Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4768
Hei,
Jeg kom akkurat hjem fra en bar hvor jeg hadde rundt 5 drinker og sniffet en linje kokain (omtrent 100mg) 10 minutter siden, og lurer paa hvor lenge jeg burde vente foer jeg dropper et par ecstasy.
Har hoert at man ikke burde blande kokain og ecstasy verken tilsammen eller hver for en med alkohol.

takker paa forhaand!
Jeh har hørt om folk som kombinerer kola og knips ofte.
Ikke at jeg har ne bekreftelse på hvorvidt dette er farlig eller ikke.

Men jeg skulle ikke tro at denne blandingen skulle vere noe serlig farligere en de fleste andre komboer med Knips.
Og igjenn har jeg ingen dokumentasjon som forteller meg om dette stemmer eller ikke.
Mange knips inneholder jo Kokain/Amfetamin, så tipper det bare er å smelle de innpå.
ok, takker for rask tilbakemeldinger. jeg har hoert om knips som inneholder ketamin og amfetamin, hvertfall de som selges her, men aldri hoert om kokain. det ville vel vaert bortkasta penger om de skulle selge ecstasy for 20 kroner her nede hvis de inneholder kokain som gaar for 100 spenn grammet.
Sist endret av Silhouette; 15. mars 2008 kl. 16:35.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
seriøst klokka er akkurat passert 16.15 kompis! pass på helsa di du!

men svar på topic: ettersom speed ofte er blanda med mdma _tror_ jeg ikke det skal ha noe særlig å si.
Sist endret av DildoJames; 15. mars 2008 kl. 16:18.
Sitat av DildoJames
seriøst klokka er akkurat passert 16.15 kompis! pass på helsa di du!

men svar på topic: ettersom speed ofte er blanda med mdma _tror_ jeg ikke det skal ha noe særlig å si.
Vis hele sitatet...
klokka er 17.20 her nede =)

men tar poenget ditt!

takk for svar
Sist endret av Silhouette; 15. mars 2008 kl. 16:20.
Ja, kanskje litt dumt å si at mange inneholder Kokain, det stemmer vel kanskje ikke like godt. Uansett, bare pass på å få i deg MYE væske du, så går det nok fint. God tur!
har tatt en god del knips foer, saa det skulle gaa bra, takk likevel.
eneste jeg er bekymret for er aa mixe det med kola og alkohol
Jeg vet ikke helt, tror jeg ville vert mer forsiktig med og mixe med alkohol en med kola for og si det slik.

Veldig lett og bli dehydrert om du finer på og drikke deg full før du tar knips.
er tom for kokain uansett. drakk kun alkohol for aa tilfredstille dama mi som ville drikke og ikke er saa stor fan av andre stoffer.
startet med aa sniffe en liten stripe, saa vi faar se, skal ta mer senere.
takk for alle svar!
Man bør ikke blande andre stoffer med alkohol. I bunn og grunn så er kokain og ecstasy farlig, uansett om man blander det eller ikke
Sist endret av Lulz; 15. mars 2008 kl. 16:53.
Knips kan inneholde så mangt, er alltids en smal sjanse for at du får noe som ikke kombineres så bra med alkohol, og da kan du bli rævkjørt.
Sitat av http://thedea.org/thedrugs.html
There have been a few isolated cases of pills containing cocaine (1, 2) and MDMA (and a few pills containing only cocaine that might be mistaken for 'ecstasy' tablets.) Cocaine actually counteracts MDMA (it blocks the serotonin transporters) so it simply doesn't make sense to use it as a cut; meth is cheaper and more effective.
Vis hele sitatet...
Virker ikke så smart å kombinere knips og kola. Har dog flere venner som mener denne kombinasjonen fungerer helt supert. Å kombinere knips med alkohol er heller ikke særlig smart, og du bør isåfall sørge for å få i deg en del væske, da begge stoffene virker dehydrerene.
Hallo-ooo!
FØRST knips, DERETTER cola...
Du blir så høy at stuegulvet buler under beina dine!

Og for å sitere et gammalt russekort:
"Med kjeften full av e`er, og nesa full av cola
skal det noen nachspiel til, før jeg kommer ned på jorda".

Og å blande disse 3 sammen ser jeg ikke på som noe problem.
Cola+alkohol=konge!
Coal+knips=enda mer konge!
Knips+alkohol=ikke fullt så propell som bare knips, men bra tur allikevel.
Alle tre sammen.....?? Ja, du får regne ut sjøl....
Sitat av Ecstacy FAQ
»My sister has been using cocaine & ecstasy at the same time and recently her doctor has put her on Zoloft for depression not knowing of the drug problem. Is this a dangerous combination?
There are no direct physical dangers from mixing Zoloft and Ecstasy (MDMA). Zoloft (or to use its chemical name, Sertraline) is an SSRI (selective serotonin reuptake inhibitors), the same class of anti-depressants as Prozac (Flouxetine), Celexa (Citalopram Hydrobromide), Luvox (Fluvoxamine), and Paxil (Paroxetine). These chemicals will actually reduce or even completely eliminate the effects of Ecstasy when the two are taken together. Also Celexa in particular is sometimes used to treat cocaine-dependency and may reduce cocaine effects and craving.

Cocaine works on the dopamine system in the brain to produce its effects and MDMA has no direct effect on this system, although dopamine does play a role in the MDMA effect. Cocaine, however, does increase heart-rate and blood pressure which may cause physical problems in an unfit person.

Perhaps more importantly, long term, both cocaine and ecstasy cause significant crashes and depression after use. In different ways. There are consistent reports, both anecdotal and scientific, that constant or binge ecstasy use is linked to depressed mood. Cocaine causes noticeable mood-swings and crashes on a next few days basis for occasional users, and long-term mood problems for chronic users
Vis hele sitatet...
Øker risikoen for hjerteproblemer.

Uansett, hva er poenget? Merker jo ikke kolarusen når e'ene kicker inn for fullt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Silhouette
ok, takker for rask tilbakemeldinger. jeg har hoert om knips som inneholder ketamin og amfetamin, hvertfall de som selges her, men aldri hoert om kokain. det ville vel vaert bortkasta penger om de skulle selge ecstasy for 20 kroner her nede hvis de inneholder kokain som gaar for 100 spenn grammet.
Vis hele sitatet...

Hvor koster et gram kokain 100 kr?
Sitat av Bollo
Hvor koster et gram kokain 100 kr?
Vis hele sitatet...
Som du kan se under avtaren så holder han til i sør-afrika