Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 11214
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser mange studenter her jeg bor tar kokain, eller mange og mange, men fler og fler. Jeg har alltid bare brukt alkohol. Er kokain virkelig så sjukt mye bedre enn alkohol? Eller er det oppskrytt? Hva vil jeg føle når jeg tar det første gang?
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke så mye man føler de første gangene etter mitt syn, nettopp fordi man forventer så mye.

Selv beskriver jeg det bare som å bli litt edru, oppkvikket av 10 kopper espresso, og lykkerus/eufori av å akkurat ha skrapet fram 100 000kr på et flaxlodd.
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke så mye man føler de første gangene etter mitt syn, nettopp fordi man forventer så mye.

Selv beskriver jeg det bare som å bli litt edru, oppkvikket av 10 kopper espresso, og lykkerus/eufori av å akkurat ha skrapet fram 100 000kr på et flaxlodd.
Vis hele sitatet...
Men hørt at man snakker lettere med folk? Mer selvtillit?
Det er konge i kombo med alkohol, oppskrytt, jau.. det er person til person.
Holder deg gående hele kvelden imens du føler deg konge, men er jævlig dyrt.

Personlig så digger jeg det, men er av akkuratt den grunn jeg ikke tar det, veldig avhengighetsskapende.

i mitt tilfelle blir det prikken over i en sammen med alkohol, hold deg unna om du kan, legger du deg på en vane og drikke med kola blir det fort standard prosedyre, noe du potensielt angrer på i etterkant.
Mye dårlig kokain her i Norge. Ikke forvent så mye.

Kommer du over god kokain er det en annen sak. Jeg foretrekker det sammen med alkohol, ikke alene.

Du vil føle deg mer våken, oppstemt og bedre selvfølelse.

Jeg synes ikke det er verdt prisen.
Selve rusen er ikke oppskryt, men tanke på prisen så er det faen ikke verdt det. Det dog mange ikke vet er at når du blander alko og cola sammen binder det seg sammen til cocaethylene i levra. Dette er mye mye mer potent så det er derfor alko og cola går så bra hånd i hånd. Kanskje den farligste rus comboen som finns. I usa lister de opp cola som døds årsaken til alle under 30 som har fått hjerne aneurysm eller hjertinfart så lenge det er ingen andre variabler på spill. Sett en kar plutselig få epilepsi anfall et par minutter etter å tatt en liner etter å drikke seg dritings på sprit, vi måtte sette karen i stabilt side leie og han spydde og spydde. Idioten gjør det samme neste dag og endte opp på sjukehuset på orgentlig

Uansett om du får tak i det dealer sier er 80-99% cola så er det mest sansynlig kanskje bare 10-20% reint. Det vanlige cola du får i norge kan ikke være mer en et par prosent reint som regel ei et sifra tall.
Veldig artig da å være på besøk hos folk som har ''den reneste colaen'' og så se bokser med kreatin når vedkommende ikke trener.
Kjøper du cola i norge er du rett og slett en idiot.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 26. juli 2021 kl. 16:22.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hørt at man snakker lettere med folk? Mer selvtillit?
Vis hele sitatet...
Ja, det får man masse av.

Men første gang jeg tok det trodde jeg det skulle være god selvtillit som i sjekke opp masse damer osvosv og være cocky. Var helt motsatt. Som jeg sa, en slags lykkerus som å ha vunnet masse penger akkurat.

Føler seg konge, men man driter også litt i andre folk, ihvertfall jeg. Prater masse med de osv, men jeg dreit litt i damer og var for opptatt med å ha det fett selv.

Det gøyale med cola dog er at de fleste ikke kan se man er rusa, med mindre de kjenner deg godt og ser du er mye mer pratsom feks. Ellers er den ganske stealthy og derfor fin i sammenhenger hvor det er andre folk som ikke liker eller gjør dop feks.

Tar man feks amf/speed kan folk fort se man er alt for hyper, eller røyka osvosv.

