Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  195 41547
Hei!

Vet ikke om alle har hørt, testet eller vet at den er kommet.
Men har testet denne nye Thunder, Thunder Frosted og Thunder Wintergreen i en måned nå. Og vil høre hva dere på forumet synes om denne nye snusen, som da skal være den sterkeste i norge nå?

Hva synes dere er best av dem?
Best av Thunder Frosted portion/lös?

Min mening?
- Den var grei de 2-3 første ukene, men du blir fort lei!
Den blir så søt i lengden. Snus skal smake snus, ikke tannkrem og munnskyllevann.
Etter en måned med Thunder Frosted, ble jeg så lei den søte smaken av tannkrem/munnskyllevann at jeg snart fikk diaré i form av regnbuer.

Hva er deres mening?


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:h1SyfCcQwsfR_M:http://snus-ms.no/images/Thunder-org-portion-snus.jpg
Thunder Original
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:SqGmIraMs5zokM:http://schweden-snus.com/snus-bestellen/catalog/images/Thunder-wintergreen-portion.jpg
Thunder Wintergreen
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:83B3qQFppEMg8M:http://schweden-snus.com/snus-bestellen/catalog/images/Thunder-frosted-p-snus.jpg
Thunder Frosted
Er ikke skruf ekstra sterk den sterkeste nå?

Uansett, jeg visste ikke at den var kommet, men takker deg for tipset. Jeg liker snus med tannkremsmak.
Nope, Thunder er sterkere.

Thunder er god, visste ikke at det var noen andre enn med Mint
Men, i lengden er ikke Thunder like stas :P
Har ikke særlig sansen for Thunder. Synes snus skal smake tobakk, noe jeg ikke har opplevd med Thunder.
Jeg husker ikke helt hva den het, men var Thunder i blå, lurer på om det var sitron/citrus smak. Den var forbanna god. Jeg bestiller 1-2bokser av den hver gang jeg kjøper snus på nettet. Det er en slik kose snus som man tar fram når man ligger på senga med pcen. Jeg brukte den også da jeg var tom for annen snus, da ble det litt mye syntes jeg. Fikk høy rytme på hjertet og svetta mye. Men den er absolutt fin å ha 2-3 av per dag
Jeg har nå en stokk med thunder frosted, den er god men man blir lei av den i lengden . Føler nesten at jeg må kjøpe en boks med general snart for en litt annen smak! 6 to go....
Selges disse god sakene i Norge? Eller må jeg over til nabolandet?
Skjønner godt hva du mener! Det ble med meg at jeg snuste en boks, kjøpte meg en boks med annen snus, så var thunderen helt glemt. usj så kje jeg ble den smaken.
Mener å ha lest at thunder selges på en tobakkbutikk i Bergen. I sverige har de den overalt!
Som noen sier ovenfor her så SKAL snus smake snus!

På denne fronten er jeg ikke til å rikke!

Snus skal ikke smake godteri, eller andre former for bær, lakris etc!

Always be loyal to your General!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Nick and Johnny ftw sier nå bare jeg
Jeg ler når fjortiser krangler om hvilken snus som er sterkest utenfor butikken, mens de venter på at noen skal komme å kjøpe for dem.
Snus smaker så dritt!
god som gull
Nei fysj, Thunder er skikkelig jallasnus. Thunder Frosted smakte så forferdelig tannkrem at det var maks 1-2 minutter under leppa før jeg brakk meg Thunder original var nesten helt grei
Storsnuseren som jeg er, så er jeg veldig glad i Skruf Ekstra Stark Løs, og GES.. Ellers synes jeg thunder, offroad og phantom er bare "kosesnuser" som stiller seg på lik linje med RL Portion og Skruf Tranbär
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Er ikke skruf ekstra sterk den sterkeste nå?

Uansett, jeg visste ikke at den var kommet, men takker deg for tipset. Jeg liker snus med tannkremsmak.
Vis hele sitatet...
Nei, sterkeste snusen som er på markedet er Oden's, men den finnes bare i Sverige.

General Ekstra Sterk : 15 mg
Skruf Sterk : 14 mg
Thunder : 16 mg
Oden's : 17 mg

Kjøpte tidligere 2 rull med Thunder frosted, har tidligere smakt wintergreen og originalen.

Wintergreen : Smakte listerine munnskyldevann eller hva det nå heter.
Originalen: Lukter utrolig vondt, smaken også, men helt grei ellers.

