Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3223
Hei, fikk en Zyxel P8702N for noen mnd siden av Internettleverandøren vårs. Den har alltid restarta på et fast tidspunkt vær dag. akuratt nå er det 20:57, Men holder jeg inne en penn i ruteren og restarter/nullstiller den så bytter den til et annet tilfeldig tidspunkt. Fikk tilsendt ny ruter av Internettleverandøren men det samme skjer med den. Finner ingen innstillinger eller noe hvordan man fjerner det.
Det kan ligge en config i Telenors online ruteradministrasjon som har kopiert innstillingene fra den gamle til den nye ruteren til.
Etter hva jeg husker så kan du huke bort denne funksjonen i innstillinger. Prøv det, og så ta en hard-reset av den ved å slå av strømmen, holde inne reset knappen mens du slår på strømmen igjen, fortsett å holde til den begynner å blinke i forskjellige farger (ca30 sekund).
Hadde selv dette forrige boplass med Zyxel og Telenor. Ikke samme Zyxel som deg da. Mener å huske det bare varte i en periode, rundt kl 2300 hver dag mistet jeg nettet i noen minutter.
Trådstarter
Sitat av kenn.jo Vis innlegg
Det kan ligge en config i Telenors online ruteradministrasjon som har kopiert innstillingene fra den gamle til den nye ruteren til.
Etter hva jeg husker så kan du huke bort denne funksjonen i innstillinger. Prøv det, og så ta en hard-reset av den ved å slå av strømmen, holde inne reset knappen mens du slår på strømmen igjen, fortsett å holde til den begynner å blinke i forskjellige farger (ca30 sekund).
Vis hele sitatet...
Finner ingen settings på det.
Sjekk Loggen!?
Opplevd det samme med Telenor selv. Mellom 0057-0059 hver natt. De mente det ikke skulle skje, og hadde ikke noe i loggen sin.. Til slutt ble jeg så lei at jeg la inn fiber til nesten 30000 kroner for å få stabil Internett.
Går ikke an å leve med å bli kastet ut av CS match hver eneste kveld!
Desverre er det nok endel avanserte options som kun er tilgjengelig dersom du SSH'er inn på den.
Mulig den også har et CLI du kan nå via det vanlige grensesnittet.

Kanskje du får noen hint i denne tråden

https://freak.no/forum/showthread.php?t=264704