Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 689
Skal hjelpe en fyr med å komme seg på internett med "nettverket" (to PC'er + ISDN).. Begge har windows 2000. Vet det er noe internettsharingdilldall innebygd i 2k, noen som har peil? Jeg har aldri brukt det, bruker bare linux til dette selv..
Altså, det er ikke aktuellt å sette opp en box med *nix for han, det tar for lang tid + han har ikke en box.. spørsmålet er:

-Fins det innebygget internettsharing i windows2k?
-Fungerer det bra? Stabilt?
-Vanskelig å sette opp?.. kanskje litt jallaspm, ettersom det sikkert er noe wizardmøk, men allikevel..
-Noen tips?

takker...
Ta egenskaper på den oppringingen du skal ha deling på under Ekstern pålogging. bare velg deling av oppkobling eller hva det heter, veldig lett, og ja, stabilt... (selv om ingenting slår smoothwall)...
Trådstarter
hehe... takker
Det tok akkurat 3 minutter før jeg fikk svar det.. konge! Virka ikke så veldig vanskelig nei.. takker
Deling i Win 2k/XP er faen meg en drømm i forhold til 98's "Internet Connection Sharing" som ikke bare ta to timer å sette opp - men det trengs også "flaks" for at det skal funke. Vertfall sånn det har vært her, gjort samme dilldallet flere ganger, noen ganger funker det - andre ikke.. evig teit!