Etter min mening er Frosted den beste, den lukter litt som tannpasta, men ellers er den utrolig bra, men tanke på posene og smaken. Også svir den så godt i overleppa =)

Btw, kan vi ikke ha snus tråd her på forumet? Diskutere snus, skrive annmeldelser om nye snus osv?
Sist endret av Dr.Feelgood; 18. mars 2010 kl. 01:39.
Det som gjør den sterk er jo mentholen. Prøv og bland løs med knust fisherman!
Snuser nesten bare general, Går mest i porsjon pga rot. Har prøvd det meste, må si jeg kjenner ikke en dritt av denne "styrkeforskjellen".
Men det jo godt med en snus, som har en litt annerledes smak innimellom.
Mine favoritt "godtesnus" er : Offroad,Skruff tranebär, Catch (en av de).
Den røde snusen som lukter godterier er litt digg men etter 3 snus er jeg drit lei og man får en jævla ekkel drit smak i kjeften etterpå
Thunder har jeg ikke hørt om før nå. Er kanskje verdt ett forsøk.
Kjører General Onyx til vanlig, og den anbefaler jeg på det varmeste
Thunder selger de på "Pakkis-Mix" her i byen.
vanlig thunder lukter så jævlig spy, men funker hvis man lar vær å lukte når man puttern inn. THunder grønn lukter og smaker digg, og jeg er klar over at folk flest her til lands mener det smaker og lukter tannpasta, men i usa har vi en tyggis som heter "Winterfresh", og når jeg er heldig nok til å ha litt av den , pleier jeg og gi litt bort til folk som vil ha, og de klager også over at det smaker tannpasta. Tingen er at THunder grønn smaker og lukter Winterfresh, og jeg vil da tro at de som ikke liker denne tyggisen jeg har pratet om , ikke vil like thunder grønn:P
Sitat av LoRd Vis innlegg
Thunder har jeg ikke hørt om før nå. Er kanskje verdt ett forsøk.
Kjører General Onyx til vanlig, og den anbefaler jeg på det varmeste
Vis hele sitatet...

hehe, jeg liker godt de svarte posene som får en leire konsistens som sklir rundt i munnen! mmm xD
Jeg må bare si at mesteparten av Thunder smaker... vondt. Den røde, altså ekstra sterk er grei, men den Frosted og Wintergreen blir for "godteri" for meg. Jeg vil råde absolutt alle fra å bruke penger på de to sistnevnte. Det smaker tannkrem/munnskyll/sukkerfritt godteri og hvis du absolutt trenger snus med annen smak enn tobakk finnes det mange bedre alternativer der ute!
Sist endret av Filosofen; 18. mars 2010 kl. 10:08.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Nope, Thunder er sterkere.

Thunder er god, visste ikke at det var noen andre enn med Mint
Men, i lengden er ikke Thunder like stas :P
Vis hele sitatet...
Skruf xtra sterk er sterkere en thunder

Thunder orginal: Synst ikke den var noe serlig god

Thunder Frosted: Smaker tannkrem , Svir godt i leppa !

Thunder wintergreen : Smakte dritt.

Så jeg synest thunder er ikke særlig god snus

Sitat av jeje2k Vis innlegg
Skruf xtra sterk er sterkere en thunder

Thunder orginal: Synst ikke den var noe god

Thunder Frosted: Smaker tannkrem , Svir godt i leppa !

Thunder wintergreen : Smaker dritt.

Så jeg synest thunder er en dårlig snus
Vis hele sitatet...
Edit : Skriveleif
Sist endret av jeje2k; 18. mars 2010 kl. 11:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet hvor man får tak i Thunder i Oslo?
Helst så nært sentrum som mulig ^^,
Sist endret av Blackkoz; 26. mars 2010 kl. 18:06.
Grov snus !!
Sitat av jeje2k Vis innlegg
Skruf xtra sterk er sterkere en thunder

Thunder orginal: Synst ikke den var noe serlig god

Thunder Frosted: Smaker tannkrem , Svir godt i leppa !

Thunder wintergreen : Smakte dritt.

Så jeg synest thunder er ikke særlig god snus



Edit : Skriveleif
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at Skruf Xtra Sterk er sterkere en Thunder? Hvor mye mg nikotin har Skruf X sterk da?
Har ikke prøvd original, men har hatt en boks frosted og en wintergreen. Helt ok, men ikke helt min greie. Enig med deg i at snus skal smake snus. Er trofast til General ekstra sterk.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Noen som vet hvor man får tak i Thunder i Oslo?
Helst så nært sentrum som mulig ^^,
Vis hele sitatet...
Er ikke værre enn å ta timeexpressen til svinesund fra oslo, koster 120kr per vei
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Er ikke værre enn å ta timeexpressen til svinesund fra oslo, koster 120kr per vei
Vis hele sitatet...
Var ærligtalt ikke det jeg spurte om
General Snus... Tror de fleste "trønder-patriotene" holder med meg når jeg sier at General Snus ER og kommer alltid til å være den beste og HARDCORE snus'n

MVH DAS epic trønder of doom
Jeg liker ikke General når den renner.
Skruf <3
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Thunder selger de på "Pakkis-Mix" her i byen.
Vis hele sitatet...
Er dette tilfeldigvis i Skien?

