Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6010
Hei, dette blir første innlegget i forumet fra meg - men er likevel en langtidsleser av forumet.

Jeg og en kamerat, la oss kalle han "Jonas" ,leste forleden en rapport om "Skunk" her på forumet. Vi synes det hørtes vel kraftig ut, og bestemte oss for å prøve selv.

Vi bestilte oss 0.5g av Skunk ( new breed of weed) fra www.herbalhighs.com. Det tok forøvrig litt over ei uke å få den, siden den var blitt åpnet og gjennomgått i tollen . De hadde selvfølgelig ingenting å gå på siden det var mer sannsynlig at det var røkelse eller smakstobakk utifra fra lukten å dømme. Den luktet faktisk som en kryssning av nellik og pepperkaker.

Vi fikk pakken på onsdagen denne uken, og prøvde den også samme kveld. (..)

Vi koblet opp anlegg og LCD TV mot laptoppen, og fant frem pipen og papiret. Jeg tenkte at det ville være lurt å begynne litt forsiktig, så jeg rullet først en liten "Jon Arne" for å prøve meg frem. Jonas synes pipen var et godt første valg. Vi brukte vel rundt 0.1g i joint og 0.1 i pipen i første omgang. Det holdt til en 3-4 store trekk. Etter vi hadde trukket ned første runden ble vi sittende å vente på at noe skulle skje. Det har nå gått 3-4 minutter fra første trekket.

Vi ble relativt skuffet da det ikke hadde skjedd noe etter 10 minutter med venting og bestemte oss for å dra i gang runde nr.2 ( Det har nå gått 15 minutter fra første trekk )
Jeg droppa jointen, og tenkte at det sannsynligvis er verd å prøve pipa nå. Jonas tok første pipa, han lasset oppi en god klype og dro den ned i 3 trekk. Samme gjorde jeg på min. Fra posen å dømme har vi nå nesten røyket hele.

Vi satt oss tilbake i stolen, og etter bare 1-2 minutter kommer en følelse snikende på. Vi snakket om det og synes igrunn det var relativt mildt, og bestemte oss for å dele siste pipa (gått ca 25 min fra første trekk). Vi trekker ned siste pipa og setter oss tilbake. Setter på Night Ranger - Sister Christian og begynner å vente. For min del rakk jeg ikke si ifra at det plutslig smalt fullstendig. Jeg ble sittende i soffaen og var helt slått ut, klarte ikke annet enn å skvette noe forferdelig fra de mystiske trommeslagene fra sangen som kom gjevn og trutt, komplementert med litt muskelkramper av en mild sort. Jonas begynte selv å føle det vil jeg tro, siden vi ikke sa et ord til hverandre de neste 5 minuttene. Det var først etter å ha sittet å glodd i en tom TV skjerm uten lyd i 2 minutter at Jonas gryntet noe om at jeg må sette på no musikk. Jeg fikk surret meg til å få satt på noe random jeg fant på youtube, og la meg tilbake. Muskelkrampene jeg fikk har blitt mye mindre frekvente og rusen er veldig beroligende - vil si det gir en følelse av å være skeiv første gang. Siden det er onsdag og vi måtte tidlig opp neste dag , avsluttet vi rundt halv ett (begynte i 11 tiden). Jeg har ingen særlig errindring av hvordan tiden har forløpt etter det smalt, men jeg var fortsatt fullstendig ut av det da kameraten min rota seg ut av døren.

Da jeg prøvde å legge meg hadde jeg store vansker med å få sove. Vær gang jeg lukket øynene fløyt jeg ut i en flom av tanker, som til tider ble vel voldsomme og jeg skvatt ut av det igjen. Sånn forløp det seg egentlig gjennom hele natten. Det var jo selvfølglig ganske morsomt, men det fikk sine konsekvenser dagen derpå.

Jeg tror jeg aldri har vært så bakskeiv noengang, det var fullstendig umulig å få med seg noe særlig av hva folk sa til meg, eller hva som skjedde rundt meg - skle helt ut i mine egene tanker heletiden. Dette gav seg rundt 13-14 tiden samme dag.

Vet dette var litt merkelig skrevet, men er ikke så lett å skrive om noe jeg knapt husker. Der vi kjøpte det ble vi advart om at dette var potente saker. Det var flere tilfeller hvor et par hadde klart seg i en uke på en 0.5g pose (noe jeg synes virket litt rart). Sånn rent rusmessig var dette veldig behagelig, selvom det var vansklig å huske hva som faktisk hadde skjedd og ikke skjedd dagen derpå. Å røyke dette var ufattelig lett, det smakte omtrent ingenting, og eneste som stoppet trekket var en svie i lungene når du hadde dratt ned halve pipen på engang. Sånn luktmessig avgav Skunk'en omtrent en "ikke-luktende" røyk når man blåste ut. Dette gjør at det er helt greit å sitte inne å røyke, noe vi gjorde.