Cola kan doseres veldig fint, siden det effekten varer 20-40 min.
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Selve rusen er ikke oppskryt, men tanke på prisen så er det faen ikke verdt det.
Uansett om du får tak i det dealer sier er 80-99% cola så er det mest sansynlig kanskje bare 10-20% reint. Det vanlige cola du får i norge kan ikke være mer en et par prosent reint som regel ei et sifra tall.
Veldig artig da å være på besøk hos folk som har ''den reneste colaen'' og så se bokser med kreatin når vedkommende ikke trener.
Kjøper du cola i norge er du rett og slett en idiot.
Vis hele sitatet...
Idiot er vell å overdrive, men om dine kontakter bare kan skaffe 1-2% renhet så skjønner jeg at du ikke kjøper.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Idiot er vell å overdrive, men om dine kontakter bare kan skaffe 1-2% renhet så skjønner jeg at du ikke kjøper.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg var sjåfør for en eldre kar og vi frakta 4kg røyk og en halv kilo kola. Han hadde fått alt på krita ganske billig.

I rettssaken ble det opplyst at Kripos sjekka og renheten var hele 16%. Og dette på en stor klump på nesten en halv kilo. Prosentene er ganske snevre i Norge.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja, jeg var sjåfør for en eldre kar og vi frakta 4kg røyk og en halv kilo kola. Han hadde fått alt på krita ganske billig.

I rettssaken ble det opplyst at Kripos sjekka og renheten var hele 16%. Og dette på en stor klump på nesten en halv kilo. Prosentene er ganske snevre i Norge.
Vis hele sitatet...
Bra man får det billig når man frakter så dårlige varer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja, jeg var sjåfør for en eldre kar og vi frakta 4kg røyk og en halv kilo kola. Han hadde fått alt på krita ganske billig.

I rettssaken ble det opplyst at Kripos sjekka og renheten var hele 16%. Og dette på en stor klump på nesten en halv kilo. Prosentene er ganske snevre i Norge.
Vis hele sitatet...
I tiårsperioden 2006-2015 lå gjennomsnittlig styrkegrad i kokain stabilt rundt 34 %. Deretter økte styrkegraden
betydelig de neste fire årene til 60-65 %. Foreløpige tall for 2020 viser variasjoner fra 8 til 95 %, med et
gjennomsnitt på 50 %. Det er lavere enn i 2018-2019, men på samme nivå som i 2016-2017

Ifølge politiets statistikk....
Også er det også på det rene som med så og si alt annet, uansett hvor gode kamerater du har så får man svæært sjelden kremen av cola de første gangene. Alt over 70 er decent, sier de 70 kan du regne med 60. Sier de 90 er du heldig om den bikker 80%


Men etter litt og litt og man nærmer seg 85% som regel bør du aldri forvente noe over dette fra gatesalg. Om det er en kompis av deg som selger over noen øl eller du bruker den samme karen langs akerselva går som gatesalg. Kokain fra deepweb er som regel innenfor en rimelig feilmargin og desidert den «beste måten» å skaffe skikkelig cola på.


Den beste jeg hadde aner jeg ikke renheten. Orker ikke høre på løgner så er den digg så er jo det best og var en kar som duppa av i sofaen men som ikke danset eller noe, han ble rimelig Elvis den første gangen hans. Noe overvurdert er det, men da var vi 6 stk som delte en grammer oss imellom, vi holdt på i over 14 timer og for å skryte bare litt hadde jeg med 0.6 g hjem igjen. 1.5 time mellom hver dosering

