Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1531
Hei,, leverer pisseprøver til lege for å beholde førerkortet hver 2-3 mnd.

Hvordan er reglene med Røyking i utlandet, hvor det er lovlig. Så kommer man hjem å må avlegge urinprøve?

Kan legen min ta fta meg kortet pga det??

Takker for svar
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Spiller ingen rolle hvor du røyker så lenge du må bevise at du ikke gjør det.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke relatert til førerkortet. Men en gang jeg ble tatt for cannabis, forklarte jeg at jeg just hadde vært i amster.

De sa jeg slapp bot om jeg kunne bevise at jeg hadde vært i amster
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe OT men spør uansett; Hvor lenge må du pisse? Og hvor lenge måtte du pisse før du fikk lov til å ta lappen igjen etter du mistet den?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke noe å si hvor du er. Etter norsk lov får du ikke norsk førerkort ved bruk og må naturligvis unngå å bruke noe. Du kan sikkert prøve å ta deg spansk førerkort som omgår disse vilkårene da
du mister lappen av alt som har med thc å gjøre. Grillet og spilt volleyball mens du har vært fjern? lappen takk

røyket for 2 dager siden og har "aktivt" thc i blodet? lappen takk

en passasjer som har en grammer på seg? lappen takk, du bidro til oppbevaring, transport og distributering av et narkotikum

yay verdens beste land å bo i