Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3410
Enkelt og greit spørsmål:
Hva er prisene for øl/drinker i baren på DFDS sin "danskebåt?"

Vurderer å ta meg en tur og liker å vite hva ting koster på forhånd.
Budsjett er tingen, burde vært i springen (ellerno).
Sist endret av Person_navn; 7. oktober 2016 kl. 23:48.
Nå drikker jeg ikke øl så det vet jeg ikke, men sist (under en måned siden) synes jeg det var omtrent som i Oslo, kanskje litt lavere for drinker. Tror jeg betalte 72,- DKK for en enkel drink men synes å huske at de mer for de mer "kompliserte" kom over 100 DKK. Ble ikke mye på meg med slike priser... Vær oppmerksom på at prisene de tar er i danske kroner og så lenge norske ligger lavere i kurs så er blir det mer i norske.
Sist endret av optikom; 8. oktober 2016 kl. 13:56.
Dobbelsjekket opp prisene fra da vi var en tur i juni/juli i banken.
Ser ut som det var enten 75DKK, eller 55DKK. Husker ikke helt hva som er hva da hele kontoutskriften er fullstendig kaos pga valutakurser og forsinkelser på registrering. Men regner med at det er 50DKK som er riktig, da den er fra "Pearl". Som er båten vi tok.


Sist endret av KjemikalieX; 8. oktober 2016 kl. 15:34.
Såppas ja. Får sørge for å "vorse" skikkelig i lugaren først da vettu
Sist endret av jorwax; 8. oktober 2016 kl. 16:15.
Gladgutt
Trådstarter
Sitat av jorwax Vis innlegg
Såppas ja. Får sørge for å "vorse" skikkelig i lugaren først da vettu
Vis hele sitatet...
Ja blir vel noe sånt om jeg reiser

Takker og bukker for nyttig info
Til neste anledning, sjekk dfdskonkurranse.no og spill det noen ganger for å få reisen gratis Har vært i køben 2 ganger i år, hver gang gratis!
Sist endret av Spirituell; 8. oktober 2016 kl. 16:33.