Også har jeg kjøpt større kvanta for en rap konsert og måtte omtrent dra linjer med maks 5 min i mellom. Så som med alt annet nei kokain er ikke kokain og renhet spiller en mye større rolle enn hva førstegangsbrukere vet om/kjenner forskjellen på.
Hvis man har de riktige kontaktene, så klarer man å få tak i kokain med en renhetsgrad på 80-90%. Jeg har også prøvd noe kokain med en renhetsgrad på 40-45%. Det fungerer også, så lenge dealer er ærlig og man betaler deretter.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser mange studenter her jeg bor tar kokain, eller mange og mange, men fler og fler. Jeg har alltid bare brukt alkohol. Er kokain virkelig så sjukt mye bedre enn alkohol? Eller er det oppskrytt? Hva vil jeg føle når jeg tar det første gang?
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde kokain selv 2 ganger, og begge gangene følte jeg meg "Edru+", som edru men jeg hadde mer selvsikkerhet, energi, og lyst til å snakke med fremmede. Var gøy men ikke 520k gøy
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde Kokain for første gang da jeg bodde i Brasil, og det ble raskt en del av "helgepakken" mens jeg var der nede, fikk alltid et skikkelig kick. Prøvd et 10-talls ganger etter jeg kom tilbake til Norge, og har fått fra folk som forteller at dette er sinnsykt bra cola osv.. Bare tull, jeg har bestemt meg for og aldri mer bruke kokain anskaffet i Norge, etter en episode med skikkelig hjertebank påfølgende dag. Noen som vet hva som puttes i pulveret her på berget for å blande ut? Kun kreatin?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En solid linje med cola av god kvalitet er utrolig deilig. Ikke oppskrytt etter min mening, eneste som er kjipt er at rusen varer så kort. Man må bruke mye penger for å holde det gående.
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde Kokain for første gang da jeg bodde i Brasil, og det ble raskt en del av "helgepakken" mens jeg var der nede, fikk alltid et skikkelig kick. Prøvd et 10-talls ganger etter jeg kom tilbake til Norge, og har fått fra folk som forteller at dette er sinnsykt bra cola osv.. Bare tull, jeg har bestemt meg for og aldri mer bruke kokain anskaffet i Norge, etter en episode med skikkelig hjertebank påfølgende dag. Noen som vet hva som puttes i pulveret her på berget for å blande ut? Kun kreatin?
Vis hele sitatet...
Levamisole brukkes ofte som blandemiddel med kokain, brukkes ved en lege for å forhindre hjerteorm i dyr
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noen gram med relativt dyr kokain i kveld. Dette kjøpte jeg av en velkjent selger som er kjent for å ha gode varer.

Renhet kan jeg ikke si noe om, aner ikke om man kan teste dette selv?

Dette er trolig de beste varene jeg har fått. Føler meg i kanonform etter noen små linjer og noen pils. Puls på 150 og litt varm i toppen, men ellers føles det bra.

Hvordan du vil oppleve rusen, ts.. Det er vanskelig å svare på. Ikke ha kjempestore forventninger, da kan du fort bli skuffa. Første gang jeg prøvde så følte jeg egentlig ikke at jeg merket så mye. Synes også det kommer an litt på stemninga. Sitter du alene vil det kanskje føles litt kjipt, men er du med kompisgjengen og det er litt stemning så vil det nok passe bedre.

Husk at det er en dyr og usunn hobby. Lykke til :-)
Kjøper du fra randoms så er du garantert ganske rævva kokain, men nå har jo alle darkweb tilgjengelig og det er det fritt frem med veldig god kvalitet.

Det var noen andre som sa edru+ som en beskrivelse av rusen, men jeg vil heller si full+.
Er vanskelig å differansiere de første gangene fra vanlig fylla, men etter en stund når du lærer å kjenne igjen rusen.. Det er da det begynner å bli farlig, fort en fast og jævlig dyr følgesvenn hver gang man drikker. Og det er den ikke verdt, i min bok iallefall.

Og man blir ikke bedre på å sjekke damer, utennom at man gir fullstendig faen i de og heller går inn for å eie rommet og dermed tiltrekker seg de. Men igjen da, så har du cokedick, så egt ikke verdt det.
Sist endret av Jorg; 27. juli 2021 kl. 02:31.
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Kjøper du fra randoms så er du garantert ganske rævva kokain, men nå har jo alle darkweb tilgjengelig og det er det fritt frem med veldig god kvalitet.

