Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5089
Greia har seg sånn at meg og noen venner har tenkt å ta l$d for første gang, men er usikre på farene ved å ta det for en venn av oss.

Personen det er snakk om er ganske upålitelig og man vet aldri om vedkommende er sur eller ikke. Personen er sjeldent aggressiv, men det er heller sånn at han ikke sier noe som helst og det virker som om han har en hel egen verden for seg som han lever i iforhold til oss andre.

Det vi andre er redd for er at personen skal komme i psykose eller noe lignende og bare klikke helt uten å ha styring. Men på en annen side lurer jeg også på om det kan ha noe positiv effekt i og med at stoffet går så dypt som det gjør.

Er klar over at det kanskje er vanskelig å svare på, men visst det er noen som har innspill så setter jeg veldig pris på det!

+- Tips om stoffet generelt tas gledelig imot! Blir også under turen
Er dere usikre så dropper dere det, vent til dere er helt sikre. Tripsitt gjerne hverandre siden dette er første gang og ingen vet åssen de andre vil reagere. Dropp spliffen, det kan gjøre trippen mye mer uklar, og er ikke å anbefale for nybegynnere. God tur!
Jeg hiver meg på Marr - dropp det, personen og reven.
Umulig å si hvordan folk reagerer. Selv har jeg sett opptil flere garvede og oppegående folk miste shiten sin i diverse settinger på både små og store doser, og det er veldig smittsomt og skaper alltid et uromoment og legger press på resten av gruppa.
Ang røyken kan dere evt prøve dere frem med noen baby-hits mot slutten av trippen. En god indica strain er foretrukket hos oss som regel.
Stay safe, hvis dere har lapper så pass på at dere har fått real stuff og ikke noe NBOMe drit ( svelg lappene hele ) slipp taket fullstendig og let the good times roll!
LSD kan være veldig mye å holde styr på for en person som ikke har helt kontroll over sin egen psyke. Det er mye tankeloops, og generelt hardt tankekjør, og siden det er så veldig lang varighet på stoffet (12 timer ish), så høres det ut som en litt vel stor risiko å ha med en slik person.
Husk at om han klikker, så vil det også ødelegge trippen for alle andre, og det er ikke noe moro. Spesielt ikke om man skal holde ut 12 timer med det.

Cannabis slører ofte til psykedeliske trips, selv om det kan intensifisere visuals under trippen. Det bringer som regel inn litt mer noia, ubehag og stress for min del.
Anbefaler faktisk å spare canna til helt på sluttn av turen, bare for å komme ned i kjente trakter og evt for å få sove

Altså vil jeg ikke anbefale dere å ta med en uerfaren (og ustabil) type, og spesielt IKKE med cannabis. Nesten alle jeg kjenner er enige i at canna bringer en del uromomenter inn i trippen, selv om det kan være digg når du har kontroll.
Indica strain eller ikke, tror det bare blir generelt bønnerøyking ehehe.

Tror kanskje vi dropper LSD denne gangen, med mindre vi ikke finner noe mer passende da!

Til SpiritLion, hvordan er det med dosering? Jeg personlig føler meg ganske sikker på meg selv og tror det er liten sjans for å bæde helt ut da jeg vet jeg ikke kommer til å dø bare helt plutselig og at alt er rusen sin skyld visst noe skal skje.

Altså spørsmålet jeg stiller er hva skjer visst jeg hadde fått i meg 2 lapper på jomfruturen i forhold til en? Større fare for at noe skal skje eller evnt noe annet?
Han burde selvfølgelig avgjøre selv om han skal innta LSD eller ikke.
Bra svar Alzo88, var ikke stort sett mer enn det du skrev jeg var ute etter
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Indica strain eller ikke, tror det bare blir generelt bønnerøyking ehehe.

Tror kanskje vi dropper LSD denne gangen, med mindre vi ikke finner noe mer passende da!

Til SpiritLion, hvordan er det med dosering? Jeg personlig føler meg ganske sikker på meg selv og tror det er liten sjans for å bæde helt ut da jeg vet jeg ikke kommer til å dø bare helt plutselig og at alt er rusen sin skyld visst noe skal skje.

Altså spørsmålet jeg stiller er hva skjer visst jeg hadde fått i meg 2 lapper på jomfruturen i forhold til en? Større fare for at noe skal skje eller evnt noe annet?
Vis hele sitatet...
Jeg personlig har god erfaring med å anbefale 200 ug, hvis stæsjet er god kvalitet.
Mange vil kanskje si det er 50ug for mye for en førstegangstripp, men jeg mener at 200 ug er holy sweet spot og tar sjeldent større doser enn dette selv tross lang fartstid. Har hatt mange av mine desidert mest spirituelle og vakre bekymringsfrie LSD turer på denne dosen.
Jeg føler 200 ug er akkurat nok til å vippe deg godt over i euforialand og sluke bekymringer og angst, samtidig som man har fotfeste og ser klart at det er no way back, noe som er key imo

To lapper i forhold til en - the way to go, i'd say! Men ikke tre, mkay?
Fikk forresten ikke svar på om det kan føre til en positiv opplevelse for vedkommende?

Eller om det hadde vært en måte på å gjøre trippen bulletproof ved å droppe MDMA underveis? Evnt piller visst noe først går galt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Finn en sjaman. Finn noen som KAN psykedelika. Ikke folk som har testet det en gang i blant. Jeg mener folk som kan frykt. Som smiler til frykt og kan hjelpe deg til å gjøre det samme. For når alt kommer til alt, så handler det hele om hvordan vi takler frykt. Uansett stoff man inntar. Forstå frykt, og du vil forstå deg selv.
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Fikk forresten ikke svar på om det kan føre til en positiv opplevelse for vedkommende?

Eller om det hadde vært en måte på å gjøre trippen bulletproof ved å droppe MDMA underveis? Evnt piller visst noe først går galt
Vis hele sitatet...
Candyflip(LSD+MDMA) er ikke noe å anbefale om man ikke har erfaring med stoffet/stoffene fra før. Jeg har prøvd begge to, men ikke samtidig, og jeg kan se for meg at det hadde blitt et kjør for hodet. Dessuten er trippen på LSD mye lengre enn trippen på MDMA, så bulletproof tviler jeg på at den idéen er mtp at du må trippe en del timer kun på LSD uansett. Dere kan også risikere å få nedtur under trippen, og det virker som et helvete.

Hvorfor ikke bare ta MDMA? Stoffet er jo kjent for at folk viser kjærlighet, empati og åpenhet. Det syns jeg virker som en mye bedre idé.
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Jeg personlig har god erfaring med å anbefale 200 ug, hvis stæsjet er god kvalitet.
Vis hele sitatet...
Hva er det egentlig som kjennetegner LSD av dårlig kvalitet?
Sist endret av Juicekongen; 16. mai 2016 kl. 00:14.
ikke gjør det lsd kan lett utløse langvarige psykoser eller shizofreni for personer som kompisen din.