Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4742
Jeg har kommet over no piller jeg ikke vet hva er. Noen som kan hjelpe meg?
Og nei, jeg har ingen planer om å levere dem til apoteket eller noe annet sted. Søker ikke moralpreken eller råd om å ikke ta noe jeg ikke vet hva er, eneste jeg søker er hjelp til identifikasjon av disse tablettene.

Takk for hjelpen på forhånd

[IMG]http://i41.tinypic.com/fyyrb.jpg[/IMG]

Den runde er like stor som en paracett og er merket med CDJ og den ovale har ingen merker.
Sist endret av ^Daffy^; 18. mars 2012 kl. 16:32.
Linken funker ikke, last opp på tinypic.com
Trådstarter
24 0
Ser man bildet nå? Jeg ser det. Men guuud så stort det ble! :S
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Den store runde er ihvertfall Somadril:
http://1.bp.blogspot.com/-yN-PVb4YNA0/TWKPcsTmBPI/AAAAAAAAAA4/JLdnLNFauCs/s250/ssssssssss.jpeg

Den andre vet jeg ikke.
Trådstarter
24 0
Sitat av 83leo Vis innlegg
Den store runde er ihvertfall Somadril:
http://1.bp.blogspot.com/-yN-PVb4YNA0/TWKPcsTmBPI/AAAAAAAAAA4/JLdnLNFauCs/s250/ssssssssss.jpeg

Den andre vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hva er somadril? Er det ikke noe som er trukket fra det norske markedet?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nja, vet ikke om det er trukket, men det er ihvertfall et muskelavslappende B-preparat. Husker det var veldig populært hos enkelte som likte "beinlaus-rusen", mens andre avskydde den.
Sitat av ^Daffy^ Vis innlegg
Hva er somadril? Er det ikke noe som er trukket fra det norske markedet?
Vis hele sitatet...
Jo, virker slik. Finner ikke info på felleskatalogen.

Ikke i legehåndboka heller
http://legehandboka.no/sok/fritekst/somadril/0/1
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Stemmer visst det ja. Ble tilsynelatende trukket fra det Norske markedet i 2008. Det finnes tilogmed en egen nettside for gjeninnføring av legemiddelet.
Trådstarter
24 0
Hva er virkningen av å ta dette legemiddelet? Sammenlignet med sobril, xanor, flunipam osv
Er det benzo i det hele tatt? Eventuelt hvilken benzo er det?
Sitat av ^Daffy^ Vis innlegg
Hva er virkningen av å ta dette legemiddelet? Sammenlignet med sobril, xanor, flunipam osv
Er det benzo i det hele tatt? Eventuelt hvilken benzo er det?
Vis hele sitatet...
Det er ikke benzo i det hele tatt. Stoffet blir omdannet til barbiruatsyre ved hjelp av noen enzymer vi har i kroppen.
Jeg husker de pillene her godt, de var rimelig populære før de forsvant.
Nå får man dem vistnok på fritak.
Trådstarter
24 0
Sitat av InTrance Vis innlegg
Det er ikke benzo i det hele tatt. Stoffet blir omdannet til barbiruatsyre ved hjelp av noen enzymer vi har i kroppen.
Jeg husker de pillene her godt, de var rimelig populære før de forsvant.
Nå får man dem vistnok på fritak.
Vis hele sitatet...
Hva er effekten man får av å ta de da? Han jeg fikk dem av påstod at de var rimelig heftige. Han mener de er kjemoe bra å ruse seg på, noe som han mener var grunnen til av at de ble trukket fra markedet i norge.
Sær slabbedask
Atal's Avatar
Det stemmer at den runde tabletten er en Somadril, ja.
Bruker selv disse mot muskelkramper i rygg og ben grunnet ryggoperasjonstabbe.
Fikk fortsette å bruke dem etter søknad til Legemiddelverket om godkjenningsfritak etter avregistreringen.

De ble oppregistrert som A-preparat i 2007.
Info finnes også i Norsk legemiddelhåndbok, under "ikke-markedsførte preparater."

Anbefaler deg å være forsiktig med doseringen, alt jeg hadde av muskler føltes som gele da jeg begynte med dem. Det gjorde det vanskelig og slitsomt å trekke inn luft når jeg skulle puste. Sjanglet og snøvlet som en full sjømann, og ble mektig trøtt. Brukte bare en kvart Somadril i begynnelsen, sammen med en eller to Paralgin. Mulig at det er kombinasjonen som gjorde at jeg ble så påvirket i starten, men jeg reagerte overhodet ikke slik på Paralgin alene.

Virkningen kicker gjerne inn etter et kvarters tid, og varer tre-fire timer.
Somadril (Cdj) Smerte stillende, produsert av Islanske firma og har vert trekkt av markeden i Island.

http://www.doktor.is/files/lyfjaboki...hp?page_num=26


Inholder Karisoprodol
350 mg

Doseringer for voksne er 1 tablett 3-4 gang over dagen! Di skal funkere timavis!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Min far fikk en gang i tiden disse mot ryggsmerter. Fant de i medisinskapet hans mens jeg "eksperimenterte" med diverse. Tok 2-3 stykker å ingen virkning, så jeg tok meg noen pils å et glass vin i stedet. Endte opp med at jeg måtte krype de 5 meterne fra stolen foran pc'n til sofa'n for å legge meg! De forsterker rus virkningene av andre stoffer EKSTREMT! Fantes ikke motorikk i kroppen i det hele tatt, forsiktighet anbefales!
Pille nr2 ser ut som imovane, er det delestrek på andre siden?
somadril er fine saker det!! veldig mange steder på nettet hvor man kan kjøpe det..

Men har ett par piller jeg den står det ikke vet hva er selv nå, og er ganske kjent med piller for å si det sånn, og synes det er no kjent med dem...
de er hvite, litt mindre enn rivotril, og på ene sia står det CG, muligens C6, og på andre sia er det delestrek med en A på ene sia av streken og en B på andre sia..
Noen som har no peil på hva det kan være??