Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6427
Hei godtfolk!

Så er det da slik at jeg skal slippe årets første plate med instrumental trioen min Fuggel.
(http://www.youtube.com/watch?v=q04KaOdJVWs)

Og i den sammenhengen trenger vi ett cover. Vi har da tenkt å gjøre finne noen som kan tegne det til oss, og da tenker jeg en slags "tegneserie" stil. Det er ikke så innmari innviklet, men det må se bra ut. Tenk litt "Adventure Time", rent stilmessig.

Er det noen som tar på seg oppdraget? Har du noen bilder å dele? Oppdraget er betalt, og prisen kan diskuteres, men det ligger nok ett firesifferet tall som betaling =)
Fin musikK! Har sent en PM. Tegneserietegner!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
chikara, er du på nettserier.no?
Sitat av Duckie Vis innlegg
chikara, er du på nettserier.no?
Vis hele sitatet...
Hei Duckie. Jeg var ganske aktiv på nettserier.no før i tiden. Det siste jeg har lagt ut der er vel serien om Frank

Har siden da hatt en lengre pause fra tegneserier og fokusert på animasjonsfilm.
Men nå har jeg altså en ny serie på gang! Kanskje den kommer på nettserier hvis jeg ikke får den publisert noe annet sted.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Ah, høres flott ut! Du må gjerne bruke skryteplassen-underforumet til å vise fram det du har produsert.
Hei folkens! Har funnet en tegner, men tok meg den friheten å sende ut venneforespørsler til de som har meldt interesse.
Vet ikke om folk har fått det med seg, men jeg har en god del forskjellige prosjekt jeg holder på med - og trenger støtt og stadig folk til å tegne platecovre o.l
Blant annet er jeg ute etter en som kan animere en kort musikkvideo (hint hint Chikara ), men det stresser ikke foreløbig.

Så slipper jeg å lage tråd hver gang jeg slipper ny plate i alle fall =)