Det var noen andre som sa edru+ som en beskrivelse av rusen, men jeg vil heller si full+.
Er vanskelig å differansiere de første gangene fra vanlig fylla, men etter en stund når du lærer å kjenne igjen rusen.. Det er da det begynner å bli farlig, fort en fast og jævlig dyr følgesvenn hver gang man drikker. Og det er den ikke verdt, i min bok iallefall.

Og man blir ikke bedre på å sjekke damer, utennom at man gir fullstendig faen i de og heller går inn for å eie rommet og dermed tiltrekker seg de. Men igjen da, så har du cokedick, så egt ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
For oss som ikke har noe særlig kjenskap til dealere, er det darkweb som gjelder? Men er vel en fare for at det kan bli stoppa i tollen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For oss som ikke har noe særlig kjenskap til dealere, er det darkweb som gjelder? Men er vel en fare for at det kan bli stoppa i tollen?
Vis hele sitatet...
Hold deg til innenlands! Det er tryggest. Går bra som oftest, en fare er det alltid.
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Ikke ta det så ofte er mitt råd du blir bruktbil selger på et blunk uten at du nerker no særlig det er det som er rusen

For kvalitets sjekk har jeg hørt at man tar feks. 1 gr. og koker i salmiakk og dersom det som er igjen veier 0,6 gr så er det ca 60%
Sist endret av Lilletrille2; 28. juli 2021 kl. 02:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lilletrille2 Vis innlegg
Ikke ta det så ofte er mitt råd du blir bruktbil selger på et blunk uten at du nerker no særlig det er det som er rusen

For kvalitets sjekk har jeg hørt at man tar feks. 1 gr. og koker i salmiakk og dersom det som er igjen veier 0,6 gr så er det ca 60%
Vis hele sitatet...
Da lager du vel per definisjon crack?? det er jo absolutt ikke og anbefale
Prøvde kokain en gang. Var gøy så lenge det varte men så aldri behov for å prøve det igjen. Får deg til å føle deg som en konge i en kort periode før du faller ned i dass og lurer på hva du gjør med livet ditt.. Ikke minst er det farlig og lett å overdosere.
Oppskrytt høres rett ut ja.
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Crack så må du også ha bakepulver
Sitat av Lilletrille2 Vis innlegg
Crack så må du også ha bakepulver
Vis hele sitatet...
Det er vel Natron ikke bakepulver, trodde også man enten koker i salmiakk eller natron for å lage Crack.
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Da lager du vel per definisjon crack?? det er jo absolutt ikke og anbefale
Vis hele sitatet...
Lager per definisjon freebase cocaine.
Men for å svare på ts sitt spørsmål.

Kokain er absoutt ikke oppskrytt! Får du varer som er ok pluss. Så er det greit, får dulørdag kveld på bygda varer/gatekola av folk i bobblejakke midt på sommeren så er det ikke verdt det.

Og for å svare han som spurte oppi her om hva som ble blandet i her på berget er det oftest kreatin/noe ikke skadelig. Nedover europa/afrika/sør-amerika så blander de ofte ut med ting som er litt verre. Levamisole, borsyre, benzocane/lidocane.
Anonym bruker
"Såret Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Sett en kar plutselig få epilepsi anfall et par minutter etter å tatt en liner etter å drikke seg dritings på sprit, vi måtte sette karen i stabilt side leie og han spydde og spydde. Idioten gjør det samme neste dag og endte opp på sjukehuset på orgentlig
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at det skyldtes kombinasjonen, det er jo ikke en risikofri blanding. Selv så fikk jeg epilepsianfall av sprit og kun sprit. Hatt epilepsi siden og drikker bl.a derfor sjeldent. Just sayin'...
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain er ikke oppskrytt etter min mening.

Vors med gode venner + par lisser. Deretter byen med par lisser synes jeg kan bli en ordentlig bra kveld.
Får også lagt seg når kvelden er slutt kontra speed.

