Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1547
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I dag har jeg ikke tatt og merker ikke forskjell fra hvordan den har virket den siste uken. Vet ikke hva jeg gjør i morgen. Merker bare at den ikke lenger er så effektiv...

Så skal se hvor lenge jeg er uten. Tenkte kanskje å prøve en uke uten... hva skjer om man lar være noen dager? Får man vondt i hodet? Trett? Deprimert?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter noen dager uten medisin begynner hjernen å reagere som den var umedisinert igjen, dvs negative symptomer kommer snikende på. Anbefales ikke å ta pauser fra medisiner man trenger for at hjernen skal fungere normalt.
Legen min anbefaler vært fall pauser på opptil 7 dager en gang per andre måned på samme medisin. Anbefaler deg å ta opp problematikken med Lege selv.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter noen dager uten medisin begynner hjernen å reagere som den var umedisinert igjen, dvs negative symptomer kommer snikende på. Anbefales ikke å ta pauser fra medisiner man trenger for at hjernen skal fungere normalt.
Vis hele sitatet...
Greia er at negative symptomer har kommet tilbake selv om jeg bruker den. Jeg lurer noen ganger på om jeg burde hatt noe annet. Jeg er ikke særlig glad. Jeg blir fort sint. Irriterwr meg over små ting. Jeg har diagnose ADD da. Da jeg startet med Aduvanz følte jeg meg glad en hel dag og jeg var mer «våken» om dagene.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Greia er at negative symptomer har kommet tilbake selv om jeg bruker den. Jeg lurer noen ganger på om jeg burde hatt noe annet. Jeg er ikke særlig glad. Jeg blir fort sint. Irriterwr meg over små ting. Jeg har diagnose ADD da. Da jeg startet med Aduvanz følte jeg meg glad en hel dag og jeg var mer «våken» om dagene.
Vis hele sitatet...
Da bør du snakke med legen om å trappe opp dosen. Det er helt vanlig at man må øke dose flere ganger i oppstartsfasen de første 3-6 månedene.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke tatt nå siden søndag... merker ingenting annet en an tunge tanker fortere kommer, jeg er litt urolig i hodet men slik var det selv om jeg gikk på det den siste uken....