Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2151
Anonym bruker
"Underernært Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Hypotetiske spørsmål.
Dersom man kjøper amfetamin som inneholder heroin uten at man selv er klar over det, og injiserer dette, hvordan vil det fungere?
Slik jeg har forstått må heroin løses opp i syre før injisering, og amfetamin løses vanligvis opp/blandes ut i vann(?).
Hva skjer om man da injiserer blandingen med heroin som kun har blitt blandet ut i vann? Vil det være synlig for den som setter skuddet, dersom vedkommende er erfaren med injisering av amfetamin?

Og; hva skjer dersom man løser opp amfetamin i askorbinsyre/sitronsyre/andre ting som benyttes med heroin?

Takk for svar!
Amfetamin gir vann sur pH , usikker om det gjelder all speed
Anonym bruker
"Underernært Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
slik at blandingen kan løse opp heroinen også? hmm.

Jeg formulerte meg dårlig, men lurer på om det er mulig å lure heroin inn i amfetaminen til noen som kun injiserer. vil heroinen løse seg opp? hvis ikke, vil man kunne se det? hva vil skje dersom man injiserer en blanding som i såfall inneholder heroin som ikke er løst opp?
Løs opp på vanlig måte hver for seg, bland og skyt. Gullkombo som jeg aldri rører igjen.

Ikke lur heroin i noen
Sist endret av Tekken; 23. august 2018 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre om hvorfor du vill lure i noen heroin?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bør ikke gi denne karen tips, høres ikke ut som han har gode intensjoner.
Anonym bruker
"Underernært Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg er ingen kar, og lurer fordi jeg jobber med rusmisbrukere, hvor en har kommet med denne anklagen mot en annen. jeg lurer bare på om det i det hele tatt er mulig, og mistenker at det hele er løgn, da det lille jeg vet om injisering av disse stoffene får det til å virke umulig i det hele tatt.
Det er slett ikke umulig å blande disse til en Judas som du sikter til. Ikke bra i det hele tatt.
Ok da beklager jeg min raske konklusjon..