Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1309
Siden jeg har opparbeidet en latterlig høy toleranse for Xanax vurderer jeg å bytte til Lorazepam i tillegg til Modafinil en gang iblant på dager jeg ikke behøver benzo. Samtidig bruk av begge deler vil jeg tro vil kvele den subtile effekten av Modafinil.

Har noen erfaring med "terapeutisk" bruk av Lorazepam mot angst og nerver? Jeg akter å bruke dem som medisin, selv om en liten dæsj eufori som bonus ikke er å forakte. Siden disse preparatene er relativt sjeldne på det svarte markedet her hvor jeg holder til lurer jeg også på hva gateprisen normalt ligger på for 200mg Modafinil og 2,5mg Lorazepam.

Er Lorazepam et ok alternativ til Xanax og er det noenlunde like potent milligram pr. milligram? Jeg bruker også Diazepam som supplement til Xanax (nå snart forhåpentligvis Lorazepam) og lurer på om et par Vival grunnet den lange halveringstiden vil svekke effekten av Modafinilen hvis jeg venter et døgn eller to før inntak. Jeg har brukt Modafinil ved et par anledninger før med svært liten effekt, men den gang gikk jeg fast på 15-20mg Diazepam daglig, noe som sikkert hadde betydning.

Erfaringer mottas med takk.
Har ikke mye erfaring, men prøvd lorazepam en gang. Vil si de fungerer bra, og er potente saker. Vil si jeg merka 2mg lorazepam bedre enn xanax. De har dog mye lengre halveringstid enn xanax. Så kan hende du merker at de henger i dagen etter.
Trådstarter
Godt godt. Har brukt Lorazepam et par ganger før, men da var jeg nedsnødd på en real heksemiks av opiater og andre benzos så det ble vel heller en dråpe i havet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei!
Gikk 2 uker på Lorazepam etter en litt for lang fest som endte med DT. Høyt avhengighetspotensiale, så de 4 siste dagene var nedtrapping fra 2mg 3 ganger daglig til 0.5 eller noe slikt (ikke helt 100% om jeg husker dosen riktig).

Lorazepam har fordelen at den er veldig hurtigvirkende og gir effekt på så lite som 5 minutter.

Modafinil har jeg selv brukt over lengre perioder, både Waklert (150mg Armodafinil) og Modalert (200mg Modafinil). Vil si det er tilnærmet null misbruks- og avhengighetspotensiale på noen av dem. Armodafinil er den som funket best for meg, betalte ca xxxkr per brett (10stk) ved kjøp av 10 eller flere brett. Husk å drikke mye vann (3-4 liter/dag) og at koffein, THC og andre stoffer får forsterket effekt når man bruker dette.
Sist endret av Veggen; 20. juni 2019 kl. 21:13. Grunn: pris