Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1289
Noen som har prøvd 2c-b, 2c-i, 2c-e, 5-MeO-DMT ? Hvordan er det? Noen som har bestilt kjemikaler fra vikingchem.nu, og som kan si om det er "trygt" eller ikke?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
De sender ikke til deg uten videre, det må du ha i bakhodet. Mest sannsynlig enklere å få tak i fra andre kilder, vil jeg tippe. Trygt er det nok, du dør ikke av det for å si det slik, men om du er klar for heavy shit som DMT osv må du nesten finne ut a selv.
Hva er dette for slags stoffer? Bare tall jo... Høres ut som grunnstoffer, etter mitt hode, for jeg vil heller vite hva det heter på normalt språk.
Trådstarter
32 3
ok, fikk høre at det bare var å "love" at stoffene ikke skal misbrukes? Med "trygt" tenkte jeg på om man i det hele tatt fikk noe i posten etter å ha betalt..

Pinnsvinet: Aner ikke om det har noen andre navn, i hvertfall ikke som jeg har hørt.. Sjekk ut erowid
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://home.no.net/xyzhome/2c-i/

de to første ble litt sketchy, men den tredje (og viktigste) ble bra kvalitet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har erfaring med 2c-b.

For meg var rusen litt ala ecstasy, men med litt mindre "speeda følelse" og litt mere chill/mellow/kose følelse.. Rusen satt i 4 timer ca, og landingen var uten "e-loking" (selv om det kan være ubeskrivlig festlig)

-MadHatter-