Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1187
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Er det trygt å fly innenlands med i utgangspunktet reseptbelagte medisiner (som f.eks. Ritalin), selv om den ikke er skrevet ut til meg?
Vil fraktes i originalemballasjen for øvrig :
Har fløyet innenlands med både piller og mdma i toalettmappa som jeg tok med inn på flyet uten problemer. Siden du ikke går gjennom toll på vei ut er du rimelig safe Hunder snuser ikke ut Ritalin og sikkerhetssjekken på vei inn leter etter sprengstoff og våpen.
Hvis du ikke blir tatt er jo ingen ting ulovlig. Hvor mye tenker du å ta med? Er det snakk om 10 stk. og du blir tatt vil nok ikke det få katastrofale konsekvenser. Du skal uansett være uheldig om du blir stoppet på innenlands resie.

Når jeg drar utenlands har jeg alltid med et lass b-preparater jeg legger i håndbagasjen, uten noen shcengenattest eller lignende. Dette har jeg gjort sikkert 25-30 ganger, men aldri blitt stoppet. Bare en gang åpnet de håndbagasjen, og kastet en parfymeflaske som var litt over 100ml. De brydde seg ikke om alle pillene som lå over alt ellers.