Trenger heller ikke koste så mye om man har kontakter. Ingen som MÅ ha 1g+++ for å holde kvelden gående til 3-4.
0.5g holdt værtfall når jeg brukte før, samtidig er det ikke noe problem å bruke over 1g.

Med ett resultat av å sitte våken til kl 06, mens det daller ned på deg at "Faen det her blei alt for seint..."
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men for meg som er student, og nærmest lever på studielån. Er kokain verdt det da prismessig sånn i lengden? Og itilegg er vel faren for å bli avhengig ganske stor?
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kokain er ikke oppskrytt etter min mening.

Vors med gode venner + par lisser. Deretter byen med par lisser synes jeg kan bli en ordentlig bra kveld.
Får også lagt seg når kvelden er slutt kontra speed.

Trenger heller ikke koste så mye om man har kontakter. Ingen som MÅ ha 1g+++ for å holde kvelden gående til 3-4.
0.5g holdt værtfall når jeg brukte før, samtidig er det ikke noe problem å bruke over 1g.

Med ett resultat av å sitte våken til kl 06, mens det daller ned på deg at "Faen det her blei alt for seint..."
Vis hele sitatet...
Har egentlig ikke slike kontakter, men kan jo alltid spørre noen. Hva vil du si er den største forskjellen fra kokain kontra om man har tatt 5 øl?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men for meg som er student, og nærmest lever på studielån. Er kokain verdt det da prismessig sånn i lengden? Og itilegg er vel faren for å bli avhengig ganske stor?
Vis hele sitatet...


det synes jeg ikke, det store aberet med kokain er prisen som kan være veldig høy. Oppskrytt er det dog ikke som mange har nevnt tidligere, men dagen derpå særlig hvis det også har blitt mye alkohol kan føre til at du vurderer eget eksistensgrunnlag og sånn, kokainnedtur er ingen spøk og etter min mening langt verre enn andre stimulantnedturer! Rusen kombinert med alkohol vil jeg beskrive som topp stemning, som en komprimert versjon av de beste fyllekveldene du har vært med på + litt til. Dette med at det føles ut som å vinne i lotto kjenner jeg meg også godt igjen i.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men for meg som er student, og nærmest lever på studielån. Er kokain verdt det da prismessig sånn i lengden? Og itilegg er vel faren for å bli avhengig ganske stor?
Vis hele sitatet...
lol

Nei da er det selvfølgelig ikke verdt det. Og ja faren for og bli avhengig er der, men det er mest faren for at man blir avhengig av og ha det hver gang man drikker som er det første problemet.

Tar du det for ofte så klarer du ikke dra på fylla uten etterhvert og det er litt kjipt.
Sånn sammenlignet med de andre mest populære stimulantene er kokain definitivt ikke oppskrytt vil jeg si. Hvis man ikke doserer for mye og har god kvalitet så er det en mye bedre opplevelse enn speed eller meth da man kan komme seg nedpå igjen i mye bedre form relativt kjapt. Til gjengjeld er det jo som sagt dyrt. Og potensielt farlig og i verste konsekvens dødelig hvis du skulle være uheldig, men da har man vel som oftest et dårlig hjerte eller overdosert som faen utifra min forståelse.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som rusmiddel er det få ting som gir meg en følelse av ENDELIG som den første linja. Jeg ble dog misbruker og brukte hver dag i perioder da jeg ble venn med «selger til selgers selger». Har hatt overdoser og trodd jeg skulle dø flere ganger. Nå er jeg nykter og edru som følge. Med tanke på bang for buck er det elendig, da får du mer for pengene ved å kjøpe gram mdma, det går for slikk og ingenting om dagen.
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som rusmiddel er det få ting som gir meg en følelse av ENDELIG som den første linja. Jeg ble dog misbruker og brukte hver dag i perioder da jeg ble venn med «selger til selgers selger». Har hatt overdoser og trodd jeg skulle dø flere ganger. Nå er jeg nykter og edru som følge. Med tanke på bang for buck er det elendig, da får du mer for pengene ved å kjøpe gram mdma, det går for slikk og ingenting om dagen.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.