On-topic: Thunder er en skrekkelig snus, beklager.. Det er for en grunn den koster 16 SEK per boks, og at General osv. koster det dobbelte!
Sitat av aamot_seff Vis innlegg
General Snus... Tror de fleste "trønder-patriotene" holder med meg når jeg sier at General Snus ER og kommer alltid til å være den beste og HARDCORE snus'n

MVH DAS epic trønder of doom
Vis hele sitatet...
General er nokk desidert den Snusen som brukes mest her i Trøndelag ja,
men må virkeli si jeg har fått sansen for General ekstra sterk løs, og Granit Portion den siste tiden!

Men det er nokk ingen ting som slår General Snus merket
er ikke skruf ekstra sterk (den som er ganske ny) den sterkeste da?
Sitat av laksir Vis innlegg
Er dette tilfeldigvis i Skien?

On-topic: Thunder er en skrekkelig snus, beklager.. Det er for en grunn den koster 16 SEK per boks, og at General osv. koster det dobbelte!
Vis hele sitatet...
Beveg deg mer sør så nærmer vi oss
Sitat av geirj Vis innlegg
er ikke skruf ekstra sterk (den som er ganske ny) den sterkeste da?
Vis hele sitatet...
Jo, mener å huske den har 21 "mg" nikotin.
Endelig kom dessert og tobakk i ett produkt. Blir kos etter maten.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Jeg liker ikke General når den renner.
Skruf <3
Vis hele sitatet...
Skruf er huff!
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Jo, mener å huske den har 21 "mg" nikotin.
Vis hele sitatet...
21 mg? har ikke den 17 da? samme som odens?
Sitat av jeje2k Vis innlegg
21 mg? har ikke den 17 da? samme som odens?
Vis hele sitatet...
Mange tall som er ute å går, noen sier 17 andre 19 og siste 21. Jeg tror den har 19, bare for å være sterkeste av nordiske snusvarianter.
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Mange tall som er ute å går, noen sier 17 andre 19 og siste 21. Jeg tror den har 19, bare for å være sterkeste av nordiske snusvarianter.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er bare meg, men jeg synes Skruf xtra sterk er like sterk som skruf sterk. Kjenner aldri nikotinet godt på morgenen hvis jeg tar skruf xtra sterk eller skruf sterk, men med Odens og Thunder derimot kjenner jeg det godt. Så tviler på at den er så mye sterkere, men vi får se når hvis de klarer å skrive antall mg nikotin det er i skruf xtra sterk på buysnus.com.
jaaa venter på det jeg og, har såffal hørt att den er 17mg, den sterkeste snusen som "var" ute var vell odens? på 17 mg?
Er Thunder kommet over hele Norge nå ?
såg den på www.buysnus.com og har siden da hatt lyst og bestille den !
Sitat av jeje2k Vis innlegg
jaaa venter på det jeg og, har såffal hørt att den er 17mg, den sterkeste snusen som "var" ute var vell odens? på 17 mg?
Vis hele sitatet...
Ja, Oden's er 17mg. Finnes i løs og portion, også med smak.

Sitat av wiito Vis innlegg
Er Thunder kommet over hele Norge nå ?
såg den på www.buysnus.com og har siden da hatt lyst og bestille den !
Vis hele sitatet...
Nei, men den selges kanskje på '' Jalla - butikker ''.
Ellers har de den på svinesund, koster 150 kr for en stokk.
Sist endret av Dr.Feelgood; 28. mars 2010 kl. 18:55.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Ja, Oden's er 17mg. Finnes i løs og portion, også med smak.



Nei, men den selges kanskje på '' Jalla - butikker ''.
Ellers har de den på svinesund, koster 150 kr for en stokk.
Vis hele sitatet...
okei, var det jeg trodde
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Nope, Thunder er sterkere.

Thunder er god, visste ikke at det var noen andre enn med Mint
Men, i lengden er ikke Thunder like stas :P
Vis hele sitatet...
"Odens" er den sterkeste snusen i verden atm.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
"Odens" er den sterkeste snusen i verden atm.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke regner med snusen de har i Somalia og Uzbekistan, så ja.
Mener at General Ekstra sterk og Nick and johnny er det sterkeste på markede inorge atm!