke på noen andre stimulanter eller andre typer rusmidler. Phenibut hjalp på bivirkningene, og kombinasjonen er sikkert alle tiders om modafinil funker for deg i utgangspunktet.
Jeg testet med alt fra 100-300 mg modafinil og 500-750 mg phenibut, typisk fordelt i tre doser på 150-250 mg.
Fant etterpå ut at jeg har adhd, kan være derfor modafinil ikke var sterk nok lut for meg.
Hei igjen alle, og takk for svar!

Jeg testet dette på onsdag, det var i forbindelse med innspilling av en låt med bandet mitt og jeg merket godt effektene fra både Phenibut og Modafinil.

Startet morgenen med å innta 1.5g med Phenibut, drøyde en time før jeg spiste frokost også ventet jeg enda en times tid før jeg inntok Modafinil.

Kjente ganske fort i det jeg pakket med meg litt niste og ordnet praktiske ting at det var som alle de "overflødige" tankene forsvant litt som gjorde at jeg kunne fokusere litt mer på det jeg skulle. Til vanlig er det sånn at jeg kan f.eks gå ned i stua for å hente laderen til mobilen, men pga. tanker og andre impulser så glemmer jeg at jeg skulle hente lader når jeg har gått opp igjen - Dette forsvant helt, og jeg ble ganske så fokusert, nesten litt sånn tunnelsyn som man får av å ta pre-workout før trening

Merket jeg også var litt shaky i form av litt angst og kroppslig ubehag på bussen, men etterhvert virket phenibuten også forsvant dette og + at humøret var på topp. Ankom i studio og skulle lage gitarsolo + skrive litt generelt instrumentale ting til en låt jeg holder på med, og dette gikk lekende lett. Tror det var litt pga. phenibut sin egenskap til å droppe hemningene litt, men kjente at tålmodigheten min var mye bedre enn vanlig.

Senere på kvelden var jeg på et seminar som varte i 4 timer - og jeg var stålfokusert hele tiden. Dette er en combo jeg absolutt vil prøve igjen hvis jeg vet jeg har dagen planlagt foran meg med mye å gjøre
Noen som har erfaringer med armodafinil?