Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1063
item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=110797270043&index=20&nav=SEARCH&nid=9756862 1303

Bestilte 227g av dette, men så etter at jeg har betalt står det at det ikke er for mennesker.
Er dette av samme grunn som at bonger selges for tobakk?
Sær slabbedask
Atal's Avatar
Det enkleste er å spørre selgeren på PM eller mail hvorvidt det er trygt å innta guaranaen du har kjøpt.
Føler du deg lurt siden beskjeden kom først etter betaling, be ham om å annullere handelen.
De fleste selgerne gjør det uten å krangle, for å slippe å få negative tilbakemeldinger.
Sist endret av Atal; 22. september 2012 kl. 07:38.
Det er nok som du sier samme grunn som de selger bonger for tobakk.

Artikkelen om Guarana står jo bare om hvordan indianerne drikker dette osv.
Trådstarter
9 1
Sitat av Atal Vis innlegg
Det enkleste er å spørre selgeren på PM eller mail hvorvidt det er trygt å innta guaranaen du har kjøpt.
Føler du deg lurt siden beskjeden kom først etter betaling, be ham om å annullere handelen.
De fleste selgerne gjør det uten å krangle, for å slippe å få negative tilbakemeldinger.
Vis hele sitatet...
Skal sende pm for å være sikker

Det sto i beskrivelsen så det var min feil at jeg ikke så det tidligere

Har ikke fått svar enda men det står i beskrivelsen at grunnen er fordi at det ikke er sertifisert.
Står jo "not for human consumption" på de fleste RC'r man bestiller å.