Så det er de første 3-4 gangene kokain VIRKELIG er bra? Deretter blir en vel vandt med det.
Har snorta litt over 2 gram og det er ikke så oppskrytt hvis du spør meg. Kanskje jeg bare har hatt lavere forventninger enn de fleste da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar.

Så det er de første 3-4 gangene kokain VIRKELIG er bra? Deretter blir en vel vandt med det.
Vis hele sitatet...
Nei, stort sett motsatt, veldig mange opplever at man må teste det ut noen ganger før man finner magien, og da kan mye rart skje. Hvis det blir en vanesak å kombinere alkohol og cola hver gang man fester f.eks kan det og bare ta seg noe å drikke på føles mangelfullt ut.

Sitat av walrusman Vis innlegg
Har snorta litt over 2 gram og det er ikke så oppskrytt hvis du spør meg. Kanskje jeg bare har hatt lavere forventninger enn de fleste da
Vis hele sitatet...


Personlig gikk jeg inn med lav forventning, jeg skrudde dem ned etter og ha lest masse om det her inne først. Det hjalp på opplevelsen kan man si, jeg forventa ikke gull og grønne skoger og det fikk jeg heller ikke de 2 første gangene jeg testa det ut. Gang #3 og utover derimot, da falt alt på plass i huet, og spesielt når jeg lærte å perfeksjonere kombinasjonen alkohol og cola. Kom heldigvis aldri til det stadiet hvor jeg så på det som absolutt nødvendig men kunne fint sett for meg enn sånn situasjon om det ble en vanesak og hvis jeg hadde hatt konstant tilgang.
Sist endret av equimanthorn; 29. juli 2021 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
får du kvalitet og er full nok så er det ikke oppskrytt, å ta det fordi folk mener det er fett er oppskrytt. gjør det på din måte og hvis det ikke funker bra innen 3-4 ganger ikke prøv det noe mer. det er ikke så verdt det assa. bare hvis det funker å da må de aller fleste være godt full for god funk, ikke bare litt brisen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så kort forklart. Man kan nesten si at kokain er 5 lykkepils, uten hangoveren?
Sitat av djevel1444 Vis innlegg
får du kvalitet og er full nok så er det ikke oppskrytt, å ta det fordi folk mener det er fett er oppskrytt. gjør det på din måte og hvis det ikke funker bra innen 3-4 ganger ikke prøv det noe mer. det er ikke så verdt det assa. bare hvis det funker å da må de aller fleste være godt full for god funk, ikke bare litt brisen.
Vis hele sitatet...

Hva er det du snakker om? At man må være full for å få funk?

Det du snakker om er placebo på afrika-egg.


Om du ikke får bra funk av samme mengde som du klarer å skrape av 3 fyrstikkhoder så er det ikke bra brus. Ferdig snakka.

Om du må dra i deg 1 gram alene på en kveld for å holde koken så er det ikke brus.

Jeg sniffa mye mere en 1 gram når jeg dreiv på, men jeg var colastein som faen også på byen og klarte ikke snakke med noen eller være sosial.

Om kjeven ikke flytter seg etter 4 lisser så har du ikke fått bra brus!!
personlig har jeg aldri vært noen stor fan av cola, alt for dyrt i mine øyne. rusen er jo fin i kombinasjon med alkohol på byen for eksempel, men ingen høydare. i tillegg blir halsen min jævlig nummen, og får følelsen av å ikke få puste helt (?) men ja, er nok litt oppskrytt
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain er perfekt når du begynner å bli litt trøtt eller sliten på fest, og du veldig gjerne skulle ønske du kunne fått litt mer energi (og selvtillit) i en time eller to.

Er du student så vil jeg påstå at coke absolutt ikke er verdt pengene. Det koster mer en det smaker... Har du jobb og god inntekt så er det egentlig bare til å kjøre på og prøve det.

