Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1203
Hallois! Da har vi i trehytta klart å presse ut nok en sang!

Etter et en liten småforelskelse fikk jeg en idé om en sang, og vi fikk skrevet ned og spilt inn på 3-4 timer. Denne er ikke mastret på noe som helst slags måte og alle delene er et spilt inn på første forsøk. Hadde vært kult å se hva dere syntes!

https://soundcloud.com/treehouse-brothel/green-eyes
vet ikke om jeg bør uttale meg for mye, da sjangeren jeg selv lager musikk i er et stykke unna deres (alternative techno) men det første jeg merket meg var grooven, som var grei. Synes ikke innspillinga var så dårlig (mulig noe sterk lyd kontra radiomusikk, men kan ikke si jeg hørte så mye "blemmer" inni der.)
Minner om noe sondre lerche-aktig, og et par andre artister jeg ikke husker navnet på i farta.

Eneste som ødela noe for meg (en som meg som er techno-freak) var lengden. Nesten 5 minutter ble for mye for meg, og jeg skummet gjennom her og der. Følte at det kunne ha vært et eller to instrumenter i en slags solo ett sted der, som en liten break (mulig det var inni der altså, men jeg fant ingen ved en kjapp titt.)

Vokal var bra og ren synes jeg. Nå er jeg pålangt nær ekspert, men jeg hører støtt og stadig dårligere vokal på radio, så om dere fin-tuner den litt, adder solo-spill og korter ned lengden noe så tror jeg dere er godt innafor
Deilig låt som egentlig ikke behøver å bli mastret, første innspilling gir en type sjarm som er umulig å mastre på plass.

Jeg må bare spørre, er du fan av The Black Keys? =)
Tusen takk for tilbakemeldinger! Kult å høre

Er ikke så veldig stor fan, men har hørt noen av låtene deres.