Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2140
Noen som vet om fengselstjenesten har gått nøye inn på smartklokker med e-sim, Galaxy Watch f.eks?

Finnes der noe man kan gjøre med klokken for og få den mest troverdig? Tenker da og legge inn annet OS, modifisere eller gjøre noe som gjør at det ser mest mulig ut som en vanlig klokke.

Klokka har jo faktisk tikkelyd for sekundviser, og den kjører uten telefon, på eget mobilnett med e-sim som er innebygget og ikke må fysisk plasseres i klokka.

Er mobiltelefon tryggere eller?

Hvilke metoder er de "smarteste" og få med seg f.eks benzo, jazztobakk etc?

i all hovedsak fengsel med høyt sikkerhetsnivå, men all erfaring fra lavere sikkerhetsnivå kan være nyttig. Har sonet en kort dom før i høy sikkerhet btw.
Du får ikke med deg smartklokke eller digitale greier inn i fengsel. Skal du ha det må det smugles inn under besøk.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lettere når du sitter inne å finne svakheter dit du skal. Er de nøye etter besøk. Å få en smartklokke av en besøkende er nok lettere enn å ta den med til oppmøte. Da sjekker de svært nøye. Lader vil du slite med, men sørg for å finne it hva som er pluss og minus kontakt bak på klokken og sørg for å melde deg på skolen. Er mye elektronisk utstyr på skolen du kan prøve å lage en alder av om det er riktig A og Volt. Så kutter du av kontakten og bruker Plus pg mi us kabel på pluss og minus på klokka.

De har GSM jammere og peilere de fleste steder og ved mistanke bruke de dem.

Å få inn en telefon er jo lett på åpen soning.

Et stall tips. Bli venn med gang mannen. De vaker som regel beaøksrom og kan som regel smugle med seg ting derfra videre inn i fengselet om de er litt "våkne" og du tar med noe stas til han samtidig.

Ikke stol på noen. Min erfaring er at ca 50% av fangene er kapable til å tyste kun for å bli bestiss med de blå.

Hasj og benzo putter du vell i rumpa eller svelger.

Benzo har jeg også fått inn ved besøk. Har løst de opp i en brus under besøket og bedt om å få ta med colaen tilbake på cella. Helt nor alt å få ta med drikke tilbake, men sjekk ført at de ikke har andre regler.

Blander du 40 valium i en brus er 200 mg på en 500ml. 40mg pr 100ml. 10mg per 25 ml. Så skal du ha en valium tar du ca 25 ml brus.

Det lukter ingenting og holder lenge. Bare rist før hver bruk.


Hadde nesten helle satset på mobil. Lite du kan gjøre med smartklokke.. For min del er det ofte mer hodepine med telefon enn uten. Du må gjemme den vekk, folk vil låne den, den må lades og altid redd for å glemme lydløs eller at vaktene kommer inn midt i en samtale. De er ikke du me og er vant til at folk smugler inn ting.

Veit om hardcore folk som smugler mobil og lader i rumpa inn i fengselet, men spørs hvor dedikert du er og hvor mye du trenger den.

Ingen skam å bruke kroppens hemmelige romm.

Evt skal dere ut på trening eller noe arrangement kan du få neon til å legge swt inn i bilen når dere er der. Har selv brukt denne.

Evt skriv ned reg nummer på ansatte som kjører inn på området. Så søker en kompisen på utsiden opp hvor vedkommende bor. Reiser dit og teiper noe under bilen til vedkommende og gir deg beskjed hvilken dag og hvor så henter du det når du kan.

Late som man faller rett ved bilen også plukker det opp fort.


Bruk fantasien, men ofte lettere å finne fengselts svakheter når du faktisk er der selv.


Lykke til og god soning. Lang straff eller? Tenk å det som ferie. Ta å tren litt, slapp av det du kan, les en bok og lån lydbøker, disc an og høre på ny musikk.

Kan også anbefale å bruke tiden på meditiasjon 0 lære seg å koble ut.

Tenk så deilig å bli kvitt mobil avhengighet. Like rart vær gang å gå uten telfone. Leter etter den i lommen de to første ukene hehe, men godt å venne seg til å leve uten den. Får. Mye mer ut av dagen uten den.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Smartklokke får man ikke inn. Du samt samtlige eiendeler blir nøye sjekket når du skal inn på høysikkerhet. Du får heller ikke med deg drikkevarer inn på avdeling. Alt som skal konsumeres under besøk må bli kjøpt i anstalter. Personene som vasker besøksavdelingene blir visitert før og etter jobb for å hindre smugling. Man får heller ikke notert ned telefonnummer til betjenter da man ikke har tilgang til å se igjennom muren. Mange rare "tips"
Jeg hadde ikke risikert å pådra meg enda flere straffbare forhold ved å få smuglet inn en smartklokke eller noen annen enhet som kan gå på nettet eller sende beskjeder til verden utenfor.

Forstår at det er lett å si, men det er såpass enkelt å spore slike enheter, da de sender ut sterke signaler, og peilere for slikt er svært billige enheter, som jeg vil tro fengselet er i besittelse av, som iamaddict er inne på i innlegget over her.

Og skulle du gjøre dette, så er jeg enig i at en mobiltelefon vil være på samme nivå, kanskje noe vanskeligere å gjemme, men dog, det er vesentlig mindre kronglete å bruke! Problemstillingen med jammere, og enda viktigere, peilere, vil stadig være til stede, og det vil raskt kunne oppdages om de aktuelle radiofrekvensene blir benyttet. Peilere er såpass gode at de enkelt finner ikke bare cellen, men også selve enheten.

Aner ikke hva man vil få ekstra i straff for dette, men man vil vel neppe sitte lenger i fengsel enn nødvendig?

Ta med en haug med bøker, meld deg på ulike opplæringsprogrammer, kanskje også studier, og lev uten sosiale medier og diverse annet en stund - noe jeg tror de aller fleste ville hatt godt av!

Hasj i fengselet, pft. Hasjrusen er da virkelig ikke så voldsom at det er verdt å risikere noe for å ha det med inn? Har du et legitimt behov for beroligende vil du kunne få det utskrevet av lege.

Uansett hva, lykke til!