Sånn terningskastmessig ( haha ), gir jeg Skunk (New breed of weed) en 5/6. Rusen var bra - men synes ikke den levde opp til forventningene jeg hadde fra forum og sidereview's.
Mnn, har aldri stolt helt på "legal Highs" ettersom det er en grunn til at de er legale. Nothing beats the real deal!
Sitat av amylnitrat
Mnn, har aldri stolt helt på "legal Highs" ettersom det er en grunn til at de er legale. Nothing beats the real deal!
Vis hele sitatet...
Alt dop har en gang vært lovlig...
Hvis du sikter til rapporten fra Knuthulu, tidligere her på forumet, så var han/hun i motsetning til dere bare én person.

Så, mulig dere rett og slett hadde for lite med tanke på at dere var to?

Ikke for å være pirkete, men dette var jo egentlig ikke mye triprapport, hvirket ikke som noen av dere trippet ordentlig. Menmen, det var nok en opplevelse det også, selv om den kanksje ikke svarte helt til forventningene!
Så det burde gå helt greit å bestille dette fra herbalheights? Det er ikke ulovlig?

Står ikke noe om dosering på siden... noen som vet?
Ingen tvil om at skunk og xxx toke som er akkurat det samme bare med et annet navn er kraftige greier, gir en behagelig rus, et bra alternativ til the real deal. Tar man for mye kan man virkelig flippe ut, har ikke skjedd med meg, men vet om flere som har fått halisinusjoner av greiene.
Blandt annet Cappuman her på forumet, han fikk ut av kroppen opllevelse på toke xxx, en annen jeg kjenenr fikk det for seg at det var en panda utenfor huset som så inn vinduet.
Gode greier, går man til saken med ett åpent sinn, og ikke forventer for mye får man seg en god opplevelse på skunk.
Sitat av the captain
Ingen tvil om at skunk og xxx toke som er akkurat det samme bare med et annet navn er kraftige greier, gir en behagelig rus, et bra alternativ til the real deal. Tar man for mye kan man virkelig flippe ut, har ikke skjedd med meg, men vet om flere som har fått halisinusjoner av greiene.
Blandt annet Cappuman her på forumet, han fikk ut av kroppen opllevelse på toke xxx, en annen jeg kjenenr fikk det for seg at det var en panda utenfor huset som så inn vinduet.
Gode greier, går man til saken med ett åpent sinn, og ikke forventer for mye får man seg en god opplevelse på skunk.
Vis hele sitatet...
'

Ja det kan jeg erklære
Litt ot men hvis jeg bestiller de såkalte ecstasy eller speed pillene de har på den siden. Tror dere jeg vil få stress da? er jo ikke så utrolig smart av dem og sende en pakke med flashy logo der det står WILD ECSTASY insane excperience på. Anyone?
Tror det skal gå greit, når de ser at det ikke er noe ulovlig sender de det videre.
Tollerne har åpnet noen av mine pakker med tvilsomme navn, men bare sendt dem videre etter å ha skjekket hva det er. Men du kan jo være uheldig også, men er bare å prøve, det værste som kan skje er at de tar dem og du taper en hundrings.
Vurderte å bestille de extacy greiene selv, men fallt til slutt at toke xxx/skunk er mere min greie, og det glir alltid problemfritt gjennom tollen.
Trådstarter
Tenkte å bestille en ny pakke, denne gang 3.5g. Jeg stiller meg likevel litt tvilsom til hva dette inneholder. Har søkt endel på nettet og forumet, men det er ikke så mye oppdrive av informasjon. Får vel bare krysse fingrene for at det ikke har permanente bieffekter på kropp og hjerne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har forstått det slik at produsenten ikke vil si hva det inneholder.
Fikk en pakke med 3,5g i posten idag. Blir gøy å teste ut.

Er det forresten noen som vet noe om toleranse når det gjelder "Skunk" V/S cannabis? Altså om man blir like høy på "skunk" om han har høye nivåer THC i kroppen. (Har selv ikke røyka på 2 mnd, men greit å vite.)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av HomerJay666

Er det forresten noen som vet noe om toleranse når det gjelder "Skunk" V/S cannabis? Altså om man blir like høy på "skunk" om han har høye nivåer THC i kroppen. (Har selv ikke røyka på 2 mnd, men greit å vite.)
Vis hele sitatet...

