Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2381
Hei.
Igår var jeg å tok pisseprøve. Var en slik multitest.
Og når jeg fikk den tilbake kom det store sjokket;

- thc, amph, met, mdma :s

Jeg innrømte å ha røyka hasj, men lurer på om svina prøver å presse mer på meg enn det de har _lov_ til. Og så mye de klarer.

Jeg innrømte også på en indirekte måte å ha prøvd amfetamin, har hvert på det et par ganger i det siste bare.

Metaamfetamin, xtc osv.? Hvor får dem det fra, kunne sverga kukken min på at jeg aldri har rørt det før liksom, men siden prøva sier det den sier, så er det ingen som tror meg, bortsett fra meg selv.

- Hva i helvette gjør jeg? (Driter i straffa, skal bare overbevise svina om at jeg ikke har rørt det før liksom)
Godt mulig det er amfetaminen som gir utslag på meth og xtc.
Amfetaminen kan ha vert blanda/kutta med meth(dog du burde merka det, kompis av meg fikk dette en gang, og han merka det fort.), hvor MDMA/MDA kommer fra, no idea.
Sitat av Frende Vis innlegg
Godt mulig det er amfetaminen som gir utslag på meth og xtc.
Vis hele sitatet...
Hvis den er blandet ut tenker du på? - Nei den var ikke det ^^

Sitat av holy_toy Vis innlegg
Amfetaminen kan ha vert blanda/kutta med meth(dog du burde merka det, kompis av meg fikk dette en gang, og han merka det fort.), hvor MDMA/MDA kommer fra, no idea.
Vis hele sitatet...
Tror vi hadde merka det greit da ^^
Var sånn helt "grei" allround speed liksom^^ =)
Sånn som kunne kommet fra hvemsomhelst. Og da tror jeg ikke det er noe methlurerilurera i det ^^
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Hvis den er blandet ut tenker du på? - Nei den var ikke det ^^


Tror vi hadde merka det greit da ^^
Var sånn helt "grei" allround speed liksom^^ =)
Sånn som kunne kommet fra hvemsomhelst. Og da tror jeg ikke det er noe methlurerilurera i det ^^
Vis hele sitatet...
En kompis av meg fikk nylig svar på en pissprøve og den hadde gitt utslag på meth, og amfetamin, og amf var det eneste han hadde tatt, så tror nok det har vert blanda ut ja.
Om dem har begynt å blande inn mdma i amf er jeg usikker på.
Sist endret av Frende; 29. april 2010 kl. 10:42.
Sitat av Frende Vis innlegg
En kompis av meg fikk nylig svar på en pissprøve og den hadde gitt utslag på meth, og amfetamin, og amf var det eneste han hadde tatt, så tror nok det har vert blanda ut ja.
Om dem har begynt å blande inn mdma i amf er jeg usikker på.
Vis hele sitatet...
Huff, ja mest shitty meth'n du får tak i isåfall.
Men mdma'en? hvor kan den være fra? Noen forslag? Vi røyker egentlig bare.
Tja, tviler veldig, men MDMA er et amfetamin (altså 3,4-Methylenedioxymethamphetamine) , eller i hvertfall den familien. Kan bare ha vert en feil at de slo ut
Liste over amf. familien for de som intresserer seg http://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_amphetamine
Sist endret av holy_toy; 29. april 2010 kl. 11:14.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Tja, tviler veldig, men MDMA er et amfetamin (altså 3,4-Methylenedioxymethamphetamine) , eller i hvertfall den familien. Kan bare ha vert en feil at de slo ut
Liste over amf. familien for de som intresserer seg http://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_amphetamine
Vis hele sitatet...
Det som er rart, er at jeg og hankameraten min har hengt sammen sånn _vær dag_ i 3 år ellernoe.. Og vi vet hva vi gjør liksom :P Og vi vet hva den andre gjør, og kameraten min slo ut på thc, amf, og meth.