Har du lite penger og ønsker å få en kostnadseffektiv rus anbefaler jeg heller LSD eller MDMA. Det varer veldig mye lenger og er forsåvidt mindre skadelig om du tar riktige forhåndsregler.


Men med det sagt så har Kokain et veldig unikt bruksområde som få andre rusmidler kan fylle. Det er f.eks veldig vanskelig å se at noen har tatt kokain. Det at det varer så kort er også egentlig en god fordel om du har jobb / familie og faktisk må legge deg til vanlige tider. Det er helt umulig å gjøre på f.eks LSD og amfetamin, da er du våken til langt ut på morgenkvisten.

Coke er egentlig best for folk som er etablert, altså for de som har råd til det. De som er i jobb, og som kan skje tilogmed har familie, men alikevell er glad i å feste skikkelig (uten at de må være våken i 12 timer som konsekvens)
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker som det er oppskrytt, med mindre man er rik. Jeg er student ja, men om det ikke er sååååå mye bedre enn alko, er det vel ikke verdt det?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol + kokain = party i flere dager istrekk. Ved bra cola selvfølgelig.... Ellers kan du heller sniffe ritaliner �� men har du hatt meget ren kola å får dårligere kola senere "kommer du ikke opp på nivået" du vil å ender med å dra linje etter linje ijakt på den rusen du fikk av den gode... Just tatt 2 striper selv å vil si det funker både til fest å jobb �� igjen kvalitet avgjør alt....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol + kokain = party i flere dager istrekk. Ved bra cola selvfølgelig.... Ellers kan du heller sniffe ritaliner �� men har du hatt meget ren kola å får dårligere kola senere "kommer du ikke opp på nivået" du vil å ender med å dra linje etter linje ijakt på den rusen du fikk av den gode... Just tatt 2 striper selv å vil si det funker både til fest å jobb �� igjen kvalitet avgjør alt....
Vis hele sitatet...
Flere dager i strekk altså? Og ditt drug of choice er enten bra cola eller sniffe ritalin?

Fungerer colaen bare til fest og jobb? Hva med å ta en line før en bownlingmatch, eller før en sexøkt?
Sist endret av Superspurv; 16. august 2021 kl. 17:40.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Flere dager i strekk altså? Og ditt drug of choice er enten bra cola eller sniffe ritalin?

Fungerer colaen bare til fest og jobb? Hva med å ta en line før en bownlingmatch, eller før en sexøkt?
Vis hele sitatet...
En approbert bowlingmatch varer i ca 1,5t-2t, så da vil jeg heller anbefale ritalin, som varer lengre å gå på toalettet mellom hver serie blir ikke populært. Men for lidenskapelig sex og ikke bare "hardjukking" i 6 timer blir det selvsagt cola.
Tipper du nevnte bowling bare for fun, men for meg er det en idrett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En approbert bowlingmatch varer i ca 1,5t-2t, så da vil jeg heller anbefale ritalin, som varer lengre å gå på toalettet mellom hver serie blir ikke populært. Men for lidenskapelig sex og ikke bare "hardjukking" i 6 timer blir det selvsagt cola.
Tipper du nevnte bowling bare for fun, men for meg er det en idrett.
Vis hele sitatet...
Du snakker ikke som om du har erfaring med kola.. lidenskapelig sex? På kola. Aldri hørt om

Mdma kanskje ja.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du snakker ikke som om du har erfaring med kola.. lidenskapelig sex? På kola. Aldri hørt om

Mdma kanskje ja.
Vis hele sitatet...
Mer lidenskapelig enn på makka, iallfall. Får "colapikk" også ja, men ikke like ille som kun på makka.
Colapikk tenker mer på begge parter, makkapikk tenker mest på å bare pøse ut grovheter.

Snakka vel mest om bowling, i forrige svar

Men om begge parter er likesinnet (som de ofte er i makka-miljø) er jo makka/lignende langvarige substanser godsaker. Langvarig og grisete.

Iallfall i mitt hode er det slik.