Det skal ikke ha noe å si.
hva kostet frakten å alle di greiene der siden norge ikkje er med i royal mail airsure tigen å må
sendes ein annen måte

Please note that if your destination isn’t included in the above list, the Airsure® service cannot be used, although you can still send your item via International Signed For™.
Trådstarter
nesten ingenting tror jeg..husker ikke atm
Sitat av rustibust
hva kostet frakten å alle di greiene der siden norge ikkje er med i royal mail airsure tigen å må
sendes ein annen måte

Please note that if your destination isn’t included in the above list, the Airsure® service cannot be used, although you can still send your item via International Signed For™.
Vis hele sitatet...
Omtrent laveste prisene i brev er vel 16kr (inntil 100g) eller 55kr for signert pakke (samme vekt). Men det kan jo såklart koste litt mer avhengig av leverandør og land, dette er basert på England.
Det står over alt at det er lovlig som bare det, og triprapporter som står på siden de selges fra (mange mange triprapporter) sier akkurat det samme som masac sin. Tydeligvis veldig anbefalbart; lovlig, effektivt, og det koster f.eks 46.50 (rimelig). Den eneste ulempen er visstnok at man blir rimelig bakstein. Sprøtt at det ikke tar helt av og alle i verden bruker dette i og med at det er som å legalisere weed.
Weed er og forblir weed. Ingen ting kan erstatte det er nå min mening..
Tollen stopper dette med diverse merkelige unnskyldninger hvis de finner det. Snakket med de på Alnabru og de stopper det og returnerer pakken fordi de "vet hva det skal brukes til". De har dessverre myndighet til å utvise skjønn i sin vurdering. For å ha alibi i loven sier de at det er overveiende sannsynlighet at produktet inneholder tørkede plantedeler som står på urtelista. Det betyr at de kan stoppe det og si at dette kan brukes til legemiddelproduksjon.
Sitat av superfuzz
Tollen stopper dette med diverse merkelige unnskyldninger hvis de finner det. Snakket med de på Alnabru og de stopper det og returnerer pakken fordi de "vet hva det skal brukes til". De har dessverre myndighet til å utvise skjønn i sin vurdering. For å ha alibi i loven sier de at det er overveiende sannsynlighet at produktet inneholder tørkede plantedeler som står på urtelista. Det betyr at de kan stoppe det og si at dette kan brukes til legemiddelproduksjon.
Vis hele sitatet...

Superfuzz: Vet du noe om en evt straffeforfølgelse osv? Eller blir man bare informert om at
pakken er reseptbelagt osv osv..?
Trodde de sendte det som røkelse eller noe, men er ikke helt sikker.
Jeg fikk ihvertfall min etter 5-6 dager og må si meg veldig fornøyd. Eneste minus er at det er lett å overdosere så man blir alt for fjern, men man finner raskt ut hvor mye man trenger for å bli passelig fjern. Etter at jeg hadde røykt aller første trekket og skulle til å ta meg et til, tok jeg meg selv i å være skev nok som det var.
Sist endret av HomerJay666; 11. mars 2008 kl. 19:21.
Trådstarter
Sitat av Zentoo
Superfuzz: Vet du noe om en evt straffeforfølgelse osv? Eller blir man bare informert om at
pakken er reseptbelagt osv osv..?
Vis hele sitatet...
For innførsel av slike "pseudolovlige" produkter er det kun et brev hvor du enten blir bedt om å fremvise resept på innholdet i pakken, eller at pakken er returnert. Men MIN pakke kom igjennom tollen, det var ikke mulig å se hva det var - kunne gått for julerøkelse for alt jeg hadde visst om jeg var en toller. =)
Er det kanskje ikke så lurt å bestille pipe i samme pakke da?
Sitat av det var engang
Er det kanskje ikke så lurt å bestille pipe i samme pakke da?
Vis hele sitatet...

vill ikke tro det er spessielt lurt nei, kan jo gi tollerne et hint på hva du skal med "røkelsen"
Har hørt det skal bli en bedre/mer langvarig rus hvis man blander med spice gold. Noen som har prøvd dette eller vet blandingsforholdene? Ligger 3 stk. skunk og en pakke spice (3g) og venter i posten i mårra, tenker jeg.
Sist endret av HomerJay666; 21. mars 2008 kl. 11:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så, så alt fra denne siden er lovlig? Og faktisk kan gå igjennom tollen selvom dem titter på pakken... interesangt!
Jeg tviler på at tollen ikke tar alt de finner, da tollen gjerne stopper det som kan gi rus fordi de er noen idioter. Men i grunnen burde det gå gjennom, fordeom det ikke er sikkert at det gjør det.