Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5435
Hei,

Har fått tak i et glass med melanotan 2 som jeg vurderer å teste ut.

Jeg blir relativt lett brun, og blir sjeldent solbrendt. Pigment ca. som en gjennomsnittlig nordmann vil jeg tro.

Har ikke noe mål om å bli kullsvart av dette. Vurderer det først og fremst pga effekten det skal ha på apetitten (vil ned i vekt).

Noen som har erfaring med dette og kan anbefale dosering/hyppighet. Ønsker å redusere risikoen for å få mange føflekker og andre uheldige bibirkninger. Jeg veier ca. 87 kg btw.

Takk for svar!
Bland det med 1ml saltvannløsning. Så setter du 0,025ml per dag til du er fornøyd med brunfargen. Jeg tok 15min sol hver dag. Blir både kåt og mister apetitten litt. Ikke ta større doser. Lett å bli kvalm
Trådstarter
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Bland det med 1ml saltvannløsning. Så setter du 0,025ml per dag til du er fornøyd med brunfargen. Jeg tok 15min sol hver dag. Blir både kåt og mister apetitten litt. Ikke ta større doser. Lett å bli kvalm
Vis hele sitatet...
Takk for svar, fikk du noen bivirkinger med unntak av kvalme?
Jeg liker å halvere dosen til karen ovenfor, ved å blande 2ml.
Blir kvalm, føles litt som jeg får insulin føling og kan få vondt i ryggen. Borte på 30-60min.
Ved større doser kan du få pigmentflekker. De går bort etter en stund.

Absolutt anbefalt. Trenger vel ca 1/10 så mye sol med m2 for samme brunfarge.
Trådstarter
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Jeg liker å halvere dosen til karen ovenfor, ved å blande 2ml.
Blir kvalm, føles litt som jeg får insulin føling og kan få vondt i ryggen. Borte på 30-60min.
Ved større doser kan du få pigmentflekker. De går bort etter en stund.

Absolutt anbefalt. Trenger vel ca 1/10 så mye sol med m2 for samme brunfarge.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Hvilket blandingsforhold mener du her? 2 ml saltvannsløsing til hvor mye melanotan?
Jeg bruker en natriumklorid løsning. Det hemmer vekst av bakterier, og væsken kan således oppbevares mye lenger. Spør etter intramuskulær injeksjonsvæske på apoteket. 2ml pr 10mg m2.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Vred Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hallo, har nylig åpnet å fyllt på naCL vann i beholderen. ser nå at det ligger ett lite støv, type tynnt tynnt hår som ligger å flyter der i.
muligens sånne som svimmler rundt i lufta til enhver tid. kanskje 7ish mm langt.

vet ikke om det lå i frafør, fyllte direkte fra ampull iallefall.
hva skal jeg gjøre? prøve å suge det ut? er det ubrukelig nå? iform av "forurenset"?