Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2858
Hei,

Jeg begynner på fagskolen i agder til høsten og jeg ser at økonomien ikke strekker til for å kunne bo og leve normalt, ser derfor at jeg må skaffe meg en jobb på siden, men arbeidstidene varierer jo veldig i deltidsstillinger, kveldsjobb er jo det som er mest hensiktsmessig for min del da jeg tar fulltidsstudie.

Jeg har blitt vandt til en grei standard etter noen år i arbeidslivet, svidd av penger raskere enn de kom inn på konto og levd rimielig greit.
Det jeg har gående for meg er at jeg kan det å bo og leve billig, lavt mat budsjett og jeg har alt jeg trenger av innbo og diverse ting man trenger i det dagligdagse så det jeg trenger er litt ekstra cash for å betjene lån og husleie ca. 5-7tusen, jeg vil helst på bo litt privat da jeg er en privat person som gjerne driver med litt lysky aktivitiviteter og det kan bli vanskelig i et bofellesskap, helst ikke boenheter i samme bygg som utleier da jeg ser for meg at et besøk fra onkel ikke er umuilig og det bruker ikke være spesielt populært..

For fagmann med mekanisk bakrunn, finnes det i det hele tatt jobber som er aktuell på kveldstid? må jo ikke ha en slik jobb, men tjener jo litt bedre iforhold til en kveldsjobb på bensinsstajon eller lignende.
Er det noen industribedrifter i nærområdet der du skal studere ? Jeg vet her jeg bor er det opptil flere. Og noen av de tar inn deltidsansatte og spesialarbeidere til og gå kveldsskift og nattskift da ingen av de faste vil jobbe annet enn 7-15