Og jeg slo ut på det samme + mdma, jeg har tatt _akkurat_ det samme som han, til samme tid _HVER_ gang vi har hvert å gjort noe

Syns det virka litt rart bare. Var jo umulig å få svina til å tro meg når jeg sa jeg ikke hadde toucha meth eller x liksom.
Sist endret av KakeFrans; 29. april 2010 kl. 11:21.
Som Frende sier, kan amfetamin slå ut som metamfetamin, og det er godt mulig det kan slå ut som MDMA også.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Tja, tviler veldig, men MDMA er et amfetamin (altså 3,4-Methylenedioxymethamphetamine) , eller i hvertfall den familien. Kan bare ha vert en feil at de slo ut
Liste over amf. familien for de som intresserer seg http://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_amphetamine
Vis hele sitatet...
nei, mdma er ikke direkte i amfetamin familen selv om den har det i navnet, (Det er dog den samme som ble gjort da mdma ble testet og gjort forbudt i usa på 80 tallet..) men det er ganske fjernt beslektet. Mdma vil dog ikke slå ut som amfetamin på tester.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=86181

on topic: Det er nok ganske vanlig at det blir blandet inn metamfetamin i amfetamin for å "øke kvaliteten". Og nei, dere vil ikke merke spesiellt forskjell bortsett fra at den funker bra og holder lenge.
Sitat av Techd Vis innlegg
Mdma vil dog ikke slå ut som amfetamin på tester.
Vis hele sitatet...
Vel, Erowid er ikke enig i dette...
Sitat av erowid
Substances or Conditions which can cause false positives
Ephedrine, pseudoephedrine, propylephedrine, phenylephrine, or desoxyephedrine
(Nyquil, Contact, Sudafed, Allerest, Tavist-D, Dimetapp, etc)
Phenegan-D, Robitussin Cold and Flu, Vicks Nyquil
Over-the-counter diet aids with phenylpropanolamine (Dexatrim, Accutrim)
Over-the-counter nasal sprays (Vicks inhaler, Afrin)
Asthma medications (Marax, Bronkaid tablets, Primatine Tablets)
Prescription medications (Amfepramone, Cathne, Etafediabe, Morazone,
...phendimetrazine, phenmetrazine, benzphetamine, fenfluramine, dexfenfluramine,
...dexdenfluramine,Redux, mephentermine, Mesocarb, methoxyphenamine, phentermine,
... amineptine, Pholedrine, hydroymethamphetamine, Dexedrine, amifepramone, clobenzorex,
...fenproyorex, mefenorex, fenelylline, Didrex, dextroamphetamine, methphenidate, Ritalin,
...pemoline, Cylert, selegiline, Deprenyl, Eldepryl, Famprofazone)
Kidney infection, kidney disease
Liver disease, diabetes
Vis hele sitatet...
Sist endret av felix_poker; 30. april 2010 kl. 14:37.
uansett må vel en positiv urintest tas videre til en utvidet blodprøve for å få nøyaktig svar?
Sitat av ErikH Vis innlegg
uansett må vel en positiv urintest tas videre til en utvidet blodprøve for å få nøyaktig svar?
Vis hele sitatet...
Ikke hvis den som testes inrømmer bruk over en lav sko....
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det skal visst nok være vanskelig å få tak i amfetamin uten metamfetamin her i hovedstaden. Utsagnet baseres stort sett på løse rykter da jeg ikke har noe med amfetamin e.l. å gjøre. Hvis noen kan bekrefte eller avkrefte dette hadde det vært fint.
Kameraten min, som kjørte ble tatt til blodprøver.
Jeg fikk ikke ta det, og tenkte at blodprøvene hadde sagt akkurat det samme uansett, Selvom jeg er HELT 100% sikker på at jeg ikke har hatt i meg noe mdma/metamfetamin. har ikke satt øynene mine på det en gang

Og polti trodde selvfølgelig ikke på meg da jeg sa jeg ikke hadde toucha det, iom. at jeg prøvde å lure meg unna røykinga først og.. og at det slo ut :/

Noen som vet hva jeg kan gjøre? vil ikke meta/mdma/amfetamin/thc bli en ganske dyr bot? (